Part 44

109 13 7
                                    

Selena POV

'Familie uit Litouwen?', mompelde ik en moest er even om lachen. Ik stak de sleutel in de deurslot en liep mijn huis in. 'Even de boel opruimen en dan naar Tess', dacht ik. Na ongeveer een halfuur opruimen was ik bekaf. 'Zo is het wel weer genoeg voor vandaag', zei mijn gedachte. Ik pakte nog een laatste ding van de grond en dat was een ketting. Ik hield hem een poosje in de lucht en keek er aandachtig naar. 'Is dit niet de ketting van Luke?', vroeg ik mijzelf af. 'Hoe komt deze nou hier?'. Ik legde het voorzichtig op mijn nachtkastje en liep mijn kamer uit. Ik liep weer mijn kamer in en pakte het kettinkje op en deed het om. 'Dit is hem vast dierbaar en ik kan het niet zo op mijn nachtkastje laten', dacht ik en liep mijn huis uit. 

Tess POV

'Trinngg'. Ik opende de deur en zag Selena daar staan. Ik trok haar naar binnen en nam haar mee naar mijn kamer. 'Kijk is Sel, hier mag jij slapen', zei ik tegen haar en ze glimlachte. 'Nou kom we gaan onze favoriete serie kijken, we lopen al zoveel achter', zei ik tegen haar en ze kwam naast mij op bed zitten. Wat ben ik blij dat ik niet een klein bed heb. Ik heb bij mijn ouders lopen smeken zodat ik een tweepersoonsbed kreeg en het is mij ook nog eens gelukt. Ik slaap namelijk niet echt 'normaal', maar heel erg wild zwart wit gezegd. Ik bracht wat voedsel voor ons bed en ging weer naast Selena zitten. 'Zo hoe is het met je vriendje', vroeg  Selena tussendoor. 'Ja gaat best wel goed', zei ik terug terwijl ik chips naar binnen probeerde te werken. 'Aw mooi om te horen', zei ze terug en keek niet echt blij. Ik vind het echt naar voor Selena. Ze heeft zoveel moeten meemaken en nu is ze haar meest dierbaar persoon ook kwijt. Ik knuffelde haar heel strak en liet haar los. 'Cheer up love, ik weet dat je het moeilijk hebt, maar continu sad zijn helpt ook niet echt', zei ik en ze knikte. 'Je hebt gelijk Tess', zei ze en voog haar inimini tranen weg. 

Calum POV

Het enige waar ik nog aan kon denken was Carlijn. We hebben super veel dingen gemeen met elkaar en ik denk dat we elkaar goed kunnen aanvullen. Luke had het nog over een feestje die over een weekje of twee bij Carlijn haar thuis wordt gehouden. 'Zou het niet een beetje gek zijn als ik daar ineens voor haar deur stond', dacht ik hardop. Nu we toch een lange break hebben zou ik het kunnen proberen en dan neem ik Michael en Ashton ook mee natuurlijk. 'Ja ja, dit klinkt als een plan'.

*Een weekje later*

Carlijn POV

'Lucas, what the hell are you doing', schreeuwde ik naar hem. 'Dude calm down, I'm looking for something but I can't find it fuck', zei hij geirriteerd. 'What did you lose?', vroeg ik en hij stond met zijn ene hand in zijn zij en keek mij nogal serieus aan. Ik kon mij niet inhouden en moest keihard lachen. 'It's not funny okay', zei hij en ging verder met zoeken. 'Luke tell me, maybe I can help you', zei ik en hij keek mij weer eens serieus aan. 'My necklace', zei hij en keek in de kleinste hoeken. 'Dude , if it's not here then I'm afraid you lost your necklace somewhere outside', zei ik. 'Shit', zei hij en beet zijn lip. 'Don't do the bite lip bitch', zei ik en hij lachte. 

'Stomme Luke', dacht ik. 'Hij moet wel meewerken, het feest is al over een week en deze gast zit hier maar te piekeren over zijn ketting'. 'Het voelt nog steeds heel gek om een celebrity in huis te hebben, wie had nou gedacht dat dit zou gebeuren'. 'Okay, ik moet mij focussen op het feest, het draait niet alleen om mij, maar ook om Selena'. 'Luke mag dit absoluut niet verpesten', mompelde ik. 

Ik stond op en liep naar boven. Ik liep mijn kamer in en keek naar mijn jurk die ik op het bed had neergelegd. 'Hij is echt zo mooi', dacht ik. Ik heb natuurlijk ook een tweede jurk gekocht, maar die is natuurlijk niet van mij, maar van Selena. 'Hoe graag ze ook niet wil komen, ze moet!'. 'Als ze nou eens wist...'

----

Hi guys, 

Dit hoofdstukje is zo slecht oh my god. Maargoed beter iets dan niets. Wat denken jullie dat er gaat gebeuren en shippen jullie uberhaupt Selena en Luke? Laat het mij weten in de comments love you x Zeliha

There is no we.. L.H Dutch fanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu