Yağmurlu Günler

222 13 2
                                    

Selammmmmmmm. Ben wattpad de yeniyim arkadaslar hatalarim olursa kusura bakmayin. Bu konuda sizden anlayis bekliyorum. Her turlu yorumada saygi duyarim *tabiki güzel yorumlara da çooookk sevinirim* . Sizleri seviyorum . Umarim begenirsiniz.

- " Kizim hadi uyaaaann . Okula geç kalicaksinnn"

- "Anne bes dakka daha yagaaaaaa"

-"Yagmur hemen kalkmassan babani yolluyorum orayaa "

-"Tamam anne valla kalktim valla bak "

Of of , ne çektim ben yaeeee ne çektim . Aman neyse babam gelmesinde kis uykusundan bile uyanmaya raziyim. Sonra yorgani üstümden yellendire yelendire açiyo valla bi yerlerimde penguenler depisiyo.

-"YAGMURRRRRRRRRRRRRRR"

-"KALKTIMMM ANNEEGGGG"

Hizlica hazirlanip mutfaga indim. Benim conoooommmm ailemmm her zaman ki gibi çatal biçak seslerinin arasinda kaybolmis gibi kahvalti ediyorlardi.

-"Aplaaaaa  sen dün aksam kacta geldin bakiyimmmm "

Ahaa bu da benim hayin kiz kardesim yedi yasinda olmasina ragmen benden tirtikladigi harcliklarla ingiltere kralicesinin hazinesinden bile  daha zengin olmusturrr.

-"Nisannn eger hemen o lanet olasi ceneni kapatmassan  seni yedi sene önce ciktigin delige geri sokarim haaa "

-"Gercekten kizim cok gec kaldin dün aksam lutfen bidaha olmasin"

-"Peki anacugummm peki bidaha olmazzzzzzzz.Neyse ben okula gec kaldim bu bücür haric herkesi öptüm."

Allahim sonunda evden ciktim. Bugün  okula yeni bir ögrenci gelicek. Ayyyy çok merak ettim . Tabi bizim okul kolej oldugu için herkes birbirini hemen hemen tanir.

-"YAGMURRRRRRRRR"

Aha buda benim mallikta çag atlamis kankam Deniz. Allahim yarrabim yaaa okulun önünde toynagina çivi batmis öküz gibi bagiriyo yaaa . Rezillikkkkk ötesi insan disi varlik yaa

-"Lan uzay ötesi tanimlanamayan varlik ne bagiriyon kömüs gibi ."

-"Konkooooo bugün  yeni ögrenci  gelicaaakkk kiz mi erkek mi gelicek acabaaa . Allahimmm lütfen kiz olsun da accik satasiyim valla ellerim kasiniyoo yaaaa"

-"Valla kim gelirse gelsin . Ben töbeliyim gardasss. Müdüre beni okuldan atmamasi için bapamin bi tomar para vermesi bana fena koydu. Taman zenginiz ama bi liram kaybolsa içim yanar gerisini sen hesap et artik."

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzrrrrrrrrrrrrrrr.(amatör yazarin yazacagi zil seside anca bu kadar olur )

-"Neyse knk zil çaldi sinifa gidekkk hadii "

Sinifa gitsek ne fayda hocalar Deniz ile çok konusuyomusumda dersi dinlemiyomusumda falan filan ayirdilarrr bizim siralari . Diger ögrencileride kendimize benzetmeyelim diye yanimiza da kimseyi oturtmuyo ders biter Yagmur uyanirr. Fulll yatissss zaaaaa.

Tik tik tik . Beni tatli uykumdan uyandiran kapi sesi ...

Yağmurlu Günler ( Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin