Part 3.

924 27 6
                                    

Heei lezersss,

Ik heb 3 votes duz ik ga wee verder! TYVM als je gevoted hebt!

Emma loopt naar de muziek toe. Goh, die gasten kunnen echt goed zingen, denkt Emma. Ze ziet een groot concertgebouw. Maar ze ziet de hoofdingang niet... Vreemd! Ze ziet wel een deur die open staat, maar dat is niet de hoofdingang. Ze wil dolgraag weten wie zo goed kunnen zingen. Zal ze... Emma zet haar verstand op nul en loopt de openstaande deur in.

Binnen ziet ze een bankje en een hele grote deur. Ze wilt de deur open doen maar... Hij zit op slot! Ze is wel benieuwd wie zo goed kunnen zingen, maar toch gaat ze netjes op het bankje zitten.

Een paar minuten later hoort ze een bedankje en daarna is het stil. Waarschijnlijk is het afgelopen, denkt Emma. Plots hoort ze dat het slot open wordt gedraaid. Haar hart bonkt in haar keel. Wie staat achter die deur?

Opeens gaat de deur open. 5 knappe boys lopen de deur uit en zien haar op het bankje. 'Wat doe jij hier?' Zegt de jongen met de blazer aan. 'En wie ben jij?' Zegt de andere jongen met een polo shirt aan. 'I..Ikke...' Nou niet gaan stotteren Emma, denkt Emma voor zichzelf. Heel zelfverzekerd zegt Emma: 'Ik ben Emma en ik heb geen idee waarom ik hier ben.' 'Goh, wat een reden.' Zegt de jongen met een geruite blouse sarcastisch. 'Oke, Emma, wat kom je hier doen? Zonder goede reden sturen we je zo weg.' Zegt de jongen met een Baseball jack aan. 'Nou, ehh, de deur stond open en ik hoorde geweldige muziek en ik word nogal snel nieuwsgierig, dus ehh, ik ging maar even kijken, maar die grote deur was dicht dus ging ik maar op deze bank zitten.' Zegt Emma. Wat haar meteen opvalt, is dat de jongen met een gestreept shirt niks zegt maar alleen maar naar haar zit te staren. 'Meid, ik zal nu vertrekken als ik jou was of ik haal de bewaking.' Zegt de jongen met een Baseball jack aan.

Emma wou bijna weggaan toen plots de jongen met een gestreept shirt aan (dat de hele tijd heel stil is) zei: 'Ach, laat haar hier lekker zitten, joh, ze doet ons niks.' 'Oké, vooruit, blijf maar zitten.' 'Oké, ik blijf zitten maar ik wil wel weten wie jullie zijn?' Vraagt Emma. 'Hahahaha, serieus, weet je dat niet? Wij zijn One Direction!' Zegt de jongen met een blazer aan lachend.

Hoe zal ze reageren denk je? I hope you like it! Comment/Vote/Fan? x Ika

Ik ga verder als ik 4 votes heb.

Lou or Justin? (A dutch Louis Tomlinson and Justin Bieber Fan Fiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu