10.Part:

1.8K 75 7
                                    

Szerda: Szeptember 2.

4 napja vagyok itt az egyetemen,s két napja van tanitás.

Reggel kivételesen 4-kor kelek fel.Úgy döntök futni megyek,hogy friss legyek az órákon.A hajamat kifésülöm,majd lófarokba kötöm.Felveszem a múltkori tapadómat,meg a fehér trikómat.Halkan kinyitom az ajtót és kilépek rajta. Az egyetemmel szembeni parkhoz megyek futni.*A múltkor Harryvel is itt futottunk.Felejtsd már el Jordan!!Kikapcsolom a gondolataimat,s futni kezdek.
Bejárom a fél parkot,amikor Zaynbe botlom.
-Szia!-integet felém már messziről.
-Szia.-mosolygok rá,amikor mellém ér.Magához von és megölel.Amikor eltol magától,még mindig mosolyog.
-Várom a pénteket!-kacsint rám Zayn.
-Én is.-vigyorgok nagyban.
-Látom futsz.Jöhetek?-kérdi,s csak most veszem észre,hogy ő is futáshoz öltözött.
-Persze!-bólogatok,majd el is indulunk.

***

-Majd este hivlak!-búcsúzik Zayn,majd sarkon fordul.Mosolyogva ülök be törire.
-Mi ez a nagy mosoly?-lép mellém Harry.
-Semmi.Mivan Stacyvel?-váltok témát.
-Semmi.Bocs,hogy nem hivtalak.-szabadkozik Harry.
-Nem érdekes.-vonok vállat,majd leülök a helyemre.
-Mi bajod?-néz rám Harry értetlenül.
-Mi lenne?-vonom fel a szemöldökömet.Pontosan tudja,hogy mi bajom van.A csók,Stacy,hogy nem hivott..
-Nem tudom.-topog ide-oda.
-Aha oké,bocs most figyelni akarok!-kezdek figyelni a tanárra.
-Bocs,hogy elvontam a figyelmed.-forgatja meg a szemét.
-Ugyan.-vigyorgok rá győztesen.Harry fogja magát,s bevágodik a mellettem levő székbe.-Mit csinálsz?-fördemek rá.Harry láthatóan jót szórakozik rajtam.
-Amint látod melléd ültem.-mosolyog piszkosul helyesen.
-Igen látom. De minek?-kèrdem bosszúsan.
-Hogy megtudjam mi bajod,meg amúgyis nincs sehol hely.-feleli szórakozottan.
-Nincsen semmi bajom.-vágom rá gyorsan.Talán túl gyorsan.
-Ne hazudj.Tudtam,hogy nem Mellina a neved,akkor valószinűleg azt is kiszúrtam,hogy van valami bajod.-mondja komolyan.
-Ha van valami bajom miért érdekel?Neked amúgyis nem Stacyvel kéne lenned?-na tessék elszóltam magamat.Bravó,Jordan!
-Helyben vagyunk.-pillant rám Harry.Szemei kutatják az enyémeket.Nagy nehezen,de nem nézek rá.Nem szólok egy szót sem.
-Khm..kérem Mr.és Mrs.Styles a gondjaikat kint beszéljék meg.-int a tanár az ajtó felé,jelezve,hogy távozzunk az órájáról.Nem is tudom mi a bosszantóbb,az,hogy a tanár "Mrs.Styles"-nek szólitott vagy az,hogy kizavart.

-Haragszol rám?-kérdezi Harry a folyósón.Kint állunk,s én a padlót bámulom,Harry pedig velem szemben áll és támasztja a falat.Kezeit összefonja maga elött.Teljesen feketèben van,mint mindig.
-Nem.-kuncogok fel halkan,-persze nincs hozzá kedvem,de Harryre tényleg nem igazán tudok haragudni.A szívemre hallgatok szokás szerint,nem az eszemre.
-Akkor meg mi volt a bajod?-lép közelebb hozzám.
-Rossz időszak.-legyintek egy nagyot.Wut??Jó kis ötlet..pff..
-Gyere ide.-mondja lágyan.Lépek felé kettőt,s a karjai közè vetem magam.Harry simogatja a hátamat,s a hajammal babrál. -Fontos vagy nekem Metallica,nem akarlak elvesziteni.-mosolyog le rám,amikor eltol.
-Nem fogsz Stuard,mert te is fontos vagy nekem.-felelem mosolyogva.Ohh,ha tudnád mennyire!.Ha tudnád,hogy az első pillanattól beléd zúgtam.Ha ezeket tudnád..
-Hát akkor jó.-nevet.-Van kedved elmenni kajálni?-kérdezi szórakozottan.
-Harry töri óra közepe van.Mégis mit gondolsz??Persze,hogy van.-nevetek.Harry azonnyomban megfogja a kezemet,s futni kezd.Én meg vele.Végigszáguldunk a folyósón,ki az egyetemről,majd megállunk Harry fekete BMW-je elött.
-Mrs.Styles-nyitja ki nekem Harry az ajtót,röhögve.
-Mr.Styles.-felelem amikor beszáll mellém.
-Illik rád a Mrs.Styles név.-vigyorog rám,miközben beinditja az autót.Én menten elpirulok.
-Hát kösz.-motyogom zavartan.
-Hova menjünk?-kérdi Harry kapásból.
-Ö..a Mekibe?-nézek rà zavartan,mire Harry felnevet.
-Metalicca,New Yorkban van több tucat Meki.Melyikbe menjünk?-az autó még mindig jár,mi pedig itt ülünk az egyetem elötti parkolóban,Harry kocsijában,s arról tanácskozunk ''Melyik Mekibe menjünk.''
-A legközelebbibe.-forgatom meg a szememet.Kutatni kezdek a táskámban,majd a kezembe akad Zayn fekete pilótaszemüvege.Kiveszem és felrakom magamra.Halkan kopogok a műszerfalon.Igen,láthatóan szenvedek.-Nyomj be valami zenét.-motyogom alig hallhatóan.
-Máris.-feleli,majd megnyomja a rádión az "ON"-t,mire az bekapcsol.Elkezd üvölteni a Green Day-től a Holiday.Én vidáman kezdek el dalolászni.-Nem is tudtam,hogy tudsz énekelni.-megdöbbent képet vág. Na igen.
-Ugyan.- legyintek egyet.A Rock a mindenem,de ez mellékes.A következő szám a Simple Plan-tól a What If.Ez is egy kedvenc dalom.Harry halkan dúdol,majd énekelni kezdi a refrént.Egészen kellemes hangja van.Szinte biztos vagyok benne,hogy egész nap tudnám hallgatni.

Harry abbahagyja az éneklést,mihelyt vége a What If-nek és egy Ariana Grande kezd el helyette szólni.
-Ez szörnyű!!-fintorgok.
-Tűrhető.-mosolyog rám,amint végignéz rajtam.Pár percig néz,majd megakad a szeme valamin.Ezt szóvá is teszi.:-Az Zayn szemüvege?-bosszankodik.Összehúzza a szemöldökét és bosszúsan néz rám.
-Igen.-sóhajtok.Most féltékeny vagy mi?-Miért?-teszek fel neki egy tök logikus kérdést.
-Csak.-vonja meg a vállát.
-Hé,Styles ne kamuzz!-bököm oldalba.
-Csak kiváncsi voltam.
-Háth..oké.

Kiszállunk a kocsiból,majd nagy csendben bemegyünk a Mekibe.Zayn szemcsijét a kocsiban hagytam,így a nap állandóan a szemembe süt,ez miatt pedig hunyorgok.
-Tessék.-passzolja nekem Harry a szemcsijét.Fekete és ugyanolyan,mint Zayné.Felrakom és mosolyogva nézek rá.
-Köszi.-felelem.
-Csaknem hagyom,hogy kiégjen a szemed.-nevet.Megkérdezi mit kérek,majd eltűnik a csigázó sorban.15 perc múlva jelenik meg.-Ez volt életem leghosszabb sorbaállása.-sóhajtja mellém telepedve.
-Nekem meg életem leghosszabb 15 perce.-utánzom Harryt.
-Tessék.-tolja elém a sajtburgeremet és az óriási kólámat.
-Köszi.-mosolygok rá.Harry csak néz engem.Tekintetünk találkozik,s én elveszek azokban a zöld szemekben.Végtelennek tűnő percekig bambuljuk igy egymást,de én nem bánom.
-Hallom Mr.Weis megengedte,hogy emelt szintű órákra járj.-harap bele a burgerébe.
-Igen. Am feltehetek egy személyes kérdést?-kérdezem.
-Tegyél.-bólint mosolyogva.
-Háát..
-Igen?-értetlenkedik.
-Miért..szóval miért vagy ilyen?-kérdezem a pulcsimat gyűrögetve.
-Csak.-vonja meg a vállát.Nem akarom tovább kérdezgetni,mert látom,hogy nem akar róla beszélni.
-Ok.-sütöm le a szememet.
-Most én kérdezek.Mikor van a szülinapod?-kérdi mosolygósra váltva.Hangulatingadozás pff..
-Szeptember 5-vágom rá.-Most Szombat!-mosolygok.
-Okés és amúgy ne becsüld alá a matematikai tudásomat!-fintorog édesen.
-Nem én.-emelem fel megadóan a kezeimet,mire Harry felnevet.-Na és neked?-kérdem miközben a kólámat babrálom.Basszus..elfelejtettem megkérdezni Maxtől,hogy mi volt a randin!!Na majd otthon.
-Február 1,szóval erről egy kicsit lekéstél.-nevet.
-Előszületésnap?-vonom fel a vállamat.
-Áhh..nem-kortyolgatja az innivalóját,miközben a szeme megakad rajtam.Jelentőségteljesen végigmér,én pedig fészkelődni kezdek.
-Oké.-mosolygok zavartan.

***

Harmadik órára,éppenhogy beesek.Harryvel annyit beszélgettem,hogy csak na!

Szerencsére a tanár még nem volt a teremben,igy leülök egy szabad helyre.Emeltszintű francia-óra.Hurrá!Igazából gőzöm sincs minek vettem fel a franciát.Ja megvan!!Kötelező volt,egy idegen nyelvet választani.

Éppen a cuccomat pakolom elő,amikor megpillantok egy ismerős alakot a teremben.Pont a nekem baloldali padban ül,eggyel elöttem,s épp a telefonját nyomkodja.

Ééés..ennyi lenne mára. ;) Az elöző résznél,nem kaptam komit,ami kicait rosszul esett,de remélem most kapok párat. :DD Jó ez,egyáltalán?

Bad boy[Harry Styles fanfiction]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora