🎈🎈🎈
~7~
Genç Adam Huzur Buluyor
Ufak dalgaların kayalara çarptığı gibi onunda aklındaki düşünceler sürekli kıyılarına çarpıp duruyordu. Bir gün mutlu olabilecek ve hiçbir şeyi düşünmeden yaşayabilecek miydi? Aklından geçenlere gülmekle yetince bir müddet ama bu onu deli edecek noktaya gelince kendine gülmeyi bıraktı,yıllar önce kendine ağlamayı bıraktığı gibi. Ne için kendine üzülecekti? Neden bir başkası onun adına üzülmüyordu? İnsanların tüm mutluluklarını etrafa saçarak kalabalık çarşıda dolaşmasını izlemekten sıkılmıştı doğrusu ama her akşam aynı saatte burada öylece oturup gelen geçeni izliyordu. Başka yapacak iş bulamaz mıydı diye sorarsanız iş çoktu ama yapacak güç yoktu.
Ruhen kendini gereğinden fazla yorgun hissediyordu bu genç yaşında. Halbuki şimdi gitse ve evin önündeki boş bahçeyle ilgilense belki kafası dağılırdı,belki rahatlardı. Ama bunu yapmayacaktı.
Amacı pekala rahatlamak olabilirdi ama kendini daha fazla yormak istemiyordu. Oturduğu geniş beton parçasının gerisinde olan denize doğru dönüp dalgaları tekrar izlemeye başladı. İnsanlar içini bunaltınca arkasını dönüp serin suları izlemeyi ayrıcalık olarak görüyordu.Birileriyle konuşmaya ihtiyacı vardı ama tanıdık birini istemiyordu. Mesela sokaktan geçen bir yabancı olabilirdi ama kim onu dinlerdi ki? Yirmi bir yıllık hayatında hiç kimse onu dinlemedi diye kendini suçlamayı son yıllarda bırakmıştı. Ona göre tüm suçlu yaşadığı gezegenin tiksinç insanlarıydı. Belki haklıydı belki haksız ama bazen öyle bir doğruları anlatırdı ki insan şaşardı. Ama o doğruları kalemler ve kağıtlat hariç hiç kimse görmedi şimdiye kadar.
Elini cebine atıp bir sürü kağıt çıkardı,kağıtların arkasıda önüde dolu,üzerlene irili ufaklı şeyler yazıldığı belli oluyor. Genç o kağıtlardan kurtulmak için suya atmaya başlıyor tek tek ama sonra içinden biri çıkıp "Ne yapıyorsun?" Demiş gibi oturduğu betondan sarkıp kağıtların arasına atlıyor.
Kağıtlar ıslanacak,derhal sudan çıkmaları gerek. Onunda sudan hemen çıkması gerek ama o aldıramayacak kadar üşümüş. Biraz vücudu donmuş olabilir ama fikirleri tamamen donmuş. Yapacak şey yok,etraftan çığlıklar yükseliyor. Gencecik çocuk kendini kayalıkların dibine attı,kafası mı yarıldı yoksa kolu mu çıktı? Birileri bağırıyor ardından "Koşun," diye "Yardım çağırın!" İnsanlar film izler gibi izliyor çocuğun yok oluşunu sular arasında,etraf çokça kanla kaplanmış. Birileri ön sezide bulunup "Deliydi herhalde!" Diyor ama çocuk zaten bunları biliyor. Başka biri koşup yanına gidiyor ama yanına inmeye kalmadan bayılıveriyor,belli ki kandan korkuyor. Be adam ne işin var orada? Peki ya sen genç adam,ya sen ne arıyorsun oralarda?Genç,melek görmüş gibi kahkahalarla gülmeye başladığında etrafa toplanan kalabalık sessizleşiyor,bazı densizlerde çocuğun durumuna gülüyor. Bazıları oradan oraya koşturup ambulansa yer açmaya yelteniyor.
Kendini önemsiz hisseden çocuk birden el üstünde tutulmaya başlanıyor.
Eğer izliyorsa yukarıdan genç adam belliki mutlu oluyor. İstediği bu değil miydi zaten?Biraz dikkat çekmek,biraz sevgi belki birazda huzur.
🎈🎈🎈
-Herkes istemez mi biraz sevgi biraz huzur?-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Köşe Yazı Köşesi
غير روائيMadem 'Bu Köşe Yazı Köşesi' ne duruyorsun orada? Sende okusana! Tek bölümlük hikayeler,denemeler belki dahada fazlası! Şöyle şuradan okumaya başlayalım lütfen,teşekkürler...