19.Kapitola- 2.část

623 68 16
                                    

Vanessyn pohled:

Zamračila jsem se na Petra, to snad nemyslí vážně. Jsme s ní venku teprve chvíli, ještě nic neudělala a on už chce jít domů, jen kvuli tomu, že něco slyšel a bůhví jestli to nebyla Jessica. Je tam ještě jedna holka, která jí je docela podobná, takže je to i možný.

,,Nikam nepůjdeš.'' zakroutila jsem nad nim hlavou se zamračením. Byla jsem ráda, že mě poslechl a šel vedle mě dál.

,,A jsme tady...'' vydechla Emma, když jsme došli tam kam ona chtěla. Bylo to tu krásné. Byla tu řeka a nikde v dohledu žádná silnice. Lítali tu motýli a kolem řeky vážky. Všude kolem nás byli různé květiny, ale převládala žlutá barva pampelišek. Tohle místo jsem si hned zamilovala, ani jsem nevěděla, že tu nějaké takové místo je a to tu bydlim dlouho. Petr s Emmou stáli u lesa a já jsem se rozešla k řece. Hned jak jsem tam došla, jsem si klekla a rukou pročísla vodu v řece. Voda byla křišťálová a v odrazu slunce se třpytila, sem tam proplavala i nějaká menší rybka.
Zadívala jsem se do řeky na jednu rybku, která se zastavila v místě kde jsem já něco ze dna oždibávala.

Po chvilce mě vyrušili něčí kroky, otočila jsem hlavu za sebe a všimla si, že Petr a Emma ke mě přicházejí.

,,Čo tu robíš Vaness?'' zeptal se mě Petr a tak jsem k němu zvedla oči.

,,Sleduju tu rybku.'' řekla jsem a znovu pohled sklopila k vodě, natáhla sem ruku nad vodu a ukázala na rybku, která byla u kraje, kousek ode mě. Petr si klekl vedle mě a pozoroval jí.

,,Myslíš si, že jej chytím?'' natáhl ruku nad vodu. Rychle jsem jeho ruku chytila aby ta ryba neuplavala a já se na ní mohla koukat dál.

,,Nech ji tam...'' udělala jsem na něj psí oči. Jen se usmál a lehce kývl hlavou na souhlas. Začínalo mi být horko, vydechla jsem a posadila se vedle řeky. Emma si sedla taky.

,,Je hrozný horko. Co kdyby jsme si aspoň nohy namočili v řece? '' zeptala se Emma. Zula si své baleríny, měla nehty na nohou nalakované stejným bílým lakem co měla na nehtech na rukou a pomalu si sedla na kraj, poté položila chodidla na vodu a nakonec je tam ponořila. Začala s nohama lehce a pomalu projíždět vodou. Ještě si raději stáhla černou uplou sukni víc ke kolenoum, moc jí to nešlo, kdyby víc zatáhla, tak by si ji svlîkla jelikož ta sukně je jen kus nad kolena. Podívala jsem na Petra, který jí hypnotizoval pohledem, bylo vidět, že se jí dïvá na nohy. Podíala sem se na své nohy a posmutněla, že takový nohy taky nemam, ale už mam 80kg! Takže dalších 7kg je dole, jsem za to hodně ráda.

Byli jsme tam docela dlouho, prostřídal jsme hodně témat. Začínalo to vypadat, že si Petr s Emmou začíná čim dál víc rozumět, byla jsem ráda, ale vadilo mi to, jak se Emma před Petrem nakrůcala. Vsadim se, že udělá všechno proto, aby si mola sundat to její tílko, na tváři se mi objevil zjevný, oba se na mě nechápavě podívali.

,,Jen jsem si na něco vzpoměla..." řekla jsem to co mě napadlo jako první a oni na to skočili. Znovu jsem je přestala posloucha a všímala jsem si toho, jak se furt usmívá a culí, podívala jsem se do země, lasy m spadli kolem obličeje, takže mi do něj nebylo vidět, zamračila jsem se.

Najednou jsem uslyšea šplouchnutí vody, rychle jsem zvedla hlavu a už jsem jen viděla Emmu v potůžku. To jsem jí opravdu nezáviděla, protože začala být od řeky docela zima a ona se teď namočila. No jistě...Petr jí hned jak ji vytáhl nabídl jeho tričko, aby jí nebyla zima. Jako by jsem neříkala, že udělá všechno proto, aby si tílko mohla sundat, protočila jsem nad tim oči. Nijak jsem jim nepomáhala.

Kde je ta stará Emma? A hodná Emma? Vyměnila ji za tuhle...grr ani nevim jak to nazvat...nikdy v tak krátké sukni nešla ven. To je kvuli tomu, že je Petr youtuber, určitě. Chce, aby ji každý znal a proto po něm jde.

,,Asi mam něco s rukou..." zaskuhrala Emma, podívala jsem se na ně.

,,Ukáž, pozrieme sa ti na to." řekl jí chytil ji za ruku a pomalu s ní hýbal, ptal se jí kde jí to bolí. Vsadim se, že kdybych odešla, tak si toho ani nevšimnou a navíc by byla Emma ráda. Vstala jsem ze země a sledovala jak si Emma před Petrem svlíká tílko.

,,Asi s sundam si podprsenku aby jsem ho neumokřila. Rozepneš mi jí prosím, Petře?" Petr jí samozřejmě podprsenku rozepnul, Emma si hned vzala jeho tričko. Takže teď tu prozměnu chodil polonatý Petr.

,,Ehm...ehm...'' odkašlala jsem si, aby si ti dva všimli, že taky žiju.

,,Půjdu už domů." oznámila jsem jim.

,,Počkaj, my ideme taky." řekl Petr a rozešel se ke mě. Protočila jsem oči a podívala se na něj s falešným úsměvem. Tohle dam Emmě ještě vypít. Hrozně moc mě sklamala. Už jsme došli před můj dům.

,,Ak chceš, tak ťa môžem odprevadiť." nabídl Petr Emmě. Už jsem z toho začínala mít nervy.

,,Doprovoď ji třeba až do postele...'' řekla jsem hnusně, otevřela jsem dveře a zabouchla je za sebou, hned jsem šla do pokoje.

Petrovo pohled:

Viem prečo po mne Vanessa, tak vyšla ale ja to myslel dobre, ani nevie čo mam v pláne. Bol som na Emmu milý len pre to aby si myslela, že sa mi páči a teraz jej to poriadne naložím.

,,Nechápu proč po nás tak hnusně vyjela." povzdychla si Emma smutne, bolo vidieť, že to len predstiera. Nevie to moc dobre zahrať.

,,Ani já nie." zaklamem.

,, Čo tá ruka? Je v poriadku? "spýtal som sa Emmy cestou. Už sme skoro pri jej domu.

,,Je to v pohodě..." usmiala sa na mňa. Už sme sa zastavili pred jej domom.

,, Mohla by si mi dať prosím mojej tričko? "Spýtal som sa ešte slušne.

,,Jasně.'' povedala a nandala si pod tričkom mokrú podprsenku, potom si dala dole tričko a podala mi ho.

Emmyn pohled:

Podala jsem mu tričko a mile jsem se na ní usmála. Vypadá to, že se chytil. Najednou se zamračil a tak jsem se na něj nechápavě podívala.

,,Emmo, niečo ti poviem. Prestaň o Vanesse hnusne hovoriť. Celú dobu som sa pretvaroval len, aby mala radosť, že si rozumieme a ani tak to nepomohlo. Viem, že do tej vody si spadla schválne, bolo to poznať ...'' a jesti říkal ještě něco nevim, protože jsem ho přestala vnímat. Do očí mi vtrhlo pár slz, protože je to docela trapas, když vás slavná osobnost seřve, jako malý dítě. Nikdy jsem neměla v plánu se s Vanessou bavit jako opravdová kamarádka. Využila jsem jí jen proto, že jsem jí viděla s Explem venku a já ho moc chtěla...




Ahoooj :) tady máte další část 19.Kapitoly :) O Emmě si už nejspíš dokážete udělat obrázek :D Co na to říkáte? :) Líbí se vám kapitola? :) Mooooc děkuji za vaší podporu, opravdu si toho vážím^^. Omlouvám se za chyby :/
Mám vás ráda xxx

Expl0ited<3My hero<3Kde žijí příběhy. Začni objevovat