××Selam bu benim hikayem ilk OneShot deneyimim. Tahminen en fazla 5 bolüm falan olur. Neyse okuyun bdhdhdhdhd ××
×O sabah Kyungsoo uyandığında başına geliceklerden habersizdi. Her zaman ki gittiği kafeye gitti ve kendine kahve ve bir adet çörek alarak masaya oturdu.×
Okuldan arkadaşları ile bugün buluşacaktı. Yapmaları gereken ödevler ve performanslar vardı. İlk gelen Baekhyun oldu,onun ardından ise Chanyeol geldi. Ha tabi birde grup ödevini öğretmenin dagitmasindan dolayı araya kaynayan bir adet Jongin vardı.
Kyungsoo ne kadar Bayan Young'a ısrar etsede onu vazgeçirememişti. Ee malum grup ödevi
olduğundan "Bay Herşeyi Bilen Ben Muhteşem Jongin"i beklemek zorundalardi. En azından bir 20 dakika sonra oda sonunda gelmişti.
Ödevi sadece Kyungsoo yapıyor gibi duruyordu. Çünkü Baek ve Yeol birbirleri ile ilgileniyorlardı. "Bay Herşeyi Bilen Ben Muhteşem Jongin" ise telefonu ile uğraşıyor bir yandan da Americano'sunu yudumluyordu. Gören de kafede değil,modellik çekimleri yapıyor zanneder. Bok renkli pislik.
"Kyungsoo biz çıkıyoruz Chanyeol ile bir kaç işimiz var onları halletmemiz lazım. Görevimiz olan kısmıda evde halleder sana e-mail ile yollarız. Merak etme tüm işi sana bırakmam."
"Eminim çok önemli(!) bir iştir. Önemli değil Baek eğlenmene bak. Zaten pek bir şey kalmadı yapicak."
Baek ve Yeol gittikten sonra Jongin ile başbaşa kalmıştım ve inanın baş başa kalmak isteyeceğim son adam kendisi. Ondan ölesiye nefret ediyorum. Okuldaki kendinden alt sınıfları ezikler,yakışıklıyım diye tüm kızları elde edebileceğini zannediyor- ki öyle ama konumuz bu değil-.
Ona acıyorum,bu kadar popüler olmak kolay olmamalı. Beni ve onu karşılaştırırsak şöyle bir olay varki ben burda o ezik grubuna giriyorum,ama bana pekte sataştığı söylenemez,hele bir denesin onu ne hale sokuyorum o zaman görür.
"Ne o bana hayran kalmış gibi bir halin var,neden dik dik bakıyorsun. "
"Dik dik bakmakmis,bunlar hayranlık değil Kai,bunlar nefret bakışları,gözlerimden alev saçıyorum görüyormusun? "
"Biraz fazla alev saçıyorsun,alevini alıcak birini bulsan iyi edersin bence Dino."
"Dino değil Bay Ukala D.O. Öğrenmek için önünde ki boş kağıda adımı defalarca yazabilirsin bence."
"Fazla agresig değil misin? Rahatla bence yoksa bu sinirle çok yaşamazsın sen. "
"Senden önce gitmek gibi bir niyetim yok Bay kakao,çünkü cenazende cesedin ile chek-in yapicam. Senden o derece nefret ediyorum. "
"Kaba şey seni. Eve git ve dinlen. Derslerden uzak dur bence. Sana kafa yapmışlar. Ben gidiyorum çok yoruldum,uyumam lazım sende dene bence iyi geleceğine eminim. Bay bay Dino."
"Dino değil D.O sersem. Yorulmuş birde sanki tüm yazıyı sen yazdın sürekli sen araştırdın kendini bilmez hadsiz. Kıçımın kenarı. Bok renkli pislik. Tam bir adet BOK hatta. Aigoo."
Kyungsoo sinirini atmak için çikolatalı çörek alarak eve yürümeye başladı,bir yandan tüm nefretini çörekten çıkarırken bir yandan da kendi kendine söyleniyordu. Söylenmek değil de daha çok Jongin'e sövüyordu.
Ondan bu kadar nefret etmesinin belli bir sebebi yoktu sadece nefret ediyordu işte. Jongin'in ukala tavırları,insanlari eziklemesi Kyungsoo'nun hiç hoşuma gitmiyordu daima okulda Lay adında bir çocuğa bulaşırdı.
Lay ise Jongin'den korktuğu için o ne derse yapardı. Diğer insanlar ise buna hiç bir şey demezdi. Kyungsoo bir çok kez Lay'in yanına gitmişti ama Jongin yokken,ondan korkmuyordu fakat hiç karşısına çıkmamıştı.
Jongin okuldaki serseri grubundandı,en büyük değildi grupta ama diğerleri tarafından sevilen biriydi. Bahsettiğim serseri grubu benim değişimle tam bir " Fantastik 5'li" .
Herşeyi Bilen Bay Muhteşem Jongin: Herkes tarafından korkulan,kızlar arasında oldukça popüler,hatta öğretmenler arasında bile. En büyük hobisi insanları eziklemek,arkadaşları ile takilmak,ve orda burda sürtüklük yapmak.
Hiç Bir Şey Stili Olmayan Kris: Onun için stili olan şeyler sınırlı sayıda üretim gibidir. Güneş gözlükleri ve onu kendi deyimi ile cool ve mükemmel gösteren dar pantolonları ve şapkaları ile kendini beğenmiş bir insan. Picasso olduğunu idda eden berbat bir ressam.
Kung Fu Tao: Kendisi bu okulda ki hatta civarda ki en iyi dövüş sanatları ustası. Bu yüzden bir kavga olduğu zaman eğer işin içinde Tao varsa inanın bana karşıdaki bir kere bile arkasına bakmadan kaçar.
Asi ve Bir O Kadar da Sevimli Hyung Xiumin: Her ne kadar sert dursa da güldüğü zaman insanın kalbini eriten birisi. Kızlar cidden peşinde köpek gibi sürünüyor. Xiumin hepsine iyi davrandığından onlarda benden hoşlanıyor zannediyorlar ama alakası yok. Xiumin'in eğlencesi ise sürekli Chen ile uğraşmak,gördüğü yerde elini omzuma atar yada onunla alay eder.
Serseri Grubunun Evil Maknaesi Sehun: Sehun bu topluluğun arasındaki en küçük insan Jongin ile çok iyi anlaşıyor. Dışarıdaki insanlar dışında kendi grubunda ki insanlarada çok kaba davranan birisi. Onları bir dakka rahat bırakmaz,bu yüzden eğer eğlencek bir şey bulamazsa gidip Luhan'a sataşır. Luhan'da çok narin bir erkek olduğundan pekde bir şey yapamaz.
Cidden onlar okulda ki en berbat insanlar. Bu yüzden elimden geldiği kadar onlardan uzak durmak istiyorum. Tabi bu Jongin beni bu saatten sonra rahat bırakırsa.
XX Yazım yanlışlarım varsa affola şimdiden. Umarım vote ve yorum yaparsınız. XX
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✅Dino vs Bay Herşeyi Bilen [KaiSoo-Tamamlandı]
Short Story"Dino değil D.O sersem. Yorulmuş birde sanki tüm yazıyı sen yazdın sürekli sen araştırdın kendini bilmez hadsiz. Kıçımın kenarı. Bok renkli pislik. Tam bir adet BOK hatta. Aigoo." Yazacağım ilk OneShot hikaye. Smut içerikli olucak... *Tüm hakları b...