Meteorum

203 10 1
                                    

Bebislerim hala yorum gelmedi israrla yorumlarinizi bekliyorum ve hepinizi kocamannn opuyorumm:**

Multimedyada bolum sarkisi little mix:little me var okurken dinleyebilirsinizzz

Sinifima bakmak icin kolidorun sonundaki panoya dogru giderken basimda agir bi aci hissettim.

"Heyyy!! Onune baksana sen??"

Ovvvovv gott!!

"Surati bir karış havada olan kişimi bunlari soyluyor??"gidiklada guleyim bari:))

Meteorumun suratindaki herbir yapi tasini ayrintilarina kadar incelerken biseyler mirildandigini duyar gibi oldum.

"Hihi evet."

"Peki, anlasilan bu gün normal bir tip çıkmayacak karşıma"

Bunu soyledikten sonra kosar adimlarla yanimdan kacti.

"Kötü gunumdeyim galiba sdfghj"

Kagida bir goz gezdirdim ve adimi bir türlü bulamadım.

"Off nerde bu"

Sol tarafimdan onumdeki kagida bir el uzandi,
"İşte burda":))

"Teşekkürler"

Bidakika buda kim ya?? Adimi nerden biliyor?? En önemlisi beni nerden tanıyor? ?

Kafamda deli sorularr..

"Sizi taniyormuyum"

"Hayir.Ama ben sizi cok iyi tanıyorum. "

Ne diyo bu manyak ?? Oldu olucak bi bıçak cikarda tam korku filmine donelim.;))

"Defol ya ugrasamiycam senin gibilerle"

Sinifimi uzun ugraslar sonunda ve bir katil vakasindan sonra nihayet bulmustum:))

Kapidan iceri daldim resmen ve bi anda herkes bana bakti. Bu durumu kurtarmaliydim...

"Selam millet":))

Tanidigim tanimadigim herkeze sormustum bunu. Ne yani tanimiyorsam allahin selamini veremezmiyim, hayir ne olucak yani??
Kendi kendime triplenip kendimi bogma aşamasına gecis yaparken bi elin omzuma dokunmasiyla hayatim kurtuldu:))

"Izninizle derse gecmek istiyorum bayan Şizel"

"Ahh kusura bakmayin ben..., ben dalmisimda hemen yerime geciyorum, izninizle"

Kendimi kagitta yazan numaraya uygun siraya attim resmen.Cok sansliydim ki ders matemakti, siz simdi matematik ile şans in ne alakasi var diyeceksiniz biliyorum hemen cevapliyim; matematik ogretmenimiz cok kiyak bi hocadir derse gec kalani yok yazmaz, sinifa kahve ismarlar,dersi bol kahkaha ve şamata dolu isler....vb.

Yere egilip cantamdan defterimi cikardim, bi dakika o aceleyle kalemimi unutmus olmaliyim.

"Olamazz, kalemim?"

"Benden alabilirsin"

Nedense bu ses kulaklarima hiçte yabanci gelmiyordu!!
Kafami cevirdigim anda ilk gördüğüm şey bi adet taze paketlenmis meteor!!!

"Yinemi senn"

"Evet ben ne olmus yani"Bak kalemimi vermekten her an vaz gecebilirim":))(pic smile)

"Kalemine kalmadim senin"

Pislik herif ne olucak

Arkama döndüm ve yedek kalem dilenme cabalarim basladi.
Birkac olumcul deneme sonucunda zafer benimdirr!!:))

Önüme döndüğümde bana nasil baktigini tarif etsem beyniniz intihar eder.

"Bakma söyle kafayi yiycem"

Hocanin son cumlesi dikkatimi cekti"Bu seneki sinif ogretmeniniz benim ve bundan sonra oturma duzeninizin bu sekilde kalmasini istiyorum"ilk cumle ne kadar mutlu etsede ve den sonraki bolum bir o kadar heyecanlandirmisti.

"Okul boyunca beraber oturucaz, ne düşünüyosun??"

"Zaman gostericek"buyuk gulumsememle siradan kalkip kantine dogru ilerledim.

----*--------------*------------*-----------------*-----------*

Okul cikisinda derin bir oh cekmistim"Ne o oyle ya ?? 7 ders boru gibi girdi!!"

"Gicik kardesim(bu arada tanistirayim mr.odun yani dolunay ilk bolumde ondan uzunca bahsetmistim fakat tanisma firsatiniz olmadi:) aslinda tanidiginiz zaman tanimaz olaydim diyeceksiniz biliyorumda neyse.)de ilk defa bana katilarak yilin cumlesini kurdu "Aynen abi yaa!!"

Bu sirada Armi de basiyla onayliyordu.

Abi kusura bakmayinda kiz okulun organizatörü olaraktan parti sey etmis telefondan basini kaldirip benlemi ilgilencek?? Tobest.:))

Yakisikli ve aptal "kardescigim" ve son model "havali" jeep i ile aksam icin kiyafet bakmaya ankaranin en buyuk alisveris merkezlerinden birine geldik.

Zengin pic nolucak

"Sen istedigin magzayi dolas,unutma fazla vaktin yok ben biseyler bulana kadar sende ayarlarsin hadi öptüm cnm:*"

"Nerden canin oluyomusum mr.odun cugum??"

"Eger sinir etmeye devam edersen mr.odun cugun birazdan sana kendi elleriyle verdigi kotasiz alisveris kartini kendi elleriyle geri alicak kardescigim okey??"

"Tamam ya bu gunde herkez bana şantaj uyguluyo ama":((

Bunu soyledikten sonra birkac salise icinde harika bir magza gormem ve icine dalmam bir oldu.







Yakışıklı Üvey KardesimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin