Intrusul ce m-a salvat!
Prolog
În cabinetul unui psiholog se aude:
-Bună ziua, doamnă doctor!
În faţa doctoriţei se afişă o tânără şatenă înaltă cu ochii căprui şi cu un corp perfect.
-Bună ziua domnişoară, cu ce vă pot ajuta?
Tânăra o privi pe doctoriţă cu o privire îndurerată apoi îi răspunse:
- Păi este o poveste lungă ,dar ideea e că am avut un trecut tulburător, de care am reuşit să scap, ba chiar am început să îmi reclădesc viaţa dar mi-e frică să continui, mi-e frică ca nu cumva să pierd tot ce am început să clădesc cu forţele mele.
-Dar de ce ţi-e frică atâta timp cât ai reuşit să scapi de trecut?
- Mi-e frică deoarece de mică am avut vise măreţe şi mereu am luptat pentru a câstiga ceea ce îmi doresc, uneori am făcut lucruri chiar nebuneşti pentru a reuşi să mă salvez şi să îmi protejez visele, dar într-o zi totul s-a năruit şi am ajuns să fiu trădată de persoanele pe care le consideram apropriate, am fost umilită în cele mai josnice moduri posibile, şi obligată să fac lucruri pe care nu am crezut vreodată că am să le fac.
-Dar pari destul de tânără încât să treci prin atâtea ... ce ţi s-a întâplat? Ai fost prostituată, sau la ce te referi prin toate acestea?
-Nu sunteţi foarte departe de adevăr! dar nici aproape.
- Păi atunci te rog să îmi spui tu toată povestea vieţii tale.
- Mă numesc Anne am 24 de ani şi sunt născută într-o zi de vineri 13 ....hmmm ce ciudat nu? Parcă totul e făcut să arate că voi fi ghinionistă . Poate mulţi s-ar întreba ce mi s-ar fi putut întâmpla până la această vârstă ... dacă aş fi avut o viaţă normală poate aş fi făcut o facultate şi să fi ajuns cineva de scuces... poate aş fi avut o iubire adoleşcentină care să mă fii debusolat puţin pentru că nu a reuşit să se împlinească sau poate aş fi reuşit să cunosc marea dragoste a vieţii mele cu care să fi început să îmi construiesc o viaţă de familie.... nu? În mod normal aşa ar fi trebuit să se întâmple, dar eu la vârsta de 24 de ani am numai 10 clase, am fost obligată să mă mărit cu un monstru, am un îngeraş de copil în vârstă de 7 ani am pierdut alte 4 sarcini, am fost obligată să mă implic în tot felul de afaceri murdare, am fost violată în nenumărate rânduri, am fost bătută şi obligată să împlinesc dorinţele unui monstru căruia am fost obligată să îi jur credinţă necondiţionată, şi toate acestea mi s-au întâmplat datorită tatălui meu. M-a promis unei familii de când aveam vârsta de 10 ani doar pentru a avea cu ce să îşi plătească datoriile de la casele de pariuri şi pentru a duce o viaţă de lux. Nu m-am gâdit niciodată ce viaţă voi fi nevoită să îndur pentru toate cadourile pe care le-am primit când eram mică, nu m-am gândit niciodată că pentru toate acele exucrsii cu familia eu voi fi nevoită să îmi pierd libertatea. Şi cu toate acestea chiar şi după ce am aflat că voi fi obligată să mă mărit cu o persoană pe care nici măcar nu o cunosc şi că tot ce mi-am dorit eu să se întâmple cu viitorul meu va rămâne doar un vis ,am încercat să lupt pentru a scăpa de acea povoară. Am încercat să plec departe de tot ce soarta dorise să îmi pună în cale. Am încercat chiar şi să mă sinucid doar pentru a scapa de chinurile prin care eram sigură că va urma să trec. Dar tot şi toţi au fost împotriva mea, nici măcar moartea nu a vrut să mă scape de acele probleme aşa că am fost nevoită să tac şi să îndur tot ce destinul îmi pregătise.
.......................................................................................................................................................................................................
Da stiu ca am mai avut ceva scris...si a fost un dezastru!!!!!....povestea asta sper sa ma tin de ea si sa fac ceva ok.......stiu ca prologul este cam scurt si pote exista greseli prin el imi cer scuze daca gasiti ceva de genu sper ca povestea sa nu va plictiseasca!
vreau cat mai multe comentarii care sa imi spuna daca merita sa continui
P.S. nu stiu cat voi pune urmatorul capitol pentru ca vreau sa fie cat mai lung si inca nu am scris numai o pagina :D
aleioana