(Zelim se zahvaliti lidijadumanovic9 koja svaki nastavak vota,ima tu jos par djevojaka koje cu objaviti u sljedecem dijelu i ovaj nastavak je objavljen ranije kao posveta njoj <3)
Kim's P.O.V.
Ustala sam bilo je tek 9h. Na krevetu su bili Harry i Emma zagrljni. Neka ih. Izdrzat cu jos par dana. Bitno je da ih unistimo. Ta mala.. Otisla sam ravno kuci. Nazvat cu ga poslije i uvuci mu se. Izasla sam iz kuce , sva sreca pa nikog nije bilo.
Emma's P.O.V
Probudila sam se u Harry-evom zagrljaju. Nakon dosta vremena on je opet tu. Uzela sam mobitel i vidjela da mi je Tom poslao poruku •Sorry, vidim da volis njega. Sretno. Ne zovi me vise..• Ajde bar se oko toga ne moram baviti. Izvukla sam se iz zagrljala i otisla u kuhinju i svima spremila dorucak. Uzasno volim kuhati. Popela sam se i isla od sobe do sobe i zvala ih na dorucak mislim ipak je pola 11. Za 5 minuta svi su bili dolje. Svi osim Harry-a ?
Otisla sam gore i budila ga ali bezuspjesno.
H: Poljubi me pa cu se probudit !
Ja: Ok- prisla sam i poljubila ga a on me oborio na krevet i poceo ljubit- mislim da bi trebali dolje
Harry: Ok , evo me za 5min.
Otisla sam i sjela u kuhinju i jela zajedno s njima.
ElL: Falila mi je tvoja kuhinja def
Niall: I meni
Harry: Jutroo
Svi: Jutro i tebi
Perrie: Gdje je princeza ?
H: Ostavila je poruku da je morala otici
Dani: Ona je uzasno naporna
Svi: Da
H: Ok ona je moja djevojka ma kakva god bila meni je dobra i to prihvatite! -vise se dreknuo na sve njih
Lou: Ok Harry zasto si takav ? Zar ne vidis da joj je bitan samo tvoj novac ?
Harry: PRESTANITE VISE ! To sto vi nju ne volite ne znaci da je ne volim i ja .
Ove rijeci su me dotukle. Suza mi je krenula niz lice. Samo sam ustala i uputila se prema sobi. Zakljucaala sam vrata,sjela na pod i pocela plakati. Zasto sam se nadala da me uopste voli. On ne zna imati jednu. Uvijek sam izigravana u zivotu zasto ne bi i sad ?Harry's P.O.V.
Opet sam je povrijedio.
Lou: Bravo Harry
Niall: Odkad ti volis Kim ?
Ja: Niall molim te prestani !
Dani: Sta cekas idi za njom ?!
Potrcao sam uz stepenice ali vrata su bila zakljucana.. O moj Boze.. 'EMMA OTVORI MOLIM TE TREBAMO RAZGOVARATI ILI CU RAZVALITI VRATA'
Culo se otkljucavanje. Nakon par trenutaka sam otvorio vrata i vidio Emmu kako sjedi na krevetu.
Ja: Emma oprosti molim te. Nisam tako mislio.- zagrlio sam je
Emma: Mici ruke s mene molim te !
Ja: Emma molim te pa nisam tako mislio. Sve si krivo shvatila. Nisam onako mislio. Bilo je u afektu
Emma: Zasto mene nisi branio nikad ? Sjecas se one noci kad si me ponizavao pred svima?
Ja: Bio sam pijan !Flashback
Xxx: Emma puno pijes ?
Harry: Emma je bila na odvikavanju jer je jedan decko silovao pa je pocela piti..
Xxx: Uuu znaci Harry mala ima iskustva ?
Harry: Naravno da ima kad je spavala sa pola grada...End of flashback
Harry: Uostalom mislim da si mi to oprostila pa mi ne nabijaj sad na nos..
Ja: Ugh.. ok.. sad me samo pusti
Harry: Necu ni pusu dobit ?
Ja: Ne !
Harry: Fakat si ljuta
Ja: Jesam
Harry: aa samo jedna pusa ... u obraz - prstom je pokazivao na obraz. Prisla sam mu i krenula da ga poljubim u obraz a on se izmakao i poljubili smo se...-nisi fer-...rekla sam kroz poljubac a on se nasmijao pa me nastavio ljubiti...Novi nastavak !!
VOTE,COMMENT,READ !
Love you all !
BẠN ĐANG ĐỌC
•Teacher or boyfriend ? /harry styles/croatian•
FanfictionDa li ce njih dvoje upkos svemu biti zajedno ? Nakon svega sto im se desilo da li ce imati snage probati ponovo ljubav ? Hoce li ona biti gorkog ili slatkog okusa ? Tu ima njegovog ponosa i njenog inata zbog kojeg unistavaju sebe ... Na neki nacin s...