Det var engang en jente som het Heaven
Hun var alltid snill, og hyggelig mot alle rundt seg..
Og hun satt alltid på taket og så på den
skinnende nattehimmelen når alle andre sov.
En dag, kom det to menn og angrep hun, de skar ut hjertet hennes med en jaktkniv, og pakket det i en litt ødelagt veske
Hun lå bevisstløs noen minutter, så plutselig reiste hun seg, og løp bort...
Hun bare løp.. Rett etter at noen hadde skåret vekk hjertet hennes...Dagene gikk fort forbi, og hver gang Heaven skulle inn et sted, der det var varme, besvimte hun, og døde nesten, men noen klarte alltid å ta hun med seg ut, en ved navn David..
(Heaven's mor, River, var en fe, som døde da hun ble føtt)David og Heaven knyttet sterke bånd til hverandre, og ble mere enn bare venner..
Det var en ting de ikke hadde tenkt skulle skje, de som hadde skåret ut hennes hjerte, var på jakt etter henne..Dette fant de fort ut, og at de måtte være forsiktige med hvem de stolte på..
De jagde Heaven og David hver dag, og når de endelig fikk kloa i dem, hadde Heaven alt funnet ut at ettersom hun kunne løpe vekk da de tok hjertet hennes, måtte hun jo ha hatt to hjerter! Det var løsningen..Heaven måtte ta et valg... Enten å dø, eller å gi i fra seg sitt såkalte "fehjerte"
Hun valgte å bytte "fehjertet" mot sitt "menneskehjerte" og sånn ble avtalen.
Hun fikk det normale hjerte sitt tilbake, og endelig kunne leve et menneskelig liv med sin elskede kjæreste, David.Slutt :) laget av Heaven
YOU ARE READING
Heaven jenta med to hjerter
FantasyEn jente ved navn Heaven, får hjertet sitt skåret ut av kroppen, og løper sin vei etterpå, vil hun å David klare å komme seg unna? Og vil de bli mere enn bare venner?