Eu cu Alex și Sam am mers împreună acasă,deoarece Sam va locui la noi,în apartamentul lui Max.
Eu eram tristă din cale-afară,până când ceva mi-a luminat ziua.
Cineva a sunat la ușă ,deschid ușa nimeni,dar când mă uit în jos era un buchet de trandafiri roz,preferații mei.Iau florile și intru în casă,unde văd un bilet atașat de buchet.
„Dragă Maddie,
Ți-am trimis acest buchet pentru a-ți spune că sunt mândru de tine,când te-am văzut pe scenă,m-am bucurat enorm,dar când te-am văzut plângând,inima mea s-a făcut bucăți,iar vinovăția a crescut.Vreau să știi că sunt bine,nu e nevoie să plângi.Pe Sam l-am chemat eu pentru a nu te simți singură,dar acum am realizat că mai e cineva special,anume Alex. Mi-aș dori să ne întâlnim,într-un loc mai retras,deoarece e ceva foarte important.Diseară în parcul părăsit,la ora 9,te aștept.
Cu drag și părere de rău,
Max"
După ce am citit biletul,m-am îmbrăcat rapid,i-am zis lui Sam că merg în oraș și am pornit către parcul părăsit,deoarece e ora 8:30.
Când am ajuns acolo,m-am așezat pe un leagăn și am așteptat.
Dintr-o dată,..........................
Am simțit cum cineva mă strânge de gât ,până când am văzut negru peste tot.
Max Pov:
-Mă bucur pentru e, dar eu trebuie să plec la sediu.
Pe drum am primit un mesaj cu o poză,în descriere era scris:
„O recunoști?"
Mă uit mai bine la poză și o văd pe Maddie?!?
Era atât de palidă...
-Ce i-ați făcut?
-Vino să vezi,la sediul Scorpion ,în noaptea asta la ora 00:00.
-De ce,i-ați făcut asta lui Maddie,e nevinovată.
-Nu contează,e sora ta,deci e vinovată.
-Vino,că de nu sora ta o pățește.
-Ne vedem la 00:00.
Am mers repede la Sam,să mă ajute,deoarece și el a fost cândva un agent FBI.
Am intrat în casă,unde el mă privea confuz.
-Frate,ești bine!
-Da sunt,dar Maddie nu!
-Ce a pățit? spune el speriat.
-Au răpit-o cei de la Scorpion.spun eu la fel de speriat,dar serios.
-Scorpion,asta nu e de bine.
-Trebuie să facem o diversiune pentru a o salva.
-Ok,dar ști ce nu înțeleg,de ce i-ai făcut asta lui Maddie?
-Ce i-am făcut?
-Ai făcut-o în toate modurile posibile,ai râs de ea,ai fost de partea celor care-i voiau răul în loc să o ajuți,ai făcut-o să sufere de mii de ori,ai făcut-o să plângă zi și noapte,nici măcar nu ai avut bunul simț să spui lumii că e sora ta ,ce fel de om ești tu,Max? spune el disprețuitor.
-Ce tot spui sunt un frate bun!spun eu nervos.
-Tu,cred că glumești,ce frate e asta,care își jignește sora,o face să plângă și îi e rușine să spună că e sora lui,cum crezi că e simte,ție ți-ar place,plus că acum ar putea muri tot din cauza ta! spune el foarte nervos.
CITEȘTI
Maddie,tocilara scolii
Roman pour AdolescentsMaddie este o tocilară ,care locuiește cu fratele ei in New York. Aceasta are 18 ani si pleacă în curând la facultate. Însă aceasta află secrete,minciunile altora ies la iveală,iar totul devine complicat pentru ea. Oare viața îi va surâde în viitor?