Bolum 23

58 6 0
                                    

Evet Edis ortalikta yoktu...Korna sesiyle pencereden baktım.

Edis arabasinda oturmus , gunes gozlukler takili bir sekilde duruyordu.

Ama ne ara gitti diyecektim ki onun bir buyucu oldugunu hatırladım.

Bana gel gel isareti yapti.Bende 20 dakika sonra asagi indim.Annem

"Oo yakiyorsun kizim ortaligi."dedi
"Annee !! "Dedim mizmizlanarak.
"Bunlar Edis icin mi tatlim ?"dedi.

"Hayir ne alaka ben hep boyleyim "dedim.

Yukarda birsey unuttugumu farkedince hizla yukarı çıkip aldim asagi indigimde annemle Edis koyu sohbete dalmislardi.

"Siz neler konusyorsunuz bakalim"dedim.

"Hicc sadece Edis oglumu tanımaya calisiyorum tatlim"dedi annem.

"Oglum ?"diye sordum saskin saskin.

"Oglum artik o benjm "dedi annem.
Edisde durur mu

"Tesekkur ederim Sizde benim annem gibisiniz"dedi.

"Ben hala uyanamadim mi acaba siz ben yukari ciktigimda bisey mi ictiniz ne bu haliniz ?"
Dddim.

"Almila biz -"

Edisin lafini boldum ve
"Hadi anne biz kacar "dedim ve arabaya yoneldik.Arabaya bindigumizde

"Aniden nereye kayboldun sen yatagin altindan nasil ciktin ? "Sonra kafama dank etti .

"Dogru buyucuydun ..Kisa surede bu kadar yakisikli olmayi nasil basardin ?"dedim.

"Ben zaten hep boyleyim guzelim "dedi bay ukala.

"Soylesene Buyuculer hep böyle ukala mi olur "dedim gulerek.

"Hayir boyle yakisikli olur "dedi.

"Ama buyuculerin sevgilileri de guzel olurlar"dedi beni kastederek.Benj tam opecekken

"Annen bakiyor "dedi.

"Uff anne uff neyse hafi gidelim "dedim.

"Ben acim askim kahvalti yapmaya gidiyoruz"dedi Edis .

Askim diyince hem mutlu hem de tuhaf oldum .

tamam manasinda basimi salladim.

Kahvaltimizi yaptiktan sonra okulun onune geldik.

Herkes disarda..

Edis gelip kapimi acti bende o gun beyaz sortun uzerine mavi gomlek giymistim .Edis de de benimkine benzer bir gomlegi vardi kaslarini ortaya çıkaran .

Tam cifttik yani...

Bide gozluklerle superdik.

Arabadan indim ve Edis son model arabasini kilitledi. Elimi tuttu. ve hani filmlerde olur ya havali ve agir cekimde yuruyor gibiydik.

saclrim sallandirarak gidiyordum

Edisde sacini yana atti eliyle ...Herkes bize saskin bir sekilde bakiyordu.

Bunlarda burbirine yakisan bir cift gormemisler canm :D

Sonra kizlarin yanina gittik.Edis kizlara selam verdikten sonra
"Ben siniftayim"dedi benj optu ve yukarı çıktı.

"Kizim barismaniza cok sevindik "dedi Erva.
Melisa ve Sahra o girdimiz kucuk sovdan etkilenmis oylece bize bakiyorlardi.
"Dun gece berabee yattik"dedjm.

"Nee "diye cirlayinca herkes bize baktı.

"Susun ya dedikodumu mu yaycaniz "dedim gulerek.

"Oha be "dedi Melisa.

"Kanka kusura bakma ama ben Edis i bu okula gelmeden oncede biliyordum ve seyy o bir kizla yatakta oylece uyuyacak tiplerden degildi.Bu cocuk seni cihidden seviyor"dedi Sahra...

Melisa da "Seyy knka hani Berkay vardi ya "dedi uzgun bir sekilde.

"Ne olmus o mala "dedim.

"Biz ozur dileriz boyle olacagini bilseydik seni zorlamazdik gelmeye .Kabul etmezdik.Biz ozur dileriz seni kurtaramadik bile Edis olmasa..."dedi.

"Anlat"diye usteledim.

"Cok ozur dileriz biz nerden bilebilirz Berkay in sapik ve pislik bir herif olduğunu.Sana zarar vereckti.Ve bize 'Seni Asla Birakmayacagini' soyledi.Tehdit etti.Ve o cocugu oldurucem dedi"
"Senj kurtaran Edis degil mi ?"dedi Erva

"Evet ama o Edis' e bit sey yapamaz çünkü o bir ...."buyucu oldugunu aciklayacaktim az kalsa .Malim ya ben .

"O bir ne ?"dedi Sahra.

Oo birr aklima heh geldi.

"O bir sporcu "dedim mal.gibi napah.Kasli vucudu oldugu icin bir sey demediler.

"Ya kotu bir sey olursa Bence Edis e söyle"dediler

"Tamam kizlar söylediginiz icin tesekkurler sizi ariycam"dedim ve Edis' in yanina gittim .Sarisin bir kizla konusuyordu samimi bir sekilde.

"Ediss !"dedim.

"Efendim askim "dedi.
Sonra kiza baktim
"Bizi sevgilimle yalniz birakir misin tatlim"dedim sinirle.Oda gidinve
"Hadi gel guzelim "dedi Edis.

"O kizi bir daha yaninda gormiycem"dedim.

"Tamam kizma güzellik"dedi.Yerimize gectik ve
Edis "Bana soylemek istediğin bir sey var mi"dedi.

Acaba Berkay in bana dadandigini soylesem mi ?.O zaman sinirlenecek ve gidecekti.Bu yüzden dersten sonra soylemeyi düşündüm .

"Hayir, yani evet...Uff senden bir sey isticem, dersin sonuna kadar zihnimi dinleme lutfen ve nedenini sorma "dedim O da anlayisla karsiladi ve "Tamam "dedi.
Ders boyunca olacaklari dusundum .Ve Edis de bacagini cok hizli bir sekilde salliyirdu. Hani sinirlendiginizde veya stresli olduğunuzda bacaginizi sallarsiniz yabo gibi... Ve boyna saate bakiyordu.Ve saat 12 ye geldi ZIL CALDI !! Edis ışık hızıyla siniftan çıktı. Arkasindan kostum ama arabaya bindi ve okuldan çıktı. Zihnime de mesajı birakti

"Birdaha benden birsey saklama .Zihinini okudum sana tamam dedim ama uzgunum ve simdi eve git .O berkay picini maahvedicem.Sarperi yanina yolliycam " dedi.

Orada oylece kaldim.

Evet Edis Berkaya ne yapacak ve ondan sonrasi...Sizce öldürecek mi ? Yoksa Berkay da da mi bir sir var ?

Evett Gelecek bolum En sevdigim bolum cunku sirlar ortaya cikiyor.Ve coook ozel bir bolum .Benim en sevdigim bölüm olacak .Gelecek bolum tum sırları acacak bir anahtar gibi olacak. Bu yuzden ben bile sabirsizim.Vote ve yorum unutmayin Buyuculerim :D

Siyah Yıldız (Büyücüler)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin