MOTOR TUTKUSU :)

188 10 1
                                    

Multimedya Aryanın motoru
İYİ OKUMALAR :D
----------------------------------------------
Arya'dan

Motor benim için tam anlamıyla bir tutku.Bu yüzden bir kulübe üyeyim.Ve bugün de bu kulübe gidicem.Hemen altıma siyah eskitilmiş görünümlü bir skiny Jean üstüme siyah basic bir body ve siyah dedi montumu giydim.Ayağımı da siyah deri botlarımı giydim işte hazırım.Evden çıkarken siyah küçük sırt çantamı ve kaskımı aldım.Garaja gidip motorumun karşısında durdum ve ağzımdan şu sözcükler döküldü "ben nasıl bir sevap işledim." Daha sonra motora atlayıp yola koyuldum gideceğim yer biraz uzak.15 dakika sonra kulübe vardım.Bir kalabalık vardı.Hemen Can hocanın yanına gidip ne olduğunu sordum."Hocam ne oluyor burda?"
"Aryacım Buğra hoca gitti onun yerine Selim hoca geldi herkes onu bekliyor."dedi Can hoca.Aslında Buğra hocanın gittiğine sevinmiştim ama bir yandanda gelen yeni hoca konusunda biraz tereddütlüydüm.Ben bunları düşünürken içeri biri girdi çok iyi motor kullanıyor. Herkes o tarafa bakıyordu.Motorlu çocuk artistik bir şekilde önümüzde durdu ve kaskını çıkarıp ustalıkla motordan indi.

Selim' den

Benim gibi bir mafyanın karıştığı işlere bakarmısın ya. Resmen bir kız için hocalığa başlıyorum. Ama onun için herşeye değer. Onu ilk bir parkta görmüştüm gördüğüm ilk andan itibaren ona vuruldum. Uzun araştırmalarım sonucunda onu buldum ve izlemeye başladım onunda benim gibi motor tutkunu olduğunu görünce daha bi ısındım ona. Ve onun için Buğrayı işten arttırıp onun yerine geçtim. Bugün büyük gündü ilk dersimiz bugündü hızlıca hazırlanıp evden çıktım ve garajdan motorunu alıp yola koyuldum gideceğim yere geldiğimde bir heycan bastı beni kendi kendimi sakinleştirip içeri girdim ve gözlerim hemen onu buldu. Çok güzel. Ama bu kadar erkeğin içinde tek başına ne işi var onun orda. Neyse sakin ol Selim.onların önünde durdum ve kaskımı çıkarıp motordan indim. Şaşkınca bana bakan gözler içinde sadece onun gözleri dikkatimi çekiyordu. Ve herkesi daha fazla meraklandırmadan konuşmaya başladım" ben yakışıklı cool ve ustaca motor süren ....."
Cümlemi tamamlayamadan biri sözümü kesti " ego yığını " dediğinde herkes gülmeye başladı ama ben gayet ciddi bir şekilde " Selim hocayı tercih ederim " diyince şok oldu. Başını hemen öne eğip " çok çok özür dilerim şey...ben öyle demek istememiştim." demesiyle ne kadar gülmek istesemde bu isteğimi basırıp " ama öyle dedin " diyince yüzü kızarmaya başladı ben bir anlam veremezken çocuğun teki kolunu omzuna atıp "benim mozerellam utanmış mı? " diyince hem şaşırdım hemde kızdım şaşırmamın sebepleri öncelikle utanınca kızarıyormuydu ya komik.Diğeride mozerella ne ki? kızmamın sebebi de birini benim olana dokunmasıydı neyse ben bunları düşünmememliyim onları ayırmalıyım.Yalancı bir öksürük sesi çıkardığım zaman hemen ayrıdılar ve ben dayanamayıp sordum "mozerellam?" yanındaki çocuk hemen gülmeye başladı ve sonra cevap verdi "hocam Arya mozerella peynirli pizzayı çok sever de ondan ona mozerellam derim "diyince gülümsedim adı ARYAymış ve mozerellalı pizzayı çok seviyomuş.


MafyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin