Part 16- /Message ?/

1.2K 91 2
                                    

Emma's P.O.V.

Prolaze dani. Sa Harry-em sam ok. Prijatelji smo ali nista vise. On se morao vratiti u L.A. .. Ja se spremam za ispite i tako provodim dane.
Mobitel mi je zavibrirao. Poruka ? Nepoznat broj ?
Otvorila sam a unutra je pisao •Mici se od Stylesa. On je zlo. Nije jos shvatio da si s njim zbog novca ? Ako se ne odvojis od njega i prestanes svaki kontakt s njim imat ces problem... xxx •
Nije me previse dotaklo ali nisam nije mi ni jednostavno. Necu otici od njega. Dovoljno sam vremena provela bez njega ali vise ne !
Sa Harry-em veceras idem na neki party. Samo javne licnosti. Nadam se da nece bit Taylor...
Zavrsila sam sa ucenjem i krenula se spremat imam jos samo 1h da se spremim. Nisam znala da ce mi ucenje biti toliko zanimljivo. Spremila sam se i krenula. Tamo cu se naci sa Harry-em jer je pametnije da odvojeno zivimo, bar neko vrijeme. Pozdravila sam se sa roditeljima i izasla. Sreca pa znam da vozim. Ubrzo sam stigla do te vile. Par ljudi ce tu prenociti a medju njima Harry i ja.
Ispred ulaza neki covjek me je jako lijepo docekao.
Xxx: Vi ste ?
Ja: Emma Jones
Xxx: Pratnja Harry-u Stylesu ?
Ja: Da - uputila sam mu osmijeh
Xxx: On vas ceka unutra, izvolite
Jako je bio ljubazan.

Usla sam unutra i odmah se moglo osjetiti da ima puno alkohola , ja ga ne podnosim !

Vidjela sam Harry i prisla mu iza ledja . Odlucila sam ga zezati pa sam promijenila glas.' Vi ste slobodni' nije se okretao samo mi je rekao 'Nazalost jesam'
Htjela sam ga ispitati pa sam pitala sta znaci to nazalost. Nasmijao se i odgovorio 'Volim je ali sam napravio veliku glupost zbog koje ispastam'- zagrlila sam ga oko struka i sapnula na uho 'Sta ce biti ako ona sazna za ovo?' H: Koje ?
Ja: Pa ovo- pocela sam ga ljubiti a on me grubo gurnuo
H: Ne zelim nista s tobom ?
Ja: Onda uredu - pogledao me nedefinisanim pogledom kojeg je brzo izvio u svoj predivni osmijeh
H: Emma ?
Ja: Da , tako se zovem- prisao mi je i poljubio me- mislila sam da volis drugu ?
H: Zaboravimo na nju
...

Ubrzanje

Dani su jako brzo prolazili. Vec je ljeto. Poruke mi dolaze vec par mjeseci i nije mi svejedno. Ta osoba zna gdje sam u svakom trenutku. Harry nije u Londonu. Trenutno je u Australiji ali se redovno vidimo preko skype-a. Nisam nikom nista spominjala ali imam osjecaj da me neko vrijeme prati jedan covjek. Gdje god da sam ja, vidim njega. Uvijek je isto obucen cak i na ovom vremenu. Crno. Ne znam sta da o tome mislim. Na showu V.S on je bio tu. Postajem sve uspjesnija manekenka. Moju i Harry-evu vezu vecina fanova podrzava sto mi je drago..

Harry's P.O.V

Fali mi ona uzasno. Trenutno smo na razlicitim krajevima svijeta. Skype ne cini previse. Turneja zavrsava za 5 dana. Decki su rekli da mogu otici ranije u London.. Trenutno sam na aerodromu. Ne mogu docekati da je vidim...

Novi (najkraci) nastavak. Povecao se broj readsa sto mi je jako drago jer nisam iskusna u ovome. Hvala vam !
VOTE,COMMENT,READ

Love you all !

•Teacher or boyfriend ? /harry styles/croatian•Onde histórias criam vida. Descubra agora