Bölüm 2: Ciais

27 2 2
                                    

Biraz kısa bi bölum oldu sanki pek içime sinmedi ama diğer bölüme acısıni çıkartırım
Iyi okumalar...
Eve vardıklarında bir kadeh içki istedi Ciais sormadan evinde bulunan tek içkiyi ona verdi. Kafası yine güzeldi ve artık Ciais'i dinleyebilirdi. Anlatmaya başladı Ciais:
- Benim özel gücüm seçilmiş kişileri bulmak ve yetiştirmek. Seçilmiş kişiler dünyalar arası savaşlarda Nexias'ı savunurlar. Her ülkeden 10 kişi bulunduğunda,ben seçilmişleri eğitirim. Seçilmişlere Nexias'da Nosan denir. Şuan 8 kişisiniz ve seninel birlikte 9 kişi oldunuz son kişi geldiğinde eğitim başlıyacak ve savaşa hazır olacaksınız. 10.kişi gelene kadar burada kalacaksın. Eğitim, Manac'da olucak,burda kal ve beni bekle.
Bu lafları önemsememişti Ciais gelene kadar özel güçlerini denemek için salona doğru ilerledi. Yolda gözüne bir fotoğraf takıldı. Ciais eskiden bir Nosan mıydı? Kafasında çok soru vardı ama umursamıyordu. Tek korkusu savaş esnasında alkolsüz kalmaktı bu onu yıpratırdı. Normal insanlar günde ne kadar su içerse o alkol kullanırdı. Maskeye odaklandı ve elindeki küre yeniden ortaya çıktı. Küreler hoşuna gidiyordu. Onlarla eğleniyordu. Salonda büyük ve tozlu bir defter vardı. Içini açtığında son 100 yıldaki Nosanlar yazıyordu. Hemen son 10 yılı açtı. Beklediği gibi 10 yıl önce Ciais'de bir Nosan'dı. Diğer Nosanların ismini okumaya başladı.
Rodi
Mayble
Olligard
Averdaan
Axela
Heaf
Stave
Sona
Taylor
Ve o...
Kafasını en çok karıştıran şey son Nosan'ın isminin yazmasıydı. O daha bulunmamıştı, nasıl ismi yazıyordu? Eğitimi heyecanla beklerken kitabı karıştırmaya  devam etti. Nosanların isminin yazılı okduğu sayfayı geçtiğinde takım arkadaşlarının isminin yazdığı bir sayfa gördü ve okumaya başladı.
Rodi: Takım arkadaşlarının aldığı hasarı azaltır, kalkanlarla alınan zararı en aza indirir.
Mayble:  Rakiplerin beynini okur ve hızlı hareketleriyle saldırılarına karşılık verir.
Olligard: Doğma büyüme Nexiaslı'dır. Takım kaptanıdır. Ellerine demir eldivenlerini takar ve korkusuzca savaşır.
Averdaan: Görünmez olur ve vücudunu istediği şekle sokabilir.
Axela: Nexias'ın en eski büyücüsünün kızıdır ve oda büyücüdür.
Heaf: Axela'nın kardeşi, büyücüdür.
Stave: Rakibin saldırılarını taklit eder.
Sona: Kendini klonlar ve rakibi şaşırtır.
Taylor: Büyücüdür ve kendini istediği canlıya dönüştürebilir.
Bunları okumak bile onu yormuştu Ciais gelene kadar biraz uzanmak istedi. Yattığı koltukta uyuya kaldı. Kalktığında ise...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NOSANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin