Mutlu yıllar güzel,iyi kalpli melek!

97 4 0
                                    

Meryem Uzerli... Bu isim 4 yıl boyunca her zaman aklımdaydı. Okulda,evde,arkadaşlarımla birlikteyken. Seni çok seviyorum, sen dünyanın en güzel annelerinden birisin. Ben normalde hemen sıkılan biri olmama rağmen seni 4 yıldır herzaman seviyorum. Mutlaka biryerde ya ismin ya da resmin olmak zorunda. Senin resminin olduğu baskılı tişörtü ve terliği almadım diye çok ağlamıştım :D.. O tişörtten alan arkadaşımla küsmüştüm ben daha çok seviyorum diye... Sınıfta ne zaman Hürrem(Meryem) konusu geçse direk gözler bana dönerdi. Ailem sen tvye çıkınca hemen koş seninki çıktı derlerdi. Adına sayfalar açıp orada neredeyse bütün resimlerini paylaşırdım derslerimden çok sayfayla ilgilenirdim. Hürremi sevmesem bile tabiki seni çok seviyordum. Sen herzaman bir numaraydın benim için. Daha öylesinde. Kim gelirse gelsin yerini dolduramaz. Sen ekranların ve Türkiye'nin melek yüzlü meryemisin. Daha önce doğum gününde sana hiç böyle birşey yapamadım ama şimdi belki bir umut yazdıklarımızı okuyacaksın. O yüzden seni ne kadar sevdiğimi buraya yazmak istiyorum ama satırlar alır sevgim. Muhteşem Yüzyıl gibi bir diziye iyiki başlanmış, senin gibi bir meleği bize armağan ettiler. Eğer sen olmasaydın ne olurdu bilmiyorum hiç. Sen artık benim öyle içime işlemişsin ki ailemden biri gibisin. Öyle çok seviyorum ki. Bazen resimlerini biyerde paylaşmadığımda sorun olmayacağını düşünüyorum çünkü zaten ben seni çok çok seviyorum. Bazende sevgim o kadar kabarıyor ki resimlerini heryere atmak istiyorum, bütün videolarını açıp izliyorum. Gülüşünün sesine hergün bakıyorum hatta gülüşünü,kahkaha sesini 3 yıldır taklit etmeye çalışıyorum ama pek senin gibi olamadı işte:D Sana olan sevgim hergün daha artabilir ama asla eksilmez çünkü sen bitanesin. Ve bir harika parçan daha var LARA... iyi ki bu dünyaya kendinden bir parça bıraktın. Lara'da senin gibi çok güzel olucak. Senin gibi.... 

Sanırım çok fazla uzun oldu..... SENİ ÇOK SEVİYORUM.... İYİ Kİ DOĞDUN SENİ ÇOK SEVİYORUM MAVİŞİM.... 

- CEREN -  

İyiki doğdun Meryem Uzerli!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin