Part 3

680 67 6
                                    

Ι:Ευχαριστώ πολύ μαμά! Ναι,θα προσέχω! Ναι ναι το ξέρω!! Εντάξει ρε μάνα!! Ναι και γω σ'αγαπω φιλάκια!

Κλείνω το τηλέφωνο.

Ι:Μάντεψε ποια θα μείνει το Σαββατοκύριακο!!
C:Yeeeesss!!!,λέει και με παιρνει μια σφιχτή αγκαλιά. Παραπαταμε και πέφτουμε και οι δυο στο πάτωμα. Κοιταζομαστε. Τα πρόσωπα μας απείχαν ελάχιστα. Βλέπω τα χείλη του και μου έρχεται μια επιθυμία να τα φιλησω. Ιωάννα,όχι,είναι ο κολλητός σου! Ο καλύτερος σου φίλος!

Ι:Πάω να παραγειλω πίτσα.
C:Εχμ ναι, λέει σαν υπνωτισμενος. Λες να επαθα οτι επαθα και γω; Χμμ στην πορεία θα δειξει. Πάντως δεν είμαι ερωτευμένη με τον κολλητό μου. Πολλά κορίτσια θα έχουν βρεθεί σε αυτήν την θεση. Σωστα; Ή μάλλον όχι; Τεσπα παραγγελνω πιτσα και πάω στο σαλόνι. Βλέπω τον Cal να παιζει Fifa. Πάω και κάθομαι δίπλα του και κοιταω την τηλεοραση. Τον νιώθω να με κοιτάει που και που.

[....]

Η πίτσα ήρθε. Πληρώνω τον ντελιβερα που μου την έπεφτε λίγο. Τοτε ήρθε να επέμβει ο Cal.

C:Φίλε χαλάρωσε λίγο. Μην της την πέφτει. Δεν είναι για σένα.
Ντ(ελιβερας): Θα σε χωρίσει κάποια μέρα
Ι:Εε μάγκα δεν είναι το αγόρι μου.,και νιώθω την καρδιά μου να σπάει σε χίλια κομματια. Τι συμβαίνει με μενα; Φρικαρω!
Ντ:Και τοτε τι είναι; Κανένας κοπανος.,και προσπαθώ να ηρεμησω τον Cal που ηταν έτοιμος να του ορμηξει χαιδευοντας του με τον δείκτη μου το χερι του.
Ι:1ον δεν είναι κόπανος και 2ον είναι ο κολλητός μου. Αν δεν υπήρχε αυτος δεν θα ήμουν εδώ. Και τώρα φύγε πριν σε δώσω στον διευθυντή σου κι σε απολύσει για ενόχληση πελατών.

Ο ντελιβερας επιτέλους φεύγει. Κοιταω τον Cal και τον αγκαλιαζω.

Ι:Λυπάμαι που σε είπε κοπανε. Ενα πράγμα θέλω να ξέρεις. Θα είσαι παντα μέσα στην καρδιά μου. Μου χαρισες τα πιο όμορφα χρόνια της ζωής μου. Ήσουν παντα δίπλα μου. Αυτά δεν τα κανει ένας κόπανος αλλά ο καλύτερος άνθρωπος του κόσμου.,του λέω κι δεν είχα καταλάβει οτι εκλαιγα.
C:Σσσςς μην κλαις. Δεν θέλω να στην πέφτουν μαλακες. Είσαι σημαντική. Η καλύτερη!
Ι:Ουτε ερωτικη εξομολόγηση να κάναμε.
C:Χαχαχαχαχα,και με αγκαλιάζει πιο σφιχτά.

[....]

Φαγαμε την πίτσα και παίξανε Fifa. Είχε φτασει πια απογευμα και αποφασίσαμε να βγούμε για παγωτό. Μετα θα πηγαίναμε στο σπίτι μου να παρουμε κάποια ρούχα για το σαββατοκύριακο που θα μείνω στου Cal.

C:Ανάθεμα εσάς τα κορίτσια που κάνετε ώρες να ετοιμαστειτε.
Ι:Ήρθα!! Άντε πάμε!
C:Επιτέλους!

[....]

Κατευθυνομασταν πια στο αγαπημένο μας παγωτατζιδικο. Απο μικρά περνάμε απο 'κει παγωτό. Ο πωλητής μας ήξερε και ήξερε τι γεύση περνάμε οποτε οποτε μας έβλεπε απο μακρυά μα ετοίμαζε το παγωτό. Είναι ένας ποου ευγενικός γεροντακος. Τον συμπαθουμε παρα πολύ. Μόλις πήραμε τα παγωτά που μας τα έδωσε δωρεάν όσο και αν επιμειναμε να τα πληρωσουμε πήγαμε να καθισουμε στις κούνιες. Το παρκο ηταν ήρεμο με δυο-τρια παιδάκια να παιζουν στην άμμο. αυτό το παρκο είναι γεμάτο αναμνήσεις παιδικές με τον Calum. Αυτόματα μπροστα στα ματια μου ήρθαν εικόνες απο τοτε που παίζαμε σε αυτό το παρκο με τον άνθρωπο που έχω δίπλα μου. Χωρίς να το καταλάβω χαμογελουσα. Μάλλον κι αυτός σκεφτόταν το ίδιο.

C:Θυμάσαι πως γνωριστηκαμε πριν 13 χρόνια;
Ι:Ναι :) Ημασταν τοτε 3 χρονών. Εγώ είχα πεσει απο την κούνια και τραυματισα το ποδι μου. Και τοτε ηρθες εσύ. Προσπάθησε να με παρηγορήσεις. Και ήρθαν και οι δυο μανάδες μας να δουν τι έγινε. Η μαμά μου περιποιήθηκε το τραύμα μου και εσύ με ρωτουσες κάθε τόσο και λίγο αν ήμουν καλα. Μετα από αυτό παίξαμε. Και αν και μικρή κατάλαβα τοτε οτι εσύ θα γινοσουν ο ποιος σημαντικος άνθρωπος της ζωής μου. Οι μανάδες μας γνωρίστηκαν και έγιναν καλη παρέα οποτε εμείς ημασταν συνέχεια μαζί κι φτάνουμε σήμερα 16 ετων να ήμαστε πιο αγαπημενοι απο ποτε.
C:Ααχ!! Αναμνήσεις!
Ι:Ναιι.
C:Πάμε τώρα σπίτι σου να πάρεις τα ρούχα;
Ι:Ναι πάμε.

Στην διαδρομή μέχρι το σπίτι λέγαμε βλακειες και κάναμε χαζομαρες. Όταν φτάσαμε ευρεία στο δωμάτιο μου και πεταξα οτι πιο αθλητικό ρούχο ειχα κι τις πιτζάμες μου. Κατεβηκα κάτω , χαιρετισα του γονεις μου και τον αδερφό μου και την κοπελα του που ήρθε την Bryana και έφυγα με τον Cal.
Φτάνοντας σπίτι του παραταω τα ρουχα μου στο πάτωμα και πεφτω στον καναπέ. Σωριαστηκε και αυτός και μιλούσαμε. Κάποια στιγμη μας πήρε ο ύπνος αγκαλιά.

___________________________________

VOTE AND COMMENT!

My best friend (A Calum Hood Fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora