Když jsem kolem osmé hodiny vstala, ještě jsem věděla co se mi zdálo.
Já a Doctor jsme se brali před TARDIS a kněze nám dělal jeden ze sousedů. A vždy, když jsme se s Doctorem chytli za ruce nebo něco podobného, odněkud se vynořil táta a udělal 'Ehm ehm'. Bylo to vážně vtipné.
Ještě trochu rozespalá jsem vstala a před dveřmi jsme potkala tátu. ,,Dobré ráno" řekla jsem. ,,Dobré..." cítila jsem jak jedovatě to řekl. ,,Co se děje?" ,,No, kromě toho že spí na gauči tvůj přítel, tak nic" Zase jsem se v duchu plácla do čela. ,,To není můj přítel" ,,Jo jasně" řekl a mrkl na mě. Protočila jsem očima. Šla jsem domů. Doctor ležel na gauči, jednu nohu přes okraj, druhou 'rovně' přes gauč, ruku přes opěradlo a druhou za sebou. Tělo měl přikryté dekou a z pod mu čouhali končetiny a hlava. Bylo to vážně roztomilé. Šla jsem do kuchyně. Na stole ležel džus a mléko, tak jsem si vytáhla müsli a nasypala si ho do mléka. Koukala jsem po Doctorovi. Měla jsem na něj bezva výhled. Přemýšlela jsem. Cítím se dobře když ho takhle vidím před sebou. Doctor se zničeho nic posadil. Rozhlédl se a jak mě uviděl šel pomalým unaveným krokem ke mě. Sedl si za stůl vedle mě. ,,Dobré ráno" řekla jsem a na chvíli přestala jíst. ,,Jak se náš chlapec vyspal?" Zeptala jsem se. Doctor se protáhl a řekl ,,Skvě-le! Zívl. ,,Mohl jsem trochu déle..." Zasmála jsem se. ,,Přemýšlel jsem" ,,O čem?" ,,No... co uděláme s tvými robo-sousedy" pauza. ,,A co tedy uděláme?" Nahnul se ke mě. ,,Dáme-hlavy-dohromady" Jeho nos a čelo se skoro opírali o mé. Usmála jsem se a on mi to oplatil. ,,Ech..." táta. Jak jinak. ,,Ahoj tati" řekla jsem a oddálila se od Doctora. Tata udělal jen krok vzad a šel na zahradu. ,,Ach jo..." oddychla jsem si. ,,Mám nápad" řekla jsem a dál jedla müsli. ,,Jaký?" Zajímalo ho. ,,My dva si spolu dnes zajdem na malý výlet" Vypadal nadšeně. ,,Beru... ehm... příjmení...?" ,,Lakeová" ,,Beru Lakeová!" Vstal. ,,Jdeme?" Koukala jsem má něj. Měl by ses kouknout do zrcadla... a já asi taky..." Šla jsem se převléct z pyžama. Vlezla jsem do skříně a hned jsem věděla co si obleču. Modré tílko a fialovo-růžovo-modrou sukni se vzorem galaxie. Vlasy jsem si rozpustila a načesala tak, jak to má Doctor. Sešla jsem dolů za Doctorem. Ten už byl připravený ve svém motýlku, kšandách a saku v obýváku. Já si jen vzala tašku s věcmi. ,,Můžeme my lady?" ,,Ale jistě sire." Chytla jsem ho za nastavenou paži a šli jsme. Věděla jsem přesně kam půjdem, a na to se mě Doctor celou cestu ptal...
ČTEŠ
Doctor is coming #2 - Cyberman is here (Czech Doctor Who FF)
ФанфикNěkdo se po dlouhé době vrátil... a dívka bude překvapena... ... nové dobrodružství začíná...