"Eva....tu ai....ai un frate"....

16 2 1
                                    

Leo povesteşte...

Am ajuns in fata casei lui Eva....nu pot să cred că merg cu ea la date(intâlnire). Daca ar afla Raul m-ar ucide,dar am acceptat doar pentru ai spune de că are un frate. O sa fie o întâlnire foarte interesantă.

Stau in pragul ușii iar in fata mea este o frumoasă zâna ...wow e superbă,ce aș mai vrea sa mușc din ea...in timp ce ea vorbea despre părintii ei si bla bla bla...mie imi treceau prin minte zeci  de gânduri neortodoxe...dar după câteva secunde am fost distras.

EVA*-Mergem?

EU*-ăăă....sigur,haide.spun eu trezindu-mă din visul meu minunat.

Am conduso către maşinuţa mea si am plecat la cinematograf,tot drumul nu a vorbit ... Eva era cu gândurile in altă parte,iar eu o sorbeam din priviri când ea nu se uita la mine....in 10 minute am ajuns in fata cinematografului.

EU*-Ce film vrei sa vezi?

EVA*-Păi nu stiu alege ce vrei.....eu fac cinste.spune ea zâmbind

Eu*-Nu se poate...nu crezi ca m-aș simți prost daca ai plăti tu?

EVA*-Asta e,eu te-am invitat deci eu plătesc...tu poti cumpăra popcorn daca vrei.

EU*-Ok șefa....cum vrei tu. Spun eu un pic cam ruşinat

EU*-Atunci mergem la filmul "Casa celor 13 fantome.

EVA*- Ce film??

EU*-Da ai auzit bine,acum plăteste si sa mergem.

După ce Eva a plătit biletele ( deși am mai rugat-o sa mă lase sa le plătesc eu dar nu a vrut cu nici un chip)....eu am cumpărat popcorn apoi am mers și ne-am asezat in penultimul rând.

După 2ore si ceva

Filmul a fost grozav...am auzit câteva ţipete de la Eva si de la ceilalţi dobitoci care erau acolo si urlau parcă ii strângea cineva de gât...cea mai picantă chestie a fost atunci cand Eva ma apucat de mână (pentru că ii era frică).

După film am rugato pe Eva să mergem să bem un suc.
Ne-am asezat la masă si am comandat....

EU*- Eva aș vrea sa iți spun ceva... te rog sa nu crezi ca imi bat joc de tine sau ceva de genul. Ce o să iti spun eu e adevărat....nu aș incerca niciodată sa te rănesc.

EVA*-Ce e? Ce sa intamplat?. Spune ea puțin cam speriată

EU*-Păi ce o să iti spun acum e foarte greu de inteles pentru tine....dar încearcă sa nu mă întelegi greșit.

EVA*-Ok spunemi...

EU*-Eva.....tu...

EVA*-Eu ce?.....haide spunemi,nu te prosti.

EU*-.....tuu ai...ai un frate. Il chiamă Raul...Raul Mareș.

EVA*-Ce??....te rog frumos sa nu iti bați joc de mine...spune ea cu ochii plini de lacrimi.

EU*-Eva te rog credemă..nu imi bat joc de tine. Raul e fratele tău si vrea sa vă intalniți,desigur daca esti de acord.

EVA*-Nu te cred....mă minți. Si oricum tu nu ai avea de unde sa stii chiar daca ar fi adevărat ceea ce spui.

EU*-Eva e real......si stiu pentru ca sunt prieten cu el...uite si numărul lui..spun asta si scot din buzunar o hârtie pe care i-o întind ei.

EVA*- Ok cum spui tu.....zice ea apoi ia hârtia si pleacă.

EU*-Eva stai....trebuie sa vorbim.

Incerc sa o prind din urmă dar spătarul mă opreste spunând ca trebuie sa achit nota de plată.

După ce mi-am plătit sucul am plecat acasă..... m-am întins in pat si am adormit gândindu-mă la ea.


Sper ca v-a plăcut ce am scris....daca nu spunețimi si o sa sterg povestea....com + vot. plzzz

La media este Raul.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 21, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Eva...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum