Bir tesadüf eseri karsilasan ikilimiz asli ve burak yaşadıkları olaylar yüzünden birbirlerinden nefret ederler. Bu nefret zamanla yerini sevgiye ve aşka birakir mi?..
1.Bölüm
(YİNE Mİ SEN)
Tesadüfler ve ilk Karsilasmalar
Aslı telefonunun alarmini sabah 7 ye kurmustur ve alarm sesiyle uyanmistir.Kalkip lavaboya gidip elini yüzünü yıkayıp üstünü degistirip annesine yardim eder birlikte kahvaltiyi hazirlamaya baslarlar.
Burak annesinin bagirtisiyla uyanır.
Selda oğlum sen yine ne yaptin böyle yine mansetlerdesin.
Burak anne o olay sandığın gibi değil ya ben volkan emre ve onun kiz arkadasiyla bi barda egleniyorken volkana acil telefon geldi biraz erken çıktı emre de lavaboya gidince kizi tek goren birisi kiza laf atan atinca bende kızı koruma amaçlı hareket ettim ama olay çıktı emre de o sirada yoktu kizda gitmek istediğini soyledi bende cikardim arabaya gidiyoken de magazinciler çekmiş yani tüm olay bu anne..
Selda tamam canim olay böyleyse çağla da çok sorun etmez.Hadi sende bir an önce kalk baban çok sinirli olaydan dolayı sen bu amerikaya gitme işini unut bence.
Burak anne lütfen amerika konusunu babamla konuş hayır demesin ya ben tüm hazirliklarimi yaptım.
Selda oğlum elimden geleni yaparim ama babani taniyosun ikna etmek zordur.
Burak cnm annem sen yaparsin ben şimdi hazirlanip cikicam.
Yazarın Ağzından
Burak hazirlanip evden cikmistir.
Aslı kahvaltısını etmiştir. İşe geç kalmamak için hemen evden cikar.
Burak arabasina binip yola cikmistir ve çağla burağı arayip olayin dogrusunu öğrenmek istemiştir.
Aslı pastane için aldığı malzemeleri unuttuğunu farkedince hemen eve dogru hizli hizli yürümeye baslar. Eve girip torbalarini alir ve evden cikar. İşe geç kalicagini düşünerek kosar adim yolda gider.
Burak telefonda çağlayla konuştuğu için arabanin direksiyonunu tek el kullaniyodur.Telefon konuşması bitince telefonu yan koltugun kenarina koyar.Telefon kayip düşer ve telefon çalar arayan volkandir burak telefonu almak için eğilir o sırada aslı karşıdan karşıya geçmektedir. Aslı arabayi fark eder korkar ve torbaları fırlatır burak da asli'ya çarpmamak için direksiyonu kirar ve neredeyse çöp konteynirina vurur.Aslı korkudan yere düşmüştür esyalari yere sacilmistir.
Aslı: Ya sen ne yaptığını sanıyorsun az kalsın öldürüyodun beni.
Burak: Öldün mü peki hayır.
Aslı: Ne diyosun sen ya özür dileyeceğin yerde bi de üste çıkıyorsun.
Burak: Sen yola atlamasaydin bu kaza olmazdı. Dua etti ki arabamda bi hasar yok eğer olsaydı bu hasarı asla karsilayamazdin.
Aslı: Karsilamazdim da zaten.. ya sen nasil bi insansin ne özür diliyosun ne de yardım ediyosun senin yüzünden bütün esyalarim saçıldı. Off ya kırılmışlar ben ne yapicam simdi ya.
Burak: Al bu parayi en azindan eşyalarini alirsin.
Yazarın Ağzından
Aslı burağın uzattığı parayi görünce çok sinirlenmistir. Bu ne simdi der ve burağa sinirle bakar.
Burak : demek bu yetmedi der ve biraz daha para ekler ve parayi uzatir al işine bak hadi der.
Aslı iyice sinirlenir ve burağın arabasının sileceğini kırar.
Burak: Ya sen napiyorsun der.
Aslı: İşte şimdi ödeşmiş olduk.
Der ve yoluna koyulur.
Burak sinirli bi şekilde silecege dokunur ve bu harbi manyak ya sileceği kirdi ve gitti..
Arabasina biner ve gider.
Aslı pastaneye gelmistir ve biraz geç kalmistir.
Gonca: Kızım niye bu kadar geç kaldin.
Aslı: Sorma gonca ya başıma neler geldi.
Gonca: Hemen anlat ne oldu.
Aslı: Bi adam az kalsin bana çarpıyordu beni öldürüyordu.
Gonca:Ne iyi misin bi yerine bisey oldu mu?
Aslı:İyiyim canim biseyim yok ama o gerizekali bu soruyu bile sormadi direk arabasina bakti bana yardim bile etmedi ya inanabiliyo musun sadece cebinden para cikartip bana vermeye kalkti.
Yazarın Ağzından
Müdür aslıyı görünce hemen yanina gelir işe bu ikinci geç gelişin uyari aliyosun bi kaç defa daha olursa ne olacağını biliyosun dimi asli der ve aslı özür dilerim bi daha böyle bişey olmiycak bugün gelirken bi kaza atlattim o yuzden oldu ver müdür tamam hemen mutfağa geç siparisler var bugün çok yoğunuz der.
Aslı mutfağa gonca da müşterilere bakar. Aslı ustasina bugün ki doğum günü pastasi icin yaptığı tasarimi ustasina gösterir ve ustasi çok beğenir sen bu işte cok başarılı olucaksin hadi bir an önce yapmaya başlayalım der..
Asli malzemeleri yolda kırdığı icin nasil bu pastayı yapacağını söyler ustası da şu dolapta pastan icin kullanabilecegin malzemeler var canim onlari kullan der ve Aslı malzemeleri çıkarıp pastayi yapmaya başlar..
Burak şirkete doğru gelmiştir.. Volkan
Arabayı görüp oğlum arabaya ne oldu der.. Burak yolda bi kiza carpmamak icin direksiyonu kirdim az kalsin arabayi vuruyodum ama bisey olmadi der sonra kiz da yere düştü esyalari yere saçıldı falan bende para vermeyi teklif ettim kizdi geldi sileceği kirdi ya..
Volkan: En azindan kızdan ozur dileseydin bu olmazdi..
Burak: Ya biraksana kiz harbi manyakdi zaten sürekli çemkirip durdu.
Volkan: Bu haber isini ne yaptin çağla çok kızdı mı?
Burak: Yok kızın aslinda emrenin sevgilisi olduğunu söyledim.
Volkan: Ne.. oğlum sen ne yaptin ya bi emreyi karistirmamistin islerine onu da yaptin ..
Burak: Kuzen ne yapiyim ya yoksa annemde çağla da bana tavir alcaklardi.
Volkan: İyi tamam zaten hep ben senin arkani topluyodum simdi emre oldu alistik oglum artik. Peki baban bu olayi nasil karsiladi.
Burak:Hiç bilmiyorum ona görünmeden evden çıktım simdi odasina girince ne diycek acaba ya ..
Yazarın Ağzından
Burak ve volkan odaya girer. Nihat ve Sinan burağa cok güzel bi ceza ayarlamislardir.
Nihat: Adam olana kadar elinden her şeyini alıyorum.. Arabanı, kredi kartlarını..burada bir ay boyunca volkanla birlikte yeni aldigimiz otelin islerine bakicaksin..
Burak: Baba bu cok ağır bi ceza ya ben amerikaya gitsem geri dönünce şirkette çalışsam olmaz mi..
Nihat: Hayir.. Kabul etmezsende hem arabandan kartlarindan hemde evinden olucaksin kabul etmek zorundasin yani..
Burak: Peki tamam baba ben simdi cikabilir miyim eğer hemen işe baslamicaksam..
Nihat:Tabi ki cikabilirsin işe bi kac gun icinde baslicaksin simdi gidebilirsin.
Yazarın Ağzından
Burak ve volkan şirketten cikmislardir.Volkan denizle bulusucagini söyleyip burağın yanindan ayrılır.. Volkan denizle bulusmadan once bi pastaneye gider..
Aslı sipariş edilen pastasini bitirmis ve güzelce paketlemistir..Aslı mutfakta işini bitirdiği icin goncaya yardima gider.Pastaneye volkan girer ve aslı volkana hayran bi şekilde bakar gonca hemen aslı'ya senin ki geldi kizim hadi git siparisini al hatta siparisini almak icin yaklasinca göz göze geliceksiniz sonra bi kuvvet sizi yakinlastiricak elele tususup gozlerinizin icine bakarken volkan seni öpmek icin yaklasicak asli bu sirada kendini bu hayale kaptırınca volkanin sesiyle kendisine gelir ve goncaya o senin söylediğin anca masallarda olur hic bir prens külkedisine aşık olmaz der ve hemen volkanin yanina gidip buyrun ne istemistiniz diye sorar.. volkan şu çilekli pastadan alabilir miyim der asli pastayi alir paketlemeye calisir biraz heyecanli oldugu icin eli titriyodur paketler ve pastayi volkana uzatir volkan pastalarin tadinin cok güzel oldugunu söyler.Aslı teşekkür eder o sirada gonca pastalarin aslinda asli tarafindan yapildigini söyler volkan sasirir ve bu güzel pastalarin senin elinden çıkmasına şaşırdım ve cok mutlu oldum der.. Aslı cok mutlu olur.. Volkan arabasina biner ve gider..
Aslı goncaya biraz kizmistir gonca hic bana öyle bakma iyi yaptim soyleyipte der asli biraz tebessüm eder.Pastanede müşterilere bakarlar.
Aksam olmustur. Aslı eve gidecekken gonca asliya benim burada son günüm gel birlikte bi bara gidelim biraz eğlenelim sonra vedalasiriz der..
Aslı annesini arar izin istemeye calisir..
Aslı: Anne bugün biraz geç gelebilir miyim gonca işten ayriliyo yarin ıstanbul dan da ayriliyo bugün birlikte biseyler yapmak istedi sende izin verirsen biraz biyerlere gidip gezmek istiyoruz..
Emel:Kızım anladim ama saat geç oldu o zaman fazla eve gecikmezseniz gezin vakit gecirin gelin tamam mi?
Aslı:Tamam annecim sen merak etme fazla gecikmeyiz hadi iyi aksamlar annecim..
Yazarın Ağzından
Aslı ve gonca izin aldıkları için mutlu olmuslardir ve bi bara gitmeye karar vermişlerdir.
Burak evde oturmuş playstation oynuyodur ama canı çok sıkılmştır ve volkani arayip biseyler yapalim der volkan pek istemese de kabul eder ve bulusup bara gitmislerdir.
Aslı ve gonca barda biseyler içerler aslı alışık olmadigi icin icmekte biraz zorlanir.Gonca ikinci bardağı icer aslı yavas ic kızım daha yeni geldik der gonca bisey olmaz canim der ve en sevdiği şarkı çalınca hemen dans etmek ister dans etmeye calisir aslinin yanina gelir asliyi da dans etmeye cagirir asli kabul etmez ve gonca bi bardak daha kokteyl alip dans etmeye devam eder.
Bu sirada burak ce volkan bara girerler. Asli karşısında burağı görünce biraz sinirlenir sabah ki olayi hatirlar ve ondan gizlenmeye calisir.Burak asliyi fark eder ve gizlenmeye calisir.Volkana bi telefon gelir disari cikar konusmaya baslar.Aslı Buragin nerede olduguna bakarken burak tam arkasinda durmus onu izliyodur ve burak beni ariyosun der asli korkar elindeki menüyü atar hafif düşüyor ken burak onu tutar ve biraz göz göze bakarlar aslı kendine gelir hemen ayağa kalkar ve yine mi sen ya der.. Burak begenemedin mi canim der..
Aslı begenemedim canim senin yüzünden bugün ölümden döndüm be der.. Burak biraz fazla abartmiyo musun der o sirada gonca bagirmaya başlar aslı hemen arkadaşının yanina koşar ve adami itiklemeye başlar adam asli yi itince burak devreye girer asli adamin kafasina siseyle vurur adam asliya ve buraga bakar adam aslinin kolunu tutunca burak adama kafa atar ve adam bayilip yere düşer asli cok korkar hemen eğilip nefes almiyo bu der burak sakin ol der adam gozlerini acar aslı korkar hemen ayağa kalkar burak kacalim der koşmaya baslarlar aslının ayağa burkulur hafif sendeler ve burak hemen aslının elini tutar kosarlar o sirada disarda magazinciler vardir burağı cekmeye baslarlar asli yüzünü kapamaya calisir burak magazincileri biraz itikler ve orada bi taksiye binerler taksici nereye der aslı evinin adresini söyler taksici sürmeye baslar. Gonca asliyi arar volkan da buragi arar aynanda konusurlar asli goncaya hemen bi taksiye binip eve gitmesini söylemiştir burak da volkana taksiye binip eve gittigini söylemiştir.
Volkan arabasina binip eve gitmistir.Gonca bi taksiye binmistir ama parasini barda kavga cikinca düşürmüştür ve fark etmemistir.taksiciye parasini düşürdüğünü eve gidince vericegini söylemiştir ama taksici goncayi indirmistir. Gonca ne yapicagini düşününce aklina erdem gelir ve hemen arar erdem orada bekle ben hemen gelip seni aliyorum der gelir ve goncayi alir eve birakir.Gonca erdemin seni seviyorum sevgilim olur musun sözüyle sok olur.Erdeme daha yeni tanisiyoruz ben hemen olmasina pek olumlu bakmiyorum ama biraz bizi denemekte fayda vardir der ve sevgili olurlar.
Takside aslı midesi bulandigi icin kotu olmustur ve biraz uyuklamaya baslar kafasi buragin omzuna duser burak asli rahatsiz olmasin diye omzuna tamamen asliya birakir taksici arabayi biraz sallar ve asli uyanir noluya ya der burak uyuya kaldin der asli sende fırsattan istifade diktin gozlerini burak ya sen ne diyosun sapik miyim ben ya beni düşürdüğün duruma bak der asli ya abicim ceksene saga inicem ben der burak abi cek sağa ya insin şu der asli sinirlenir niye ben iniyomusum sen in der burak abicim ariza bu ya daha demin cek saga ben inicem demedin mi ya adam beni karistirmayin 10 senelik evliyim ben daha kendi karimi taniyamiyorum der sonra taksici eve getirir asli parayi odemek ister sana borclu kalicagima ben kendim oderim der ama parasi arkadasindaydi ve para kaybolmutu asli parayi veremeyince burak oder ve asli taksiden bi daha asla gorusmemek uzere der burak da umarim hic gorusmeyiz der ce taksiyle yoluna devam eder.Aslı annesine gorunmeden odaya gider üstünü degistirip hemen yatağa girer aslı bugün yaşadıklarını düşünmeye başlar.
Hem volkanla olanlari hemde burakla yasadiklarini düşünür ve burağa iyice gıcık olur volkani pastanede söyledikleri icin daha da cok sever ve bağlanır..
Burak eve gelince hemen yatağa yatar ve bugün yaşadığı olaylari çok tuhaf karsilamistir ilk defa bi kiz yüzünden basina bunlar gelmistir bi sure daha bunlari düşünür ve uyuya kalir.
Sabah olur aslı kalkar ve üstünü giyinir annesi hemen aslının odasina gelir ve akşam niye geç saatte geldiğini sorar aslı tam olarak gercekleri anlatamaz ve biraz hikayeyi degistirir ve annesine olaylari anlatir annesi tamam der bi daha eve bu kadar geç gelme telefonuna cevap ver beni merakta birakma der Aslı tamam canim annem der ve işe gitem icin annesini öper ve evden çıkar..
Burak babasinin verdiği isleri yapmak icin uyanmistir ve üstünü degistirip evden çıkıp arabasina binip yola cikar.Evden kahvalti etmeden ciktigi icin bi pastaneye gitmeye karar verir.
Aslı pastaneye gelir hemen mutfağa gecip pasta ve kurabiyeler yapmaya baslar gonca isten ayrildigi icin yeni eleman da alamadiklari icin bi yandan da garsonluk yapmaya calisir.
Burak pastaneden iceri girer o sirada asli mutfağa giris yapmistir.
Burak bi masada oturur ve garsonun gelmesini bekler aslı gelir..
Aslı: Hosgeldiniz buyrun ne alirdiniz?..
Burak:Hosbulduk ben bi kahve ve tatli kurabiyeler yanina güzel bi cilekli pasta istiyorum..
Aslı:Tamam efendim hemen getiriyorum..
Yazarın Ağzından
Aslı siparisleri hazirlar burakta masa daki yerini begenmeyince baska tarafa geçer aslı siparisleri getiriyodur ve burak o sirada tabletine bakiyodur asli siparisleri tam birakacakken burak kafasini kaldirir ve asli burağı fark eder...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüfler sonucu nefretten doğan "AŞK"
RomanceAşkta tesadüf var mıdır? yoksa bu tesadüfler sonucunda mı bi aşk dogar?!.. ASLI: 2O yaşında. Ailesinin maddi durumlari yüzünden kazandigi universiteye gidememistir. Bir pastanede işe girmiştir ve pasta yapmayi cok sevmistir. Hayali usta bi pastaci...