Kjære Joe, min fantastiske bror jeg elsker så høyt. Hei. Jeg beklager så mye at jeg ikke har fortalt dette før men jeg trivdes ikke på skolen så godt. Folk løy til meg og var slemme mot meg. Jeg høres ut som en pinglete 3- åring. Men dette er noe jeg ikke kan takle. Du har alltid lurt på hva som skjedde den dagen jeg kom gråtende hjem alene. Da jeg ikke ville snakke med noen og bare lå inne på rommet mitt uten å spise og drikke. Jeg skal fortelle deg. Matthew var ikke den personen jeg trodde han var. Han var ikke søte snille Matthew som ville holde meg trygg. Nei han var voldelig og kriminell. Daten vår var ikke på en romantisk restaurant. Nei han hadde tatt meg med hjem, han ga meg alkohol og gjorde meg full. Det skjedde noe som aldri skulle ha skjedd. Jeg prøvde å komme meg unna men ham var for sterk. Han voldtok meg.
Jeg beklager for at jeg drar på denne måten, ikke prøv å finn meg, jeg elsker deg.
Din lille irriterende lillesøster Lea.
Jeg hadde kommet fram til leiligheten min og låst opp døra. Jeg skjønte ikke hva Sophia hadde ment med ikke verdens vakreste for det var nydelig her. Det var også ganske stort, det var veldig moderne her og jeg likte det. Jeg fant meg ett rom med dobbeltseng og walk-in-closet. Det var ikke sånn veldig stort men kult var det jo. Jeg la inn kjolene jeg hadde kjøpt, 2 stykker i forskjellige farger. Skoene mine og søker og truser. Noen bukser og gensere. På badet la jeg toalettmappen min som jeg hadde hentet hjemme og begynte å pusse tennene. Når jeg var blitt ferdig med alt la jeg med ned til å sove. Morgendagen burde bli bra.
"RING"
Alarmklokka ringte høyt og vekker meg brått fra søvnen min. Idag var kanskje den eneste dagen jeg noen gang kom til å være glad for at den vekket meg. Jeg gledet meg til idag samtidig som jeg gruet meg. Kom noen til å kjenne meg igjen? Jeg fortet meg og ta på en litt fillet bukse som var hvit. Jeg tok på gucci genseren men gadd ikke veska. Jeg tok litt farge på øyenbrynene og maskara og tok concealer der jeg trengte det. Jeg gikk inn på kjøkkenet og lagde meg ett knekkebrød med ost og tomat. Jeg så på klokka. 30 minutter igjen til skolen starter. Jeg kunne veien for jeg hadde overnattet her hos Sophia før. Du lurer kanskje på hvordan jeg kjenner henne siden jeg kom fra Norge? Vel hun er faktisk exen til Joe. De var søte sammen med tydeligvis virket det ikke som om det virket. Jaja.
Skolen var som vanlig full av elever som hadde det gøy og bare snakket. Jeg gikk inn i skolebygget og inn til rektors kontor, nå kunne jeg faktisk veien.
"Du må være Eleanor Tathcer" sa rektoren og smilte til meg. "Her er skap og ukeplanen og sånne ting, jeg har det beklager veldig travelt, jeg håper du trives og vi vil gjerne ha meningen om denne skolen etter denne dag" hun rakte meg en mappe. Jeg smilte søtt til henne og gikk ut igjen, folk så på meg ikke fordi jeg var stygg vel? Nei det var sikkert fordi jeg var ny.
Jeg gikk inn i klasserommet igjen. Siden det var mandag hadde vi samfunnsfag, noe som betydde at jeg måtte være med Jason igjen. Nei! Vent?? Ja jeg trengte ikke å jobbe med han siden "lea" jobbet med han. Jeg gikk inn I klasserommet.
"Hei du må være Eleanor?" Spurte Mr.jenkin.
"Ja" sa jeg og smilte søtt.
"Velkommen, du kan sette deg på hvilken som helst ledig plass" sa han og smilte.
Jeg så utover klasserommet, det var ikke helt fullt så jeg fikk tid til å finne meg en plass. Jeg satte meg på 4 rad av 5 ved siden av vinduet og tok fram bøkene mine.
Tilslutt hadde alle kommet seg inn og satt seg på plass. Jeg hadde også sett Jason gå inn med "gjengen" hans bak. Hvordan skulle jeg ta hevn på han?
"Så alle sammen kanskje dere har Sett at vi har fått en ny elev her" sa Mr. Jenkin og smilte mot meg. Alle snudde seg og studerte meg før du ga men et kort smil. Jeg smilte tilbake og snudde meg tilbake til læreren. Så langt har det gått bra.
KAMU SEDANG MEMBACA
Jason Mccann, Too much to handle (FERDIG)
Fiksi PenggemarVerden til Lea Thayer perfekt, helt til hun må flytte, fra alle vennene og kjæresten, hvor hun skal flytte? Fra Norge til England alene med broren Joe Thayer. Ny skole, nye venner er ikke noe hun ser fram til. Men foreldrene er fast bestemt på det s...