ağır darbe

843 17 2
                                    

Annemin leziz yemeklerini yemeyeli , babamı sabahları iş için erken uyandırmayalı , akşam yemekten sonra televizyon için kavga etmeyeli , 3 yıl olmuştu .

25 eylül benim bir yarımı kaybettiğim gün , annem ile babamı kaybettiğim gün . O günün üstünden 3 yıl geçmişti . Abim Meriç ile yaşıyorum Allahtan onu kaybetmemiştim bir o kalmıştı yanımda . Onu seviyordum beni koruyor , yakın davranıyor du , tam bir abi gibiydi .

Ben odamda bunları düşünürken bir yandan da ehliyet sınavı için endişeleniyordum . Evet sonunda 19 yaşıma girmiştim atık ehliyet alabiliyordum

Beni düşüncelerimden ayıran şey abimin sesi olmuştu .

" elif hadi yemek hazır " dedi . Evet bu gün o hazırladı yemeği sıra onda idi .

"Tamam geliyorum Meriç "dedikten sonra ikimizde mutfağa indik yanıma oturmuştu hep böyle yakındı zaten .

"Bu akşam evde olmayacağım arkadaşlarla bara gideceğiz . Senide götürürdüm ama içince biliyorsun beni . O yüzden sen evde kal camları , Kapilari falan kilitle bende anahtar var zaten . "

"Tamam geçmi gelirsin ? "

"Evet sabaha karşı gelirim , bekleme beni sen Uykun gelince yat uyu ."

Bu konuşma yemekte ki son konuşmamız dı . Daha sonra hemen hazırlanıp çıktı.

Saat 12 olduğunda yavaş yavaş uykum gelmeye başlamıştı . Meriç te zaten geç gelecek ve korktuğumdan salonda uyuyacaktım tam gözlerim kapanırken birden kapının açılma sesini duydum aniden kapıya baktığımda Meriç 'i gördüm . Erken gelmişti . Yürüyemiyor du bile hemen koluna girip zar zor kanepeye oturttum . Bir şeyler sayıklıyor du ama anlaşılmıyordu duymak için biraz ona doğru yaklaştım .

" elif , Elif , Elif ."

Ağızından benim ismimi duyunca şaşırdım ama umursamadım daha sonra bana doğru yaklaşmaya başladı . Cebinden içi sıvı dolu bir şırınga çıkardığında ne yapacağını anlamadım ama Gözlerine baktığım da bana büyük bir arzu ile bakıyordu . Daha da yakınlaşınca omuzlarından itmeye çalıştım ama olmadı çok ağardı sonunda tam olarak üstüme çıktığında yüzünü bana yaklaştırdığın da yanağını yanağıma sürttü daha sonra kulağıma yaklaşıp

" beni çıldırtıyorsun , bu güzelliğin beni benden alıyor. "

Dediğini idrak edemiyorum . Meriç ne diyor du böyle . ?

"Sabah uyandigim da çok mutlu olacağım belki sende mutlu olursun elif ."

Kulağım bunları işitirken kolumda bir acı hissettim gözlerim yavaş yavaş kapanırken gördüğüm en son şey Meriç'in çıplak vücudu idi .

SAPLANTILI ABİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin