"Şimdi geleceği duymaya hazır ol.Jane Jeff i kovalaya.."
Birden pencereden biri fırladı.Herkes bir anda"Aha sıçtı."diye bağırdı.Toby "VİCTORY DANCE BİTCHES "diyerek dans etmeye başladı.
Pencereye baktık ve kızın biri "Jeff seni onun bunun çocuğu (küfürümsü küfür gsjshsjks) diye bağırıyordu.
Puppeter kapıyı çaldı.Kapıyı mavi maskeli biri açtı.Tam hoşgeldiniz diyecekti ki Toby içeri daldı ve "MASKY BEBEĞİM NEREDESİN?" diye ortalıkta koşturmaya başladı.Clockwork yakasından tutup onu duvara fırlattı.O anlarda Jane yanımıza geldi ve tatlı bir gülümsemeyle hepimize "hoşgeldiniz"deyip sarıldı.Puppeter tam Jane'e bana herkesi tanıştırmasını rica edecekti ki arkamızda Kagekao belirdi ve "Geberin orospular!" diye bağırarak içeri girdi.Üstünde yeşil bir kıyafet olan bir çocuk,en azından boyu kısa biri elinde oyun kumandasıyla geldi ve beni göstererek "Sen kimsin? Kagakao neden burda?
"Ben Zero."
"Hoşgeldin de sen nesin tam olarak?"
Sana ne lan patates." dedi benimki.VOŞŞ beni koruyor.
"Kimleri görüyorum,mk kuklacısı yine gelmiş.Sence o olanlardan sonra burada kabul görecek mis.."
sözü yarıda kesildi.Küçük,çok ama çok tatlı bir kız Puppetter ın boynuna atladı.
" BANA KUKLA GETİRDİN Mİ? SENİ ÇOK ÖZLEDİM JASON.."
Jason ? Gerçek adı mı acaba? İster inanın ister inanmayın ama o küçük kızla birbirlerine sanki abi kardeş gibi SEVGİ ile baktıklarını gördüm ki ben hayatımda o sevgi denen kavramdan hiç tatmadım.Üzücü.
Toby hızla yukarı koştu."MASKY,BENİM WAFFLE HAMURUM NERDESİN? SENİ ÖZLEDİM."
Yatak odasına girdi,biz de hep beraber yukarı çıkıp onları izlemeye başladık.Maskeli ama saçları acayip seksi duran uzun bir çocuğun yatakta üstüne çıktı ve montunun fermuarını indirdi ve çocuğun üstünü çıplak bıraktı.Way amk o ne öyle.Çocuk karşı koymaya çalışıyordu.Yanındaki ağlayan suratlı maskesi olan biri "Yapma o daha bakir." diye telaşla bağırırken bir yandan da kamerasıyla çekmeye çalışıyordu.
"Bırak beni Toby seni Allahsız.Lanet girsin gene gelmiş bu.Neden?? Öylece bakmasanıza,yardım edin.Bu beni sikecek."
Herkes gülüyordu.Toby,çocuğun boynunu emmeye başladı resmen iz bırakmıştı."Ah..Toby lanet olsun bunu Slender görünce ağzıma sıçacak lütfen dur."
O veled vardı ya hani yeşilli meşilli kısa."BUNLAR HEP SEKS" diye bağırdı.
"Len oha baya sevişecekler galiba"
Kagehao;
"Hayatınız pahasına sevişin.Kurtulmak için..Seks bağımlılıktır,ihtiyaçtır!"
"Ne diyorsun Deyişik?"
"KES OÇ BANA YARDIM ET"
"Tamam gençler ayıp burda kızlar var ayrılın."
"Hoodie al şunu üstümden pantalonumu çıkaracak."
Bu Hoodie denen kişi,Toby i Masky nin üzerinden çekti.
"Bunu yapamazsınız.Aşkımı elimden alamayacaksınız.Masky! Akşam tekrar benim olacaksın!Waffle hamurum demedim sana boşuna bunca zamandır!"
Masky,maskesini çıkardı ve üstünü giyinmeye başladı.Şey, şu odada maskesiz gördüklerimden en tatlısı,en seksisiydi.Ama burada bir Jason gerçeği vardı.
Hayranlık dolu bakışlarımı farketmiş olmalı ki bana bakıp "Yenisin.Adım Masky."
"Z-Zero."
Ağlayan suratlı maskeli,turuncu kapşionlu giyen çocuğa döndüm.O da sevecen bir sesle "Hoodie" dedi ve el sıkıştık.
Herkes kendi işine dönmeden yan odadan konuşmalar geliyordu.
"Bu kız tam bir aptal.Öleceğini ona söylediniz mi?"
Odaya daldım."Ne?"
Karşımda duran.Siyah,uzun sayılabilecek saçları vardı.Göz bebeği vardı sadece,ağzı gülümseme şeklinde kesilmişti.Beyaz ve her tarafında kan olan bir kapşionlusu vardı.
"Kim olduğunu sanıyorsun da odama pat diye girebiliyorsun?Kim olduğumu biliyor musun?"
Korkmadım ama endişeliydim.Başımı salladım.
"Ben JEFF THE KILLER.Katillerin en acımasızı.Kafatası parçalayıcısı,ölümün ta kendisi.Peki sen kim olduğunu..?"
"ZERO." diye bağırdım.
Kahkaha attı.Hayatımda hiç böyle bir kahkaha duymamıştım.Korkup geri geri gittim.
"Jeff hadi ama uğraşma onla."
"Kes Jack."
"Sen bir hiçsin.Bir kuklasın."
"Ne demeye çalışıyorsun?"
"Bilmemene şaşırdım.Sen onun malısın.Onun kuklası.Bir köle.Oynatılıyorsun."
Sessizlik..
...
.....
.Ne?"
Seninle işini bitirdiğinde seni lanetleyecek ve birdaha asla aşık olamayacaksın."
Korkuyla gözüm Jason'ı ararken o aşağıda o küçük kızla oyun oynuyordu.
"Bu doğru değil.O.."
"Ne,Sally le oynamasından mı bahsediyorsun?O kız lanetlediği ilk kız.Aç gözlerini,onun kokusu üstüne sinmiş."
Gözlerim korkuyla açılmıştı.Güvenim bir anda sarsılmıştı.
"YETER! diye bağırarak üstüne doğru koşmaya başladı Toby.Elinde bir balta vardı.Jeff kocaman baltaya tek bir bıçak ile tepki verdi.Balta bıçağa değiyordu.Toby zorluyordu ama Jeff bir ustaydı.
Bu kargaşada sarı ipler Jeff'in boynundan tutup havaya kaldırdı.
"Seni orospu çocuğu.."
"Zero,bu bir yalan.Sana yemin ede..i"
Jeff kahkaha atmaya başladı."Ah.Çok tatlısınız.Tabi ki bir şakaydı.İş dışında hiç bu kadar ciddi olmamıştım.Böyle bi tanışma anı için özür dilerim.Uzun zamandır birilerini böyle trollememiştim.Lanet falan yok bunda."
Afallamıştım.Bir anda herkes gülmeye başladı.Jane dışında
"Seni aptal aralarını bozacaktın!"
"Hey,beğenmediysen kendi espiri anlayışın kara dudaklım(tam bir keko allahım) "
Güldüm.O da güldü.
"Bunu kaldırabildiğine göre kafa kızsın.Ekibe hoşgeldin." dedi ve brofist çaktık.
Jason kötü bakışlarla Jeff e bakıyordu.Mutfaktan bir ses duyuldu.
"YEMEK HAZIR GELMEYEN AÇ KALIR
BEYLER."
Veled gibi koşmaya başladılar.Resmen birbirlerini eziyorlardı.Ama efsane kişilerdi.GENÇLER HALA CREEPYPASTA SEVEN VAR MI GERİ DÖNDÜM.Neredeyse 1yıldır yokmuşum way amk.Neyse lise 1 zor gençler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta Team 0
TerrorCreepypasta karakterleri 2 gruba ayrılmıştı.Her grupta birbirinden tehlikeli kişiler vardı.Peki ya maskeleri daha ne kadar saklayabilirdi gerçeği?