zoraki ask2bolum

17 1 0
                                    

Eve gitmek üzere yola çıktığımda. Merve 'yi gördüm bana dedi knk senin burda ne isin var dedi. Bu arkadaş vardı dedim uzun hikaye anlatırım sonra dedim. Oda peki canim bu akşam parti var hoşlandığım erkek çağırdı. Gider miyiz dedi. Tamam. dedim hadi o zaman ben eve gideyim giyinip geleyim ok. Burda bulusuruz dedim ve yola çıktım.Eve geldim en sevdiğim siyah mini etekli elbisemi giydim. Altina da siyah renkli ayakkabı giydim saçlarımı. Maşa yaptım. Ve yola çıktım orda buluştuk merveyle tam eve gelicekken ee burası anil'in evi dedim oda kim anil dedi yok bisiy dedim bosver dedim içeri girdim girdiğimizde bi kiz açtı hoşgeldiniz dedi içeri girdik. Merve hoşlandığı erkek ile tanıştırdı beni merhaba dedim merhaba dedi ben Hilmi Cem bende serenay dedim . Neyse dedi biz merveyle dolaşacak dedi tm dedim. Ama kimseyi tanımıyordum havuz başına geldiğimde anil'i gördüm selam dedi selam dedim konuştuk ettik. Pastayı kestik herkez oynuyordu birden kapıyı biri çaldı açtılar bizi hastanede tehdit eden adam geldi beni hemen anil arkasına aldı ne istiyorsun bizden dedi senin canını dedi. Ben korkuyordum belli etmiyordum herkez bir yerlere kacisiyordu. Son duanı etüt dedi ne diyorsun sen ne istiyorsun dedim saçından tuttuğu gibi beni havuzun başına götürdü bagiriyordum canim acıyordu.anil birak kızı dedi ya peki tamam dedi beni havuza attı ama ben yüzmeyi bilmiyordum. Imdat imdat diye bağırdım anil kiz boğuluyor dedi silahlı adamı iktirdi beni kurtarmaya havuza girerken biri polisi aramış polis arabasının sesini duyar duymaz kaçtı. Ben suda can cekirken anil cikardi havuzun kenarına yavaşça yatırdı beni iyimisin dedi. Iyi gibiyim dedim. Kal biraz istersen dedi kalktım içeri koltuğa yatırdı insanlar gitti ben ve Anil vardı birtek hilmicemde merveyle gitmişti. Ben korkuyorum dedim korkma bid aha gelmez dedi. Öyle derken bir yakınlaşma oldu. Giderek dudaklarima yaklaşıyordu ben gözlerimi kapattım bende yakınlaşmaya başladım sonra öpmeye başladı beni ben gözlerimi açtım ne yapıyorum ben dedim. Hemen neyse ben gideyim dedim. Iyi hissetmiyorsa n kendini bizde kalabilirsin dedi. Ben gideyim geç oldu dedim annemle babamı aradım şoförü yoklamaları için ulaşamadım ulaşılamıyor dedim neyse ben gideyim yanlız dedim kalkarken midem bulandı çok su tuttuğum için herhalde hemen kucagina aldı beni lavaboya götürdü. Ben kustum rahatladım biraz yüzümü falan yikadi Sen iyi değilsin dedi tekrar aynı şekilde beni koltuğa götürdü. Sen kal bizde bende sandalye alirim başında otururum korkmana gerek yok dedi. Bende tamam dedim gomleklerinden getirdi giydim. Yattım ama içime sinmiyordu sandalyede beli tutulcakti. Gel dedim yanima yat dedim yok hayır dedi ya gel dedim hayır rahat yapamazsın dedi gel dedim peki tamam dedi yanıma geldi arkama döndüm uyumaya başladım sabah olmuştu. Uyandığımda burunlarını birbirine değil bir şekilde ellerimiz el ele tutuşmuş. Bir şekilde gözlerimi açtım. Oda tam gözlerini açıyordu ben kapattım ama kısık bir şekilde yüzüme guluyordu bende açtım gözlerimi günaydın dedim. Oda günaydın nasıl oldun dedi iyiyim dedim kapı çaldı ac kapıyı diyordu ben korktum sen burda kal dedi anil bende bende geleyim dedim hayır dedi. Açtığı gibi babam cikmadimi üstümü bole görünce yanlış anladi sen bu çocukla yattinmi dedi. Babam sen ne diyorsun dedim. Tokat attı bana senin gibi kizim olmaz olsun dedi gelme evimize dedi. Üzülmüştüm nereye giderdim. Merve söylemiş babamin bursa olduğunu anil yapmayın diyordu. Ama nafile dinlemeiyordu gidince ağlamaya başladım. Ağlama dedi. Ama nafile agliyorsun canim açıyordu nerde kalicam dedim babam herşeyi yanlış anladi dedim anlıyorum dedi özür dilerim dedi hepsi benim hatam dedi hayır dedim benim hatam dedim bir birimize sarıldık saçımı kokladi bende kalirsin dedi tamam dedim arkadaşlar begendiyseniz lütfen yorum yapın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

zoraki ask 2bölümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin