Vzbudila jsem se okolo jedenácté. Tedy spíše vzbudila mě hudba.
Byla trochu rychlejší než minulé dny ale stejně smutná.
Ani jsem pořádně nevěděla co vlastně dělám když jsem si začala zapisovat akordy.
Po chvíli už jsem neudržela ani tužku v ruce a hudba mě ukolébala až jsem usla.
Ráno jsem si myslela že to byl pouhý divný sen. Bohužel jenom do té doby dokud jsem se nepodívala na peřinu a tam ležel blok s tužkou. Podívala jsem se na blok co je tam napsáno. Bylo tam pár akordů. Došla jsem dolů pro svou kytaru. Zahrála jsem ty akordy a nevěřila jsem že to jsem napsala já...........tedy skoro. Dodala jsem k tomu slova. A píseň byla na světě. Rozhodla jsem se že odpoledne s ní půjdu do nahrávacího studia. Zkoušela jsem si ji zazpívat i s kytarou. Pár efektů a bude z toho hit. Najednou jsem měla mnohem lepší náladu. Strašně jsem se těšila až budu v ruce držet tu desku v rukou a něco mě bude hrát u srdce něco jako ,,to je ode mě ''.Odpoledne už jsem stála před nahrávacím studiem. Vždycky jsem vykročila nejistým krokem. Neuměla jsem se rozhodnout. Kdybych se mohla teleportovat na to místo a čas místo nejradši bych si zlomila na místě obě nohy. Po chvíli jsem se rozběhla abych už nepřemýšlela.
Za pár chvil už jsem stála před studiem a v ruce držela desku. Přesně ten pocit to nebyl, to bylo nějaké neúplné.
Pomalu jsem šla k autu. Když v tom jsem slyšela za sebou mužský křik. Zastavila jsem se a otočila. Běžel tam ke mě nějaký muž. Když doběhl zeptal se mě ,,Vy jste Stephanie? ''
,, Ano, co ode mě chcete? ''
,, Měl bych pro vás takovou nabídku............Ahoj lidi možná jste poznali že jsem se inspirovala Stephanie Joane Angelinou Germanottou. Byla bych ráda kdyby jste mi napsali do komentářů co se vám líbí co se vám nelíbí. Nebo jestli se vám to vůbec líbí. ;-) Díky
ČTEŠ
The Edge Of Glory
Roman d'amourVěříte na zázraky? Pokud ne, jak se tedy může ze zoufalé trosky na dně během pár měsíců stát pop star?