Bebeğinizin İsmi Ne Olucak?

293 62 10
                                    

1 Ay Sonra 

Bebeğimiz tam tamına 1 aylık olmuştu.Dün kontrole gitmiştik ve bebeğimiz gayet sağlıklıydı.Şuanda yalnız başıma salonda oturup televizyon izliyordum.Yalnız başımaydım.Çünkü Louis işteydi.Benimde ister istemez canım sıkılıyordu.Buarada size söylemeyi unuttum.Hani abim Katniss'e evlenme teklifi edicekti ya işte o mesele.Abimle Katniss evleniyor.Hem de iki hafta sonra.Bu kadar çabuk olmasını anlayamıyorum.Bu işin içinde bir iş var ama dur bakalım.Zaten ben daha ne giyeceğimide karar vermedim.En iyisi yeni birşeyler almak.Bunu düşünürken çoktan Barbara'yı aramıştım.

-Alo

-Alo Tiff.Birşey mi oldu?

-Yok canım.Seni aramam için illaki birşey mi olması lazım.

-Yok da.Neyse boşver.Eee napıyorsun.

-Oturuyorum.Yalnızım işte.Bak ne dicem alışverişe çıkalım mı?

-Neden?Sen normalde durduk yere alışverişe çıkmazsın.

-Durduk yere değil zaten.Abim evleniyor.Düğününe kıyafet bakıcam.

-Hmm tamam yarım saat sonra meydanda buluşalım.Olur mu?

-Tamam.Öptüm.

-Bay bayyy.

***

Ölüyorummm.Ahh çok yoruldum.Eve gelir gelmez kendimi koltuğa attım.Orada biraz uyumuş olmalıyım ki uyandığımda Louis yanımdaydı

-Hayatım.

Kendimi toplayarak koltukta oturma pozisyonuna gelip,

-Aç mısın?

-Yok değilim.İş yerinde yedim birşeyler.Çok mu yoruldun?

-Evet.Barbara ile kıyafet bakmaya çıktık.

-Buldun mu bari bişeyler.

-Buldum buldum.Sen biletleri aldın mı?

-Aldım.Düğünden bir gün önce Amerika'ya uçuyoruz.

Düğünden Bir Gün Önce

Şuanda Amerika 'da abimin evindeydik.Katniss'e balayı için bavulunu hazırlamada yardım ediyordum.Ne kadar  heyecanlı olduğu her halinden belliydi.Bir anda benim düğünümüzden bir gün önceki halim ve düğün günü aklıma gelmişti.Bende aynı böyleydim.Zaman çok çabuk geçiyor.Daha dün gibi hatırlıyorum Louis'le ilk tanıştığım anı birbirimize ilk defa "seni seviyorum"dediğimizi.Zaman geçiyor işte.Önemli olan onu dolu dolu.sevdiklerinizle yaşamak.Neyse fazla felsefeye bağladım galiba.

Katniss'e yardım ettikten sonra bahçeye,abimle Louis'in yanına gittik.Hava serindi fakat güzeldi.Mavişimin yanına oturduğumda kolunu omuzuma atıp beni kendine çekti.Ona bu hareketten sonra ters ters baktım.Çünkü yanımızda abim vardı.Her ne kadar bizi kabullenmiş olsada ,yanında bu kadar Louis'e yaklaşamazdım.Abim benim bu bakışlarımı görmüş olucak ki;

-Rahat ol Tiff.Artık tuhafıma gitmiyor.Sonuçta siz karı kocasınız ve yakında bir bebeğiniz olucak.Siz bir ailesiniz artık.Yarından sonra bizde aile olucağız demesiyle Katniss'e bakıp elini tuttu.Abimin bu dediğine karşı bir şey söylemeyip sadece gülümsedim.

1 Ay Sonra

Louis'in Ağzından

Bebeğimiz 2 aylık olmuştu ve durumu gayet iyiydi.Gün geçtikçe büyüyüp gelişiyor.Cinsiyetini gerçekten çok merak ediyorum.Ama önemli olan sağlıklı olmasıydı.

Tiffany mutfakta yemek yapıyor.O büyük karmaşıklığı çıkardığımdan beri beni mutfağa sokmuyor.Bide üstüne üstlük misafir gelince oturduğum yerden kımıldayamıyorum bile.Malum annemler geliyor .Tiffany 'e göre herşey mükemmel olmalı.Yoksa kaynanasının gmzüne giremezmiş.Hiçbir zaman şu gelin-kaynana ilişkilerini anlayamadım,anlamamıda beklemeyin.

-Louis bozma şurayı daha yeni düzelttim.

-Niye bu kadar önemsiyorsun.Alt tarafı annemler geliyor.

-Zaten sıkıntıda orda ya.Normal bir misafir gelse bu kadar olmaz belki.Ama annen söz konusu.Ama düşündümde normal bir misafirde gelse...

-Ki bence annemlerde normal bir misafir.

-Sözümü kesme.Nerede kalmıştım.He herhangi biriside gelse bu kadar olur.

-Bir daha annemlerin geleceğini sana söylemicem.Şuraya doğru dürüst oturamıyorum bile.Üstelik bir de sen hamilesin.

-Sakın öyle birşey yapıyım deme.Uykunda boğarım seni.

-Sen anca beni uykumda öpersin deyip göz kırptım.Tabi hemen ardından yastık yemem bir oldu.

-Hayatım bana diyorsun ama sen bozuyorsun.

-Ben şimdi gösteririm asıl bozmayı deyip tam eline yastığı alıyodu ki kapı çaldı.Teşekkürler annee.Tiffany kapıyı açmaya gidince kendime çeki düzen verip bende peşinden gittim.Annemlerle kısa bir sarılma faslı yaşadıktan sonra salona geçtik.Sohbeti başlatan Lottie oldu;

-Tiff sanki biraz kilo mu aldın?

-Ahh teşekkürler .Çok güzel moral oldu.

-Şaka yapıyorum tabikide .Sen herzaman güzelsin.Hamilelikte baya yakışmış

-İşte bu moral oldu. Teşekkür ederim.

Ardından Daisy söze girişti;

-Ne zaman bebek doğucak abi diye bana soru sorunca direk cevabı yapıştırdım.

-Daha biraz zaman var küçük hanım diyerek onu kucağıma aldım.Soru sorma sırası galiba annemdeydi.Bence fazla bile durmuştu.

-Bebeğinizin ismini düşündünüz mü?

-Daha cinsiyeti belli değil ki diye cevabı yapıştırdı Tiffany.İşte başlıyoruz.

-Olsun.Bu düşünmenize engel değil ki.Kız olursa benim ismimi verebilirsiniz mesela.

-Anneeee.

-Ne var canım.Ne güzel işte.Hem bende çok mutlu olurum.

-Düşünürüz anne düşünürüz deyip konuyu kapatmaya çalıştım.Şimdilik kapatmıştımda fakat Tiff'in kızgın bakışlarına maruz kaldığımı gördüğümde ki ben bu bakışları "senle sonra görüşücez"bakışları olarak adlandırıyorum bu konunun burada kapanmadığını,gecenin uzun olacağını anlamam çok uzun sürmedi.

***

-Niye senin annenin ismi oluyomuş.Benim annemin ismi de olabilir.

-Ben annemin ismi olsun demedim ki

-Onu demek istedin ama

-Hayır.Anlıyacağınız şuanda Tiffany ile tartışıyorduk.

-Annenin ismi olmıcak o kadar.

-Zaten öyle birşey istemiyorum.Hem daha kız olup olmayacağı belli değil.

Tiff sakinleşmeye başlamıştı.Bende annemin ismi olsun istemiyordum.Mazallah ona filan benzer.Hiç çekemem valla.Ama Tiffany 'nin hamilelik hormonları her dediğimi yanlış anlıyordu.

-Olsun ben işimi sağlama alıyımda.

Tiffany'nin hamilelik kısımlarını hızlı geçicem ki aksiyon yaşayabilsinler dimi ;)sjsjsjsjs

KARŞI KOYULMAZSIN 2 (LOUİS TOMLİNSON)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin