Capitolul 5.

555 25 2
                                    


Ascultati muzica de la media . :)

Capitolul 5.

Somnul prea bun in care ma afundasem imi fusese intrerupt de cineva care statea in fata mea . Nu il vedeam ,eu avand ochii inchisi,dar il simteam . Simteam doua perechi de ochi care imi ardeau si ultimul por de pe pielea mea.

Imi deschid cu o mica frica incet ochii dupa care regret asta. In fata mea ,stand pe un scaun ,era Domnul Evans care ma analiza... dormind? Eu din pur instinc ma indepartez de el , tarandu-mi corpul mai in spate. El se ridica de pe scaun cu mainile in buzunar crezand ca vrea sa plece ,dar urmatoare intrebare ma face sa cred ca nu asta intentioneaza.

- Te-a atins Logan ? intreaba in timp ce nu isi ia privirea de pe mine. Eu inghit in sec,dupa care realizez ce m-a intrebat.

Eu dau din cap aprobator dupa care simt ca incaperea devenea tot mai mica si intre noi doi se facea o tensiune care nu poate fi definita. Intunericul din camera ma face sa realizez ca nu ma vazuse,eu incepand sa vorbesc.

- Da , soptesc dupa care ma intorc cu spatele la el. Imi era sila de viata mea.Nimeni nu merita ce mi se intampla mie aici.

- Unde? intreaba facandu-ma pe mine doar sa tresar la auzul intrebarii lui. Imi amintesc perfect unde chestia aia blonda ma atingea. - Raspunde ! spune ceva mai nervos de data asta.

-Pe coapse... pe gat ... pe sani,spun in timp ce cateva lacrimi incep sa mi se prelinga pe obraji. Imi urasc viata.

- Te-a violat? intreaba sintindu-l tot mai nervos. De ce il intereseaza ? Lacrimile curg tot mai tare pe obraj dupa care raspunsul meu apare balbait.

- Nu,dar d-daca nu apareai t-tu nu mai a-aveam mu-mult,spun prin suspine. Lacrimile mi se scurgeau in jos pe obraji in timp ce eu inchideam ochii in speranta de a-mi opri suspinele si lacrimile sarate care nu se mai opreau din cazut.

- Bine de stiut . Barbatul care va veni maine va da multi bani pentru virginitatea ta. Asa ca maine imbraca-te in asta,spune calm dupa care arunca ceva pe pat. Eu imi deschid usor ochii sa ma uit ce a aruncat,iar ochii mei raman pe o punga crem cu ceva modele negre pe ea. Dupa mine era... nu se poate. Era Coco Chanel.

- Maine va fi o petrecere aici. Vor veni niste barbati care va vor cumpara ,dar desigur multi prefera virginele. Si vai ce coincidenta , doar tu esti virgina de aici,asa ca iti trebuie maine ceva frumos de imbracat. Va veni cineva maine sa te si aranjeze ,pana atunci... Pregateste de ziua cea mare,spune autoritar ,cuvintele iesindu-i automat din gura.

Oare le-a dat la fiecare fata carte o rochie Coco Chanel ? Oare chiar sunt singura virgina de aici ? De ce trebuie sa fiu data maine la altcineva ? Tot ce vreau eu este sa merg acasa,departe de toate astea.

- Nu trebuia sa iti cheltui banii ,spun dupa care ma asez inapoi cu capul pe perna. De ce am o frica imensa pentru acest om ?

- Nu arati prea provocator in acele haine de pe tine ,iar rochia ta neagra de la club este rupta. Oricum imi voi recupera banii inapoi ,tu vei valora foarte mult maine. Sa fi gata maine pana in ora sapte seara,spune dur dupa care iese afara pe usa ,inchizand-o cu cheia imediat ce iese.

Se pare ca maine intradevar ma va vinde. Cine stie ce bosorog urat ma va cunpara. Imi urasc viata.

- Ahhh ! Te urasc ! spun dupa care iau punga in care se afla rochia si o arunc cat mai departe prin camera. Era destul de greu doar pentru o rochia ,sigur cred ca erau si niste pantofi. Fara sa ma mai uit prin intuneric la ... nimic ,ma trantesc din nou in pat si imi inchid usor ochii cu speranta de a adormi. Si multumesc lui Dumnezeu ,am adormit destul de repede.

***

Este ora sase seara ,iar eu stateam pe un scaun cu o fata cam de vreo treizeci de ani care imi facea parul. Parul meu era prins cumva in spate ,formand un fel de coc ,iar putin par imi iesea din el ,acesta fiind ondulat putin, picand usor pe fata mea. Era o coafura simpla si delicata ,iar asta imi placea . Iubesc genul acesta de coafuri.

Atingere Neobișnuită.-[PAUZA].Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum