6. Hahaha

559 45 7
                                    

- Szerintem Ashton annyira nem jó srác. - mondta Nicole két sültkrumli hasáb között.
- Mert más az eseted, vagy mert "alacsony"? - kérdeztem, közben a levegőbe kaparászva. Nicole magasabb, mint 180 centi, kifutó alkattal, sejmes haj, csókos száj. Ha én lennék a pasija tuti kéztetést éreznék rá, hogy beledugjam a... Hagyjuk. Kezdek ellezbulni.
- Jó fej, félre ne értsd, de nagyon nem tudja, mit akar, és hogy kitől.
Csak sóhajtani tudtam. Valahol valahogy Nicole-nak mindig igaza van. Ashel végig kerülgettük egymást tizedikben, nem akarok úgy évetkezdeni, hogy még mindig semmi sem történt. A kis képzeletbeli listámon még szinte semmit sem húztam ki.
- Várj, vegyük sorra - Nicky zsíros, fűszeres ujjain kezdett számolni - Nem csókolóztatok.
- Még.
- Nem voltatok egyszer sem igazi randin.
Épp nyitottam volna a szám, mikor Nick félbeszakított:
- Mikor beszorultatok a planetáriumba, mert pisálnod kellett, és együtt néztétek a csillagokat, amíg vissza nem mentem értetek, nem számít annak.
- Oké. - csuktam be a szám.
- Még csak egymás kezét sem fogtátok meg! Értem, hogy tetszetek egymásnak, de nem lehet, hogy te annyira nem neki? Meg mióta nyár van, Norával egyre többet van, veled pedig egyre kevesebbet és ez meg is látszik a kapcsolatotokon.
- Ezzel elszomorítasz. - dünnyögtem.
- Ez az igazság. - vonta meg erre a vállát Nicole - Talán ha kihangsúlyoznánk rajtad, hogy te lány vagy, akkor több esélyed lenne.
- De én nem tudok szexis lenni...
- De cuki igen. - kacsintott, majd kivégezve a maradék kajáját megragadta a karom a zsíros ujjaival és isten tudja hova kezdett el ráncigálni.

Így csak útólag összegezve elrángatott vásárolni és vetetett velem egy fekete, százszorszépmintás ruhát (eredetileg halványzöldben akarta, de az nekem túl színes volt), és egy egyszerű, fekete sarut. Negyedik óta nem hordok ilyesmiket. Nem komfortos.
Aztán meg mikor már nem bírta tovább a lábam, és ráparancsoltam Nicky-re, felmentünk hozzám.
Mick: szia :)
So: szia mizu?
Mick: egy ket haverral elmegyunk a huhba nem jossz te is? :D
So: sztem nem bocsi :/
- So, becipzároznád nekem? - Nick már nem is tudom mióta próbálgatta a ruhákat, amiket vett, az én apróbb cuccaimmal, amik még épp, hogy rámentek.
- Egy lepkefingnyi pillanat.
(So sent a picture) A lehető legjobb pillanatban kaptam le, mikor még a fel nem cipzározott, kék ruhájában előrehajol, és semmi nem látszik, csak a szív formájú feneke (amire persze szintén féltékeny vagyok egy picit).
S azzal már mentem is jó barátnő módjára, és még nem is tudom meddig kellett győzködnöm Nicole-nak, hogy nem dagadt, csak mert nem egy a ruhaméretünk.
Mick: wow ez nem a te segged:D
So: nem hat de emiatt nem tudok menni mert elmeletileg itt marad hnap reggelig
Mick: pizsiparti? :DDD
So: ja valami olyasmi :)
- Kivel dumálsz? - huppant le mellém barátnőm, az ágyam előtt pedig két halomba szortírozott ruhák áltak. Mintha két kicsi vulkán lenne előttem, amik bármelyik pillanatban kirobbannak, egyenesen az arcomba.
- Mickey-vel.
- Az a punk?
- Jaja. Elhívott a Huh-ba, de mondtam, hogy most nem jó.
- De mért nem?! - kelt ki magából. Mintha bármi vétséget követtem volna el ellene.
- Mert itt vagy és AHS maratont tartunk, és mert bekészültem a rengeteg sok rágcsával meg plüssmacival...
- Hagyjuk Evan Peterst, a hús-vér pasik sokkal jobbak!!
Azzal írta Mick-nek, hogy mégis megyünk (a kép szerencsére elkerülte a figyelmét), és elkezdte a lila foltot eltüntetni az orrnyergemen. Hiába volt egy hetes már, még mindig látszott egy kicsit.
Egy fehér, emojis corp toppot, és egy fekete, magas derekú (javaslatomra), sortot vett fel egy sima converse-zel. Mivel totál elleneztem, hogy szoknyát adjon rám, ezért ő átvett egyet. Mindegy.
Rajtam egy formátlan sadidas póló volt (persze fekete), betűrve a sortomba, régistílusú fekete, bőrciővel és fehér, négyzetrácsos zoknival.
Anyu persze nem volt otthon egyáltalán erre az estére, ezért a húgom sem. Néha úgy éreztem ilyenkor, hogy totál le vagyok szarva.
Mick negyed kilencre jött értünk, addig Nicky szelfiket csinált és tette fel instára és snapchat-re, én meg megpróbáltam egyikben sem benne lenni. Bevallom hogy kicsit izgatott voltam én is, anyunak dobtam egy sms-t, még indulás előtt, mindent rendbetettem, megetettem a macskát, és mindent mindenhol bezártam kétszer.
Akkor még azt hittem, hogy minden sima ügy lesz. Hahaha.

FrendzónWhere stories live. Discover now