Gururla Bir Yere Varılmaz

805 56 8
                                    

İyi okumalar...

"Anladım.Sustuğuna göre herşey bitti Şebnem Gürsoy."

Bende böyle biriydim işte.Gururumdan ödün veremiyordum.Ne kadar aşık olsamda affedemiyordum.Sonsuza kadar bitti herşey.Yalan söyleyebildiğim kadar söylemeye çalıştım.

"E-evet bitti.Bizim aşkımız aşk değil zaten.İntikam ve hırsın birleşmesinden oldu.Aşık olsak bile hiçbir şekilde sürdüremezdik."
"Haklısın.Hoşçakal."

Selimin elinde bir bilet vardı.Üstünde London yazıyordu.Ne yani affetmiyeceğimi bilip biletini önceden mi almıştı.

"Ne yani önceden mi aldın biletini?"
"Evet Şebnem.Beni affetmiyeceğini biliyordum.Sen beni hiç bir zaman sevmedin onu da biliyorum.Sadece denedim belki affedersin diye ama herşey bitti artık."
"Ne zaman gidiyorsun?"
"İki saat sonra."
"P-peki hoşçakal."

Taksiye bindim ve havaalanına gittim.İstemsizce ağlıyordum.Gitmesini istemiyordum.Selim elinde bavullarıyla bir görevliyle konuşuyordu.Bavulları verdikten sonra uçağa ilerledi.Yapmak zorundaydım.Onsuz yapamazdım.Hemen önüne geçtim.

Selim
Şebnemin gelmesine çok şaşırmıştım.Yanıma doğru gelirken bir araba az kalsın çarpıyordu.Hemen geriye çektim onu.

"Çarpılıyordun az kalsın!Ya tutmasaydım.Bişeyin yok dimi.Bak varsa söyle hemen hasta-"
"Selim."
"Efendim."
"Sana bazı şeyler söyleyeceğim ama sakın bölme.Yüzüne bakmamıda isteme.Hayatımda hep gururumla birşey başardım.Ama o gurur yüzünden çok büyük şeyleride kaybedbilirim.Gururum yüzünden aşkımı kaybediyordum ben.Lütfen ikinci bir şans ver bana.Herşeye yeniden başlayalım."
"Şebnem beni çok mutlu ettin ama biz bir araya gelirsek abini kaybedebilirsin biliyorsun değil mi?"
"Seni kaybedemem selim."
"Hayatımızda hep engeller olacak."
"O engelleri birlikte aşabiliriz."
"Bilmiyorum."
"Abimler aileni öldürdü diye böyle yapıyorsun biliyorum.Haklısın da.Benden vazgeçme.Bizden vazgeçme Selim."
"Ölürümde vazgeçmem."

Selim öyle deyince hemen boynuna sarıldım.

"Ama."
"Gelelim o amaya."
"Ben istediklerim olacak küçük hanım-"
"Tamam kabul."

"Selim biz neyiz şimdi."
"Kanka."
"Tamam kardeşim."
"Ne kardeşi be!"
"Sen kanka derken-"

Selim birden dudaklarıma yapıştı.Çok narin öpüyordu.Nefessiz kalınca geri çekildik.

"Sevgilimsin.Neşe kaynağımsın.Herşeyimsin."
"Yaa seni çok seviyorum."
"Bende seni çok seviyorum."
"Hadi evimize gidelim."
"Hadi gidelim."

Selimin bavullarını geri aldık ve biletini iptal ettirdik.Birlikte arabaya binip eve geldik.Herşey çok güzeldi.Birlikte eve el ele girdik.Eve girer girmez yüzümüz düştü.
Duvarda kanla bir yazı yazıyordu.

"Herşey daha yeni başlıyor.Mutlu oluşunuzun son günleri.Doyasıya çıkarın çünkü birbirinizi asla göremeyeceksiniz."

Bakalım kim geldi?Ve kimin kanıyla yazı yazıldı.Hepsi gelecek bölümde.Vote ve yorum yapın lütfen.

Playboyun İntikamı(Şebsel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin