Martijn begrijpt me niet. Heeft hij dat eerst wel gedaan. Ook al zeg ik het hem hij begrijpt me toch niet.
"waarom dee je dat? Je zou dat nooit zomaar doen dus leg uit! Wat is er aan de hand?"
Martijn haalt me uit m'n gedachtes hij had gelijk ik zou nooit iemand slaan!
"uuhm .... Ik kan het niet zeggen."
"je kan toch wel uitleggen waarom je dat dee kom op zeg! Je sloeg gewoon mijn vriendin!" Zei hij licht boos.Ja Martijn dat was het juist maar ik kan je dat niet zeggen gvd!
Die woorden maakte me alweer boos. Ik was gewoon fk jaloers maar hoe zeg je dat!"ROOS GEEF ANTWOORD!"
"ssss...orry" mompelde ik.
"DONDER OP ROOS IK BEN ZO KLAAR MEG JOU! JIJ WAS MIJN FK TRANEN NIET WAARD. IK BEN BLIJ DAT IK ANOUK HEB ZEI IS TENMINSTE DUIDELIJK WAT ZE WIL."Ik barste in tranen uit voor hem maar besloot weg te gaan hij was mijn tranen niet waard. Ik stond op en wou weg lopen maar voelde dat mijn pols vast gepakt werd en tegen een lichaam aan werd gedrukt. Ik huilde in zijn armen. De jonge die mij van binnen kapot maakt maar het niet door heeft.
Martijn schraapte zijn keel en zei een beetje schoor "sorry ik had dit niet mogen zeggen, ik hou van je echt maar... "
"ik begrijp het.." En dat dee ik ook echt.
"dat denk ik niet. ik hou van je maar niet meer op de manier van eerst denk ik tenminste.. En ik snap als jij nog wel nog wat voel voor mij wat het was ook opeens over en nu doe je zo omdat je mij terug wil maar ik jou niet. Ik ga trouwen."
"dat snap ik maar ik ben niet meer verliefd op je hoor."zei ik zelfverzekerd.
"ik maak me zorgen om je je bent heel dun, te dun.... En je armen... Wat is dat?" Wacht wat... Zag ik dat nou goed is hij ongerust?
"niks gewoon was gevallen vandaar die krassen en ik ben zo dun omdat ik niet zo veel eet"
"oké als jij het zegt. ik moet trouwens weg morgen... Dus als je me nodig heb bel me dan" zei martijn."Martijn.... Pff wou je haar echt zwanger maken." Lichte angst was in mijn stem te horen.
"nee joh ik ben nog veel ste jong om vader te worden." Glimlachte martijn.
"maar niet om te trouwen. Je heb een fakking jaar met haar. Met mij had je 3 jaar, langer en mij vroeg je niet waarom niet?en waarom zei wel binnen een jaartje!Martijn ging met een diepe zucht zitten, ik daar in tegen stond nog steeds klaar om weg te gaan als het antwoord mij niet beviel.
"jou heb ik nooit gevraagd omdat ik altijd weg was en er niet aan had gedacht. Toen jij dat ongeluk kreeg kon ik wel achter je aan springen. Ik hield zo veel van je. En jij was dood. Sins dien heb ik heel veel spijt gehad dat ik jou niet mijn vrouw kon noemen, mijn gezinnetje stichtte, dicht bij je zijn, elke ochtend en avond naast je liggen! Ik miste je zo.. En net waneer ik eindelijk weer gelukkig ben duik jij op. Mijn grote liefde blijkt nog te leven weetje hoe raar dat is? Wat dat met je doet? Nee omdat jij dat niet heb gevoeld. En nu heb ik anouk. Voor haar ga ik tijd maken alles wat ik verkeerd dee bij jou ga ik goed doen bij haar en Lieke mag haar."
"je kan me terug krijgen als je wil? En je deed helemaal niks verkeerd in onze relatie"
dat was ik... Alleen kan ik het niet zeggen wat ik verkeert dee. Want dan haat je me voor altijd en dat mag niet want ik wil je terug jij hoort bij mij en niet bij die barbie pop. Kon ik het hem maar zeggen dan was alles een stuk makkelijker.
JE LEEST
Blog?! (Martin Garrix)(Ariana Grande)
Hayran KurguDit verhaal gaat over de vriendin (roos visser) van Martijn Gerritsen of beter bekent als Martin garrix. Ze verteld over hun relatie en de ruzie's. Ze heeft geen idee dat wel 2000 mensen haar verhaal lezen. Komt Martijn hier door in problemen en ken...