-Bölüm İki-

17 1 0
                                    

#Multide Yiğit. Kısa oldu ama idare edin .

EREN'DEN

Ali'yle konuşurken birden hat kesilmişti. Konuşurken arkadan bir ses duymuştum . Büyük ihtimalle yine kavgaya gitmişti. E o kavgaya gittiyse sorunsuz dönmezdi. Çünkü o Ali Vardar ... 

5 dakikalık bir motor hızı sonunda oradaydım . Ali Allah'tan yerini söylemişti. Gittiğimde kavga baya ilerlemişti. Bizim adamlar ve karşı tarafınkiler yıkılacak konumdalardı. Yanların yaklaştığımda bir ikisi beni fark etmiş ama önemsememişlerdi! Ben! Önemsenmeycek biri miydim ? Tabi ki de hayır. İlk hedefim beni umursamayanlardı. Ceketimi motorabırakıp çocuğun birine yumruğumu geçirdim . Önce afallasada sonra yediği yumruğun farkına varıp o da bana vurmaya çalıştı . Onu baya hırpaladıktan sonra hızlıca diğerlerine giriştim . 

ALİ'DEN 

Kalabalığın azalmaya başlaması dikkatimden kaçmamıştı. Elimde ki çocuğu hırpaladıktan sonra son yumruğumu da atıp arkama dönmemle şok oldum . Adeta felç geçiriyordum. Bizimkiler ilerdeki arabada oturuyorlardı.  Ama biri hala kavga ediyordu. Çocuğun ileriye doğru savrulmasıyla onu dövenin kim olduğuna baktım. Bu Eren'di. Ve elleri kan içindeydi. Hemen yanına gittim . O ise pis pis sırıtıyordu. 

"Kafana mı vurdular Eren ?" dediğim de sırıtışını çözmeye çalışmakla meşguldüm . 

"Kız gibi kavga ediyorsun " deyip kocaman bir kahkaha patlattı. Dikkatimi eline verdiğimde hala kan damladığını gördüm . Gözlerine baktığımda canının acıyıp acımadığını anlayamıyordum . Duygularını o kadar iyi saklıyordu ki ... Ah Eren ah...

"Yine nerelere daldın bücürüm benim ?" 

"Hiç ...Sen ne zamandır buradasın ?"

"Ne önemi var !" deyip bizim çocukların yanına döndü. Bende peşinden gittim tabi. Bizimkiler Eren'e gülümseyerek bakıyordu. Gurur duyuyorlardı onunla. 

"Ali ." bir andan bana dönüp.

"Bugün biraz işlerim var . Ben gelene kadar bir kavgaya daha karışma . "

"Nereye ?" 

"Biraz işlerim var . " Saatine bakıp konuşmayı devam ettirdi. 

"Hatta yarım saat içinde gidiyorum . " 

"Ne işin olduğunu söyleyecek misin ?" 

"Hayır Ali. İşimi bitirince de okula gideceğim haberin olsun . Siz zibidiler de çok fazla devamsızlık yapmayın . Sonuçlarına karışmam . Hepinizin iyi bir yerde okuması lazım . Umarım anlamışsınızdır. Zenginlik geçicidir. İyi çalışın ." Dedi ve motoruna doğru ilerledi.

Bazen tam bir anne gibi davranıyordu. Aslında bu gayet iyiydi. En azından bunun içinde duygu vardı. Benim aksi kardeşimin içindeki ve bize gösterdiği bir kaç duygudan biri ...

Eren motoruna atlayıp gittikten sonra Onur konuşmaya başladı.

"Eren de olmasa ezdircen bizi dimi Ali ?" Ensesine geçirdiğim tokatla inledi.

"Ama şimdi olmadı bu yaa ! "

Yavru köpek gibi bakmaya başladığında kahkaham sokakta yankılandı . Benim gülmemle onlarda gülüyordu . Hep birlikte aile gibiydik. Bizimkiler , Eren , Aslı ...

Ah Aslı Ah... Bi açılamadım ki sana.. Hele bi açılayım . Seni bırakırsam kendimi öldürürüm be güzelim...  Kafama aldığım darbeyle daldığım derin düşüncelerden uzaklaşmış oldum.

Siyaha Bağımlı !!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin