Část 1

4.5K 178 24
                                    

Děsivé zvuky zmítaly její myslí. Klec, ano, tak to vypadalo. Klec, ve které se drží nebezpečná zvířata, jenže tohle nejspíš nebyla obyčejná klec, vlastně něco jako výtah. Ležela v ní zavřená spolu s věcmi - zásobami od ZLOSINu, a až děsivou rychlostí se ona klec sunula nahoru.

Rukama mačkala svůj rudý batůžek a z očí se jí řinuly proudy slz.
„Co se se mnou stane?" šeptala si. Věděla, že ji sem pošlou a věděla, že ji čeká nějaký test, jenže jaký? A kde?
Klec se s trhnutím zastavila.
„Pomoc!" křičela, než se nad ní konečně otevřel strop a ji na chvíli oslepilo světlo slunce. Jediné, co vnímala, byly zvuky - do klece někdo skočil.
„Čau, bažo! Tak se nám ukaž!" křičel chlapecký hlas - takže je mezi chlapci, no super, horší už to být nemohlo.

Schoulila se ještě víc do rohu a zarazila hlavu do batohu. Možná ji budou považovat taky za jednu ze zásob.
„Á, tady jsi, bažo. Málem jsem si tě nevšiml," zasmál se kluk.
Její nápad zřejmě nevyšel.
„Nestyď se," pobízel ji s jízlivým smíchem.
Bože, jsou to jen kluci tak se seber! okřikla se.
Postavila se na vratké nohy a spatřila udivený obličej špinavého blonďáka s velmi výrazně pokřiveným obočím - asi se často mračil.
Gally, pomyslela si. Toho frasáka nesnášela vždycky.
„Frasně," zaklel a jeho huňaté obočí se k sobě přiblížilo, až bylo skoro v jedné rovině. „Je to holka!"
Hned po jeho prohlášení se ze shora ozvalo spoustu námětů na téma: Její soba.
„Vytáhněte ji," zavelel někdo. Nejspíš Alby, první v hierarchii. Moc dobře ho neznala, ale byl tu nejdéle ze všech.

Gally po ní frajersky natáhl ruku, ucukla.
„Na to ani nemysli, nejsem dítě. Umím chodit!" křikla na něj pobouřeně.
„Nějak odvážná, na bažanta!"
________________________________________________________________________________
Tak nevím co si myslet, budu ráda za váš názor, voty, komenty s připomínkama a případnou kritikou xD

Vzpomínky (TMR)Kde žijí příběhy. Začni objevovat