Bölüm 71

76.4K 3K 1.1K
                                    

FOTOĞRAFTA Kİ CALUM

Bessy nin o halini gördüğümde dayanamayıp bir kahkaha atmıştım.Bessy ise bir süre şokun etkisinden dolayı çırpınıp sudan çıktığında şok olmuş bir şekilde ağzını açarak Luke lere bakıyordu.Bir yandan da önüne gelen ıslak saçlarını arkasına atıyordu.Etrafıma bakındığımda ise herkes gülmekten karnını tutuyor Bessy e bakıyordu.Bessy ise daha fazla dayanamayarak önünde ki Luke hızla ittirerek oradan uzaklaşmıştı.Luke ler ise gülerek yanımıza geldiğinde sandalyeye yayılarak oturmuştu.Belinda,Luke n yanına oturarak dalga geçercesine konuşmaya başladı.

"Keşke yüzme bilmeseydi de boğulup ölseydi."

Hepimizden önce Dael yere bakarak kahkaha atmıştı.

"Bu kızdan niye bu kadar nefret ettiğinizi anlayamıyorum."

Dediği şeyde umarım ciddi değildir diye iç geçiriyordum.Kafamı hızla ona çevirerek tek kaşımı kaldırmıştım.

"Yapılan hatalar hiç bir zaman aklımızdan çıkmaz Dael,bunu unutma."

Diyerek iğneleyici laflar söylemiştim ona.O ise kaşlarını çatarak bana bakıyordu.

"Burada bana da bir şey ima ediyorsun."

Ona bakmayı kesip başka bir yere bakarak konuşmaya başladım.

"Ne anlamak istiyorsan onu anla."

Diyerek konuyu kapatmıştım.Bugünlerde birbirimize karşı o kadar soğuktuk ki aramızdan soğuk rüzgarlar geçiyordu.Etrafıma bakınmaya devam ederken mavi gözlü çocukla karşılaşmıştım.Yanında bir kaç arkadaşıyla birlikte bir masada oturuyorlardı.Denizden yeni çıkmış olacaklar ki saçları hala ıslaktı.Ona bir kaç dakika boyunca bakmaya devam ederken Belinda benim bir yere bu kadar dikkatli baktığımı anlayıp kafasını arkaya çevirerek benim baktığım yöne bakıyordu.Sonra da mavi gözlü çocuğu ve arkadaşlarını gördüğünde bana anlam veremeyerek baktığında gülerek gözlerimi ondan kaçırıyordum.Ortamı sessizlik kapladığında Calum bu sessizliği bozarak gülmeye başlamıştı.

"İlk günlerimizi hatırladınız mı?Birbirimizi daha hiç tanımıyorduk."

Dedi dalga geçercesine.Dael ise tepkisizce onunla konuşuyordu.

"Bu konuyu açma mantığın neydi?"

Dael artık gerçekten çok saçma davranıyordu.Calum bozulmuş olsa da belli etmemeye çalışarak konuşmaya başladı.

"Konu açılsın diye söyledim."

Kaşlarımı çatarak Dael a baktığımda Belinda yla Luke ayağa kalkarak konuşmaya başladı.

"Biz birazdan geliriz."

Diyerek ayrılmışlardı yanımızdan.Belinda lar gittiği zaman ortamı iyice sessizlik kaplamıştı.Calum ise daha fazla dayanamayarak Ashton ları dürttüğünde birlikte denize gitmişlerdi.Biz Dael la yalnız kaldığımızda ise ona dönerek kaşlarımı çatıyordum.

"Senin derdin ne?Ne bu tavırlar?"

Dael bana anlam veremeyerek bakıyordu,sonradan ise sinirden gülerek konuşmaya başladı.

"Senin gibi davranıyorum."

Anlam veremeyerek ona bakıyordum,ne saçmalıyordu bu?

"Saçmalamayı keser misin artık."

"Kesmiyorum."

Diyerek sesini yükseltmişti Dael.Korku dolu gözlerimle ona bakıyordum.

"Sesini yükseltme bana."Diyerek sesimi yükseltmiştim.Dael ise derin bir nefes alarak saçını eliyle arkasına doğru attığında sinirden gülerek konuşmaya başladı.

Vampir Okulum #wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin