Arkadaşlar benim için yorumlarınız önemli lütfen göz gezdirenler bana ve ya buraya yazabili mi? Teşekkür ederim :)
Multimedia Oğuz Yakar :))
Saat 21:32 pazar akşamı Eylem'den
Sonunda bu gün de bitti...
Haftasonu abimle yeni şehrimizi keşfe çıktık . Baya eğlenceli geçmişti . Cumartesi havuza gitmiştik. Pazar günü ise keşif yapmıştık tabi havuzdaki kavgayı saymıyorum. çocuklar bana yakın yüzdü diye niye kavga çıkartılır ki değmemişlerdi bile.
Her neyse. Uyku tutmuyo ya napcam ben.
-"Aaaaabiiiii."
-"Ne vaar."
-"Cd ler nerdee."
-"Çekyatın altına baksana kızım ne bağırıyosun."
Cevap verme gereği duymadan. Tekli koltuğumdan kalktım ve çekyata yöneldim. Evreka... işte cd'ler burda. Cd'leri karıştırıken ne izleyeceğime karar vermeye çalışıyordum.
Ne izleseem, ne izleseeem... Imm...
...
Buldum işte. Cin padişahı. Tabi ya abim bunu korsan bi dvd'ciden almıştı. Yoksa nerden bulurdum şimdi. Abimin ortamlarını ben bile bilmiyorum o kadar çok gezmemize rağmen. Beni hiç bir arkadaşıyla tanıştırmamıştı şimdiye kadar. Canı gibi sevdiği benden de yakın kardeşi olan Oğuz abi hariç. Oğuz abi benim abimden daha sıcak bana karşı. Aslında haftada en az bir kez üçümüz gezmeye çıkarız... Daha doğrusu onlar çıkmak için plan yapar, bende dahil olurum 'birazcık' zorlayarak tabi -yaşasın kötülük ahahhah- he he, evet, anlıyorum iç sescim sende haklısın... Yok ya bu iç ses benden de salak çözdüm yani kesin. -Sus lan- susmuyorum lan.
-"Buldunmu ?"abimin belinde ıslak bi havluyla salona girmesiyle düşüncelerimi bi kenara ve gözlerimi cd den alıp ona doğru döndüm.
Bu manzaraya alışıktım. Çünkü abim banyodan sonra havluyla salonda oturmayı severdi .
-"Evet buldum, sende izleyecek misin abi?"
-"Olur."dedi ve çekyata belindeki havluyla yayıldı ayıcık.
Cd yi dvd oynatıcıya taktım ve açılmasını bekledim. Film başlayınca da masaya koyduğum mısırları alarak ayaklarımı uzatabildiğim ayrı bir yeri olan hafif yatay kırmızı renkli tekli koltuğuma geri döndüm ve ayaklarımı uzattım.
Annem evde yoktu. Çalışmaya başlamıştı artık. Nerde çalıştığını bilmiyorum. Hayır gerçekten bilmiyorum zaten pek sık konuşmayız... Biliyosunuz. Bu yüzden evde abimle tektik ve annem en erken gece 12 de geliyordu eve.
Filmin yarısına yakın kapı sesiyle ikimizde irkildik ve yerimizden aynı anda doğrulduk. Gelen kimdi acaba. Abim bana tek eliyle otur işareti yapıp koltuğun üstündeki boxer ve şortunu alıp koridora çıktı ... heralde orada giyinecek.
-"Ben geldiiiim " dedi bir ses ama bu ses niye bana bu kadar tanıdık geldi ya.
Bir anda salonun kapısında Oğuz abiyi görür görmez dona kaldım.
-"Şeker yok mu tatlım." Bu onun kucak yokmu deme şekliydi.
-"Olmazmııı. " oturduğum yerden fırlayıp Oğuz abinin boynuna atladım o ise kollarını belime sararak etrafında döndürdü .
-"öhhööm öhhööm".
-"Git bi su iç Can."Oğuz abi hala beni döndürürken abime öyle deyince kıkırdadım .
-"Ya sen yaşıyor muydun abi."
-" Ne abisi kız, abi ne abi buna denir. " dedi eliyle abimi işaret ederek.
-"Bayadır gözükmüyordun da ortalıklarda. "Gerçektende en az bir ay olmuştur Oğuz abiyi görmeyeli.
Saat 00:14
Saat gece yarısı olmuştu artık. Oğuz abi ,abim ve ben bütün gece sohbet edip birşeylerler tıkındık. Oğuz abi de bizde kalacakmış bu akşam .
Saat onbir de falan uyumak için odalara çıktık Oğuz abi, abimle aynı odada kalacaktı. Bende odama çekilmiş bir saattir müzik dinliyordum nerdeyse, telefonda müziği değiştirirken saat kısmı gözüme çarptı, gerçekten bir saattir müzik dinliyor muşum.
Canım iyice sıkılınca aşağı mutfağa inip birşeyler bakındım bir çikolatayı elime alıp yiyerek odama geri dönüyordum ,çikokatayı merdivendeyken bitirdiğimden elimde çöpü kalmıştı. Odamın kapısını açtım ve içeri girdim. Girdiğim gibi ağzımı koca bir elin kapatması bir oldu. Ben ses çıkarmaya çalıştıkca arkadaki kişinin bir erkek olduğunuda öğrenmiş oldum bana "Şşşşhh" diyordu. Bu koku. Hayır ya olamaz. Dimi yani değildir.
Çırpınmayı ve ses çıkarmayı kesince hala eli ağzımdayken konuştu.
-"Tatlım, benim tamam." dedi kısık bir ses tonuyla.
Arkamı dönmeye çalışacakken o benim önüme geçti ve sıkıca sarıldı.
Hayır yani bundaki amaç ne abisi .
Ses çıkarmadım ve bende sarıldım elini ağzımdan çekmişti.
-"Ne oldu abi, neden burdasın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist Aşkı
Genç KurguBabasının tayini üzerine başka bir şehire taşınırken babasının ölümü ile gittiği yerde sürekli başını belaya sokan ve başı beladan ayrılmayan , önceden Sadist tehşisi konulmuş ve bunu hala tamamen atlatamamış Eylem SİREN 'in hikayesi ve daha fazlası.