Harley
Uparkiravajuci moju zutu bubu na zaledenom parkiralistu razmisljala sam sto ce danas biti na poslu. Dodi cu u prostoriju tima, popiti crnu kavi sa secerom koju sam svako jutro kupovala u starbucksu, za pauzu cu otici do Erin na recepciju zapravo provodit cu dan kao i svaki drugi otkada radim u policijskoj postaji Sheerwood, zato sto sam dosta nova radim samo za racunalom upisujem podatke o mjestu zlocina, digitaliziram dosjee i takve slicne poslove. Nije pretjerano uzbudljivo.
Kada sam usla u zgradu cizme su mi bile mokre od svog snijega kojeg sam morala prijeci da dodem do ulaza policijske postaje. Posto je ponedjeljak jos nisu stigli ocistiti prilaz, mozda se malo snijega i otopi do popodne tko zna?
Erin, moja najbolja prijateljica vec je bila na recepciji pijuci caj i jeduci kroasan. Mi se poznajemo vec nekoliko godina. Moja sestra je hodala s njezinim bratom. Kroasan je uvijek bio od vanilije, a caj drugaciji svaki dan. Kada sam dosla do nje strpala je zadnji komad kroasana u usta i obrisala vaniliju koju je imala oko usana. Plava kosa joj je bila pustena i sezala nekoliko centimetara ispod ramena, a zelene oci obrubljene crtom crne olovke za oci. Zahvaljujuci trcanju imala je odlicnu liniju, a tako je upoznala i svoga decka s kojim dijeli stan na 5. katu.
"Jutro Harley" rekla je
"Ej"
"Ajme, Harley, kosa ti je u neredu. Daj da ti ja to popravim." Pocela se naginjati preko pulta kako bi malo zagladila moju rascupanu tamno smedu kosu.
"Joj. Ma, daj!" Pokusavala sam odgurnuti njezine ruke s moje kose "Moja kosa je savrseno sretna i bez tvojih prstiju."
"Dobro stanje je malo popravljeno." Nasmijala sam se toj recenici.
"Je l Daniel vec stigao?" Pitala sam ju
" Stigao je prije petnaestak minuta."
"U redu." Rekla sam
"Vidjela sam Franksa danas u cvjecarni, kupovao je krizanteme." Uputila mi je svoj znacajni pogled.
"Pa?"
Odgovorila mi je okrecuci ocima; " Krizanteme se kupuju za mrtve."
"Svatko ima nekog mrtvog." Rekla sam sjetivsi se svoga brata Martina.
"Zao m-" pocela je pricati, pa sam shvatila da sam opet imala pogled o kojem mi je pricala 'pun boli' to su bile rijeci kojima ga je opisala, ali sam je prekinula
"Nema ti zasto biti zao nisi ti kriva. Gle, moram ici."
"Vidimo se poslije Harley " Kimnula sam usavsi u dizalo u kojem je bio covjek oko pedeset godina sjede kose i naborana lica. Poznat kao moj sef Mike Franks.
"Bok Franks."
"Jutro Harley." Odvratio mi je Franks sa svojim kako ga ja volim zvati kaubojskim govorom.
"I? Sto cemo danas raditi? Imamo neki zadatak?" Pitala sam
Odmahnuo je glavom "nah samo dosadna papirologija."
"Zar nije uvijek" Nasmijao se na moju izjavu kada smo usli u prostoriju tima. Bila je velika, narancastih zidova. Na jednoj strani bio je ogroman prozor ciji je okvir bio obrubljen bijelom bojom. Na zidu suprotnom od prozora bio je zid 'najtrazenijih zlocinaca'. Na njemu su bile slika zlocinaca od terorista do serijskih ubojica. Prostorija je bila podijeljena pregradama i u njoj su bila tri tima. Franksov, Jonsonin i Thomasov.Daniel je vec bio za svojim stolom tipkajuci neke podatke u racunalo vjerojatno je digitalizirao dosjee.
"Sto ima?" Pitala sam. Digao je glavu s tipkovnice pogledavsi me svojim zelenim ocima koje su me podsjecale na boju iglica bora.
"Tasha je opet morala na put pa je povela i Teeny sa sobom. Vracaju se tek za mjesec dana." Tasha je bila Danielova zena pet godina, a Teeny je njihova trogodisnja kcer.
"A bit ce sve okej. Brzo ce ti to proci"
"Znam da hoce samo mi je zao sto ih dugo necu vidjeti."
"Uvijek mozete koristiti skype." Predlozila sam skidajuci kaput i sjedajuci na stolac za mojim radnim stolom na kojem su bile dvije slike. Jedna je bila u tamno plavom okviru. Na slici je bila moja obitelj na proslavi moje mature. Jedva sam cekala zavrsetak srednje skole, a sada je bio razocaranje. Moja mama Veronika bila je s moje lijeve strane, a na glavi je imala sesir boje lavande koji je pasao njenoj haljini imala je iste smede oci kao ja...i moj brat. Meni s lijeva bio je moj tata Chris imao je plavu kosu i tamno plave oci koje je naslijedila moja sestra Trina. Tata ju je obgrlio lijevom rukom. Martin je tada vec bio mrtav.
Na drugoj slici smo bili Martin i ja. On je bio muska verzija mene bili smo u potpunosti isti, samo sto je on bio dvije godine stariji od mene i imao je pirsing na donjoj usni. Nosio me na ledima u straznjem dvoristu nase kuce. Sjetno sam se nasmjesila i posvetila se kutiji dokumenata na mome stolu.Stajala sam nasuprot Erin na recepciji. Posto je pauza "malo" smo se zapricale.
"E, i Syd je danas na posao dosla u crvenim platformkama" rekla je
"Cekaj, Syd Hawk iz narkotika?" Pitala sam u nevjerici.
"Da i ja sam se zacudila zenu nikad nisam vidjela u petama debljim od dva centimetara."
"Ma nisam ti ja prical-" Moje objasnjenje prekinuo je ulaz petorice muskaraca. Svi su bili puni tetovaza i duge kose. I cinili su se stariji od dvadeset godina. Prema mokroj odjeci shvatila sam ne samo da se snijeg nimalo nije otopio nego je i ponovo poceo padati otkako sam sisla do recepcije.
"Moram prijaviti slucaj otmice moje bivse djevojke." Rekao je najvisi
"Ime?" Pitala ga je Erin.
"Andy Biersack."