ZOR GELECEK#2#

7 1 0
                                    

Hilal'den

Evin önüne gelmiştik Kerem sinirli gibi duruyordu Güneşte bir o kadar kızmıştı ama neden?
Kerem"Tamam arabadan inmeden önce konuşmamız gerekenler var!"dedi ciddi bir ses tonuyla,
Güneş"Evet, Öncelikle orada ne işin vardı onunla ayrıca neden haber vermeden ortadan kayboluyosun?"bağırmıştı bu ne ciddilik.
Sinirlenmiştim"Eğer birazda olsun o iğrenç yerde başka insanlarla ilgileniceğinize benimle ilgilenseydiniz böyle olmaya bilirdi ama anlamadığım şu, sen Kerem ne bu sinir hele sen Güneş ne bu tavırlar anlamıyorum ki benden açıklama bekliyomuşlar bide önce siz ne dediğinizi ve nasıl DEDİĞİNİZİ bi düşünün sonra ararsınız beni."sinirliydim beni tanımıyolarmış gibi davranmaları canımı sıkmıştı. Güneş"Hilâl bak be-"demesine izin vermeden "Yeter dinlemek istemiyorum ben anlamanız gereken kadarını konuştum." Kerem sinirle ve bi o kadarda hayal kırıklığıyla yüzüme bakarak "Hilâl"dedi.
Oda ne diyeceğini bilmiyordu ama canımı yakmışlardı, kalbimi kırmışlardı iyi olup olmadığımı sormak yerine neyden bahsediyorlardı kırılmıştır, üzülmüştüm.
"Daha fazla konuşmak istemiyorum size iyi günler." dedim ve arabadan kapıyı sertçe çarparak çıktım.
Şansıma evde kimse yoktu neden bilmiyorum ama odama çıkar çıkmaz kendimi yatağıma atıp ağladım.

Kerem'den

Anlamıyorum anlamıyorum lanet olsun ki bu kızı anlayamıyorum neden ya neden lanet olası bi saflığı var bu kadar saf olmak zorundamı.
Güneş"Hilâl haklı saçmaladık baya kırdık onu kerem"dedi.
Haklıydı bunu bende biliyordum ama bilmediği şeyler vardı lanet olsun.
"Biliyorum Güneş biliyorum lanet olsun ki biliyorum haklı ve biz onu kırdık ama Arası tanımıyor bilmediği, bilmediğiniz çok şey var!"dedim ve sinirle direksiyona ard arda yumruklar attım.
"Mesela senin Hilal'i sevmen olabilirmi, onu kıskanman bilmediğim şeyler bunlar olabilirmi Kerem?"ama bunu bilmesi imkansız yani öyle olmalı.
"Ama sen bun-"dememe izin vermeden "Biliyorum ona nasıl baktığını görüyorum!" dedi bu kadar bellimi oluyordu ah lanet olsun.
"Kerem ben artık insem evi geçtikte?"ah öyle dalmışım ki.
"Şey, pardon ben seni indiriyim.
"Önemli değil şapşal"dedi ve gülümsedi ve yanağıma bir öpücük koyup indi ne öpücük mü?

Güneş'ten

Biliyordum onun Hilâli sevdiğini ama bu konuda Hilale tabikide kızamazdım daha o bile bilmiyordu.
Onu öpmüştüm tamda gülerken gamzesinin üzerinden seviyordum tamı tamına 4 yıldır, 4 yılımdı Hilâl, ben, Kerem 3'ümüzün arkadaşlığı lisede başladı Kerem biz buraya taşındıktan sonra oda buraya yerleşti çok sevinmiştim.
Aras konusunda niye bu kadar tepki verdiğimi bende bilmiyordum belkide Hilâli kıskanmıştım ne saçmalıyorum ben gidip gönlünü almam lazım ama gerçekten çok yorgunum uyumam lazımdı.

#Akşam#
Hilal'den

Sanırım uyuya kalmışım telefonum nerdeydi benim ah burda ne!!!!
165Mesaj
123Arama
Bu nedir yav hala sinirliydim.
Tam kafamı arkaya atmış uyumak için telefonu bırakıcakken o iğrenç
Melodi.
"KÜÇÜK BEY"
Hass
-Efendim
-Alo Hilâl iyimisin? kaç kere aradım neden cevap vermedin? birşeymi oldu? gelmemi istermisin?
O neydi gız bismillah nolii !?!?
-İyiyim iyiyim merak etme, uyuyodum duymamışım kusura bakma, (gelmeni çok isterim)gerçekten iyiyim saol.
-Ya ben asıl sen kusura bakma ben aradım ulaşamayınca uyandırdım mı ya? Çok özür dilerim uyurken çok güzelsin ben sanırım mahvettim şey ney ben ne diyorum ya.
Şapşal ya.
-Ne diyosan iyiki diyosun ve ayrıca önemli değil uyanmıştım birşeyi mahvettiğin de yok.
Lan ne dedim ben ya offf
-Şey o zaman müsaitsen bi kahve içsek olurmu yani tabi istersen yani şe-
-Tabi yani olur yani ahahhaha yarım saate olurmu?
-Şey tabi sen nasıl istersen ......... Kafede olurmu?
-Tamam görüşürüz.
-Görüşürüz küçük hanım.
Hazırlanma time ne giysem, ne giysem dur önce duş almam lazım.
5 dakikada duş aldım ve saçlarımı düzleştirmeye gerek kalmadan doğal bıraktım, kot şort ve üstüne beyaz tişörtümü giydim altına vansları telefonumuda aldıktan sonra koşar adım evden çıktım.

Kafenin önüne geldiğimde son bir kez saçlarımı düzelttim. İçeri girecekken İlk defa kalbimin sıkıştığını hissettim. Güneş bu kafede çalışıyordu ve şuan Aras Güneşi duvarla arasına almış ve öpüyor.
Beni farkettiği an döndü ve "Hila-"
"Sakın, sakın ismimi ağzına dahi alma mümkünse beni arama."dedim ve tam çıkacakken Güneş "Hilâl sen yan-"
"Yanlış anladım hı öylemi sakın Güneş senden iğreniyorum ikinizden, Güneş bitti üzgünüm ama bu arkadaşlık bitti senden nefret ediyorum!" bağırdım ve çıktım.
Canım yanıyordu daha 2gün önce tanıştığım bir çocuk nasıl olurdu böylesine canımı yakabilirdi.
Güneş ondan nefret ediyordum Keremi sevdiğini sanıyordum tabi ya arabada o yüzden bu kadar tepki gösterdi ikisindende tiksiniyorum.
Aras Civanoğlu ve Güneş Ertekin artık siz benim için hiçsiniz!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 27, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İMKÂNSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin