...03...

46 9 8
                                    

Većina je bila pijana.

Oh kraj škole.Najdivniji događaj za sve srednjoškolce,ali ne i za mene.Moja ljepotica odlazi kod rođaka na nekoliko nedelja.Čini mi se da je to bio najteži period za mene.

Za završetak škole prijatelji su pravili žurku,naravno si su bili pozvani kao i ja sa mojim bendom koji je svirao te noći.Pozvao sam je da mi bude pratilja i ona je na moje veliko zadovoljstvo pristala.

-Šta si rekao?

-Rekao sam da izgedaš predivno večeras.

-Oh,hvala Luke i ti.

-Predivno?

-Hahah da dobro ti stoji ta jakna.

-Znaš koju pjesmu izvodimo?

-Ne koju?

-Somebody to Die For.

-Šališ se ajde molim te kreni.

-Haha odmah.

'' I could drag you from the ocean,I could pull you from the fire and when you're standing in the shadows I could open up the sky and I could give you my devotio until the end of time and you will never be forgotten with me by your side.''

And I don't need this life.

Te večeri nisam moga da sklonim svoj pogled od nje.Izgedala je zaista predivno.Njenu smeđu kosu zaplela je u platenicu.Crnu svilenu haljinu uparila je sa crnim štiklam koje sam joj poklonio prije mature.I naravno stavila je crveni ruž.

To koliko smo se dobro proveli dokazuje činjenica da smo svi bili pijani.Citave noći smo igrali i pili.Ništa drugo se ne može očekivati od nekolicine 18-o godišnjaka.

Ipak sam ostao pribran da se ne bi desilo ono što se zapravo i desilo,
da joj drugi momak priđe.

Haliot Beer.

Odvratni plavokosi momak koji misli da može da šeta svaku curu samo zato što je kapiten košarkaškog tima.Već dugo je imao oko na moju Kim.I znao sam da će se desiti neki kiks na žurci.

-Hvala ti za ono Luke.

-Uvjek.

-Ubio si Boga u njemu.

-Pa ovaj hahahah rekla si mu da te ne dira, a on...

-Hvala ti zaista zaslužuješ poljubac.

-Pa ja hahah...

-Bad boy good lips like it!

-Well hah you know how to kiss someone too.

-Haha yes.

-Zeliš da siđemo dolje?

-Ne zapravo ovdje mi je ljepše.

-A piće?

-Aj donesi nam koju bocu.

-Odmah.

Posle 4 boce viskija.Zaspali smo naslonjeni na ogradu od terase. Bez jastuka i pokrivača.Ali ipak sa njom.

-HAHAH A SJEĆAŠ SE ONO KADA JE JACK ZVAO TAY NA BAL I ONA MU JE POKAZALA SREDNJI PRST?

-HAHHAHA DA PA JE ON POSLE PLAKAO.

-AHAHHAHA DA DA I VIDI IH SAD SAMO ŠTO NE POJEDU JEDO DRUGO.

-ZAISTA. EE E A ONO KADA JE MRS.WILLREST UHVATILA JORDAN-A KAKO SPAVA SA OLOVKOM U NOSU.

-AHHAHAHHA JAO FUJ IMA TU  NJEGOVU SLIKU.

-IDIOT..

-PRAVI.

-Mnogo si zanimljiv Luke.

-I ti si Kim.

utorak:
'Pa gdje sam ono stao. Ah da mogao bih te iz okeana izvući,mogao bih te iz vatre izvaditi i dok stojiš u senci mogao bih nebo otvoriti i mogao bih ti se posvetiti do kraja vremena i nikad nećeš biti zaboravljena dok sam kraj tebe ja.'

-Yo pipls✌I'm back so sorry this is so bad.Izvini te svi,nadam se da će vam se nastavak svidjeti.

Love ya all


Happy MirrorWhere stories live. Discover now