Capitolul 11

3K 169 6
                                    

Maddie Pov:
-Te rog,Sam,trezeștete!
Speranța din mine dăinuia,dar totul era în zadar,atunci lacrimile îmi curgeau ca o cascadă,atunci Max a venit și ma luat în brațe.
-Nu mai plânge,surioară.
-Mulțumesc,Max!
-De ce?
-Pt.că îmi ești alături.
-Ești sora mea,așa ar trebui să fie mereu.
M-am așezat pe pat lângă Sam și l-am sărutat pe obraz.
Atunci,Sam și-a deschis ochii,iar la rândul lui,m-a sărutat pe frunte.
-Sam ești bine,scuze pentru tot,nu am vrut!
-Sam,ești ok,m-am îngrijorat pt. tine,frate!
-S...unt  b..ine ,m.ers.i  c.ă  sunt.eți  ai..ci! spune Sam bâlbâindu-se.
-Sam,ești cel mai bun prieten al meu cum să nu fiu aici!
-Totul e din vina mea! spune Max vinovat.
-Să trecem peste și să ne vedem de viitor,care pt. mine nu cred că-mi va surâde.
-Ce vrei să spui? spune Max
-Nu am intrat la facultatea de drept .
-Așa spune ea!a zis  Sam.
-Așa scrie pe plic!
-Nu fi așa sigură,o să vedem contestația.
-Bine.
-Eu ies trebuie să-i sun pe ai mei.a spus Max.
-Bine.

Max Pov:
Mi-am deschis telefonul după 10 luni,unde aveam 1000 de mesaje și 200 de apeluri.
Mi-am facut curaj și am sunat-o pe mama.
-Alo,a spus ea cu vocea ei caldă.
-Mamă,vino la spital Maddie și Sam sunt internați.
-Ce s-a întâmplat și de ce îmi spui mama,doar dacă ...Max,tu ești?
-Da,mamă eu sunt,acum veniți !

-Venim imediat!

După 5 minute...

-Dragule,ești bine.spune mama și mă îmbrățișează.

-Da sunt bine.

-Unde sunt Maddie și Sam.

-Sam e în salonul lui,dar e bine a ieșit din comă,iar Maddie cred că-l sună pe Alex.

-Ce comă,ce au pățit?

-Ar trebui să stați jos....

-Bine,ce ai mai făcut?

-Sunt spion FBI,am pe urmele mele o bandă,care i-au trimis un bilet lui Maddie zicând că sunt eu,ea a crezut a mers într-un parc,unde a fost aproape omorâtă,am primit mesaje amenințătoare,că dacă o vreau pe Maddie înapoi,trebuie să mă omoare,dar am mers acolo și cu Sam,el l-a împușcat pe lider în mană,iar când am dus-pe Maddie în mașina,am auzit un focuri de arma,Sam era la pământ,după care am ajuns aici,Maddie e bine,iar Sam e bine și el.

-CE AI FĂCUT???

-Scuze,de-aia m-am purtat cu Maddie atât de urât,am făcut-o în toate felurile,am râs de ea,în mare i-am făcut viața un calvar,pe când ea chiar ține la mine,am fost așa un prost,să nu văd asta.

-Max Angel,renunți la FBI,începi din nou liceul și o să începi facultatea exact ca Maddie.

-Dar Maddie n-a intrat?

-Contestația spune că au încurat rezultatele și Maddie a intrat cu nota maximă.

-Știam eu.

După care am văzut un băiat blond cu ochii albaștri alergând pe hol,cred că e Alex.

-Unde arde ? întreb eu ironic.

-Unde e Maddie? spune  el panicat.

-Frate arăți de parcă vi de la maraton.

-Am alergat prin tot orașul să găsesc trandafiri roz,pentru că așa-i plac și a trebuit să caut salonul prin tot spitalul.

-Puteai să mă suni?! spun eu ironic.

-Ești dat dispărut de 10 luni,frate,de unde să știu că ești aici!

-Salonul lui Maddie e acolo,arătând spre salonul ei.

Maddie,tocilara scoliiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum