Yardım sesini duyar duymaz Turabi ve Aria koşmaya başladı . Turabi gördüğü kişi karşısında şok oldu .
"Nadia !? " Dedi Turabi .
"Turbo yardım ! " Dedi Nadia .
Turabi hemen onu kucağına Alıp barakaya götürdü . Herkes başlarına toplandı ve sorular sormaya başladı .
"Nerde buldun Turabi ?" Dedi Begüm .
"Yardım diye bağırıyordu . İşte orada bulduk ve getirdik ." Dedi Turabi .
"Yine de sen bu kıza pek güvenme Turabi sonradan bulundu ve Yarası felan yok nereden biliyordu burada olacağınızı ?" Dedi Aria .
"Yok o iyi kızdır tanıdıkça sen de seversin bak Gör !" Dedi Turabi .
"We have very curious Nadyoş !" (Seni çok merak ettik Nadyoş )Dedi Serenay .
"Me too !" (Ben de )Dedi Nadia
"Do you want to eat something ?"(bir Şeyler yemek ister misin ?) dedi Berna .
"No ."
"Demek uzun zamandır dışarıda ve yemek yemek istemiyor." Dedi Ella .
"Belki birşeyler bulmuş ve yemiştir kızlar ." Dedi Merve .
"Tabii canım kesin kesin. Şu son 10 Yıldır da ormanda yaşıyor zaten o Yüzden ne yer ne içer her şeyi biliyor (!) "Dedi Aria .
"Tamam uzatmayın iyi ya ona bakın siz ." Dedi Hilmicem .
"İyi tabii ki David ona çok iyi bakmış !" Dedi Aria .
"Ya artık saçmalamayı bırakın o bizim arkadaşımız o bize birşey yapmaz !" Dedi Begüm .
"İyi o zaman siz birşey yapmayan arkadaşınız yalanlarına kanmaya devam edin karışmıyorum . "Dedi Aria Nadia'ya ölümcül bir bakış atıp .
"Nadia you get some sleep . We go out !" ( Nadia sen biraz uyu . Biz dışarı çıkalım .) dedi Hakan ve herkes Dışarıya çıktı .
"Amacınız ne Aria kız yorgun ." Dedi Anıl .
"Yorgun mu yara yok ve aç değil . Bize uzun zamandır ormanda olduğunu söylüyor . David ile iş birliği yapıyor o , inanın bana o kız yalancı !" Dedi Aria .
"Kime kime ? O kız bizim uzun zaman arkadaşımız, yoldaşımız oldu . Ve şimdi siz bize gelmiş o kıza yalancı diyorsunuz . Ya siz bize ihanet edip o adama verirseniz ?" Dedi Begüm .
"Begüm yeter sakinleş !" Dedi Merve .
"İstersen köyün çıkışını gösterebilirim !" Dedi Aria .
"Ya tamam sakin ol Aria saçmalıyor o ." Dedi Serenay Aria'ya sarılarak .
"Ben mi saçmalıyorum ? O Nadia'ya yalancı dedi Serenay !" Dedi Begüm sinirle .
" Begüm sen ne zamandır Nadia'nın avukatlığını yapıyorsun ? Herkesin kendi düşüncesi !" Dedi Serenay .
"O benim hiçbir şeyim değilken yakın arkadaşıma bunu söyleyemez !" Dedi Begüm ve Aria'nın yanına gelip
"Asıl burada bir yalancı varsa o da sensin ." Dedi .
"Begüm çekil !" Dedi Serenay Begüm'ü itiyordu ama o yerinden bile kıpırdamadı .
"Peki bunu neye dayanarak söylüyorsun ? O saflığına dayanarak mı yoksa patavatsızlığına dayanarak ? Artık sana isim koyamıyorum !" Dedi Aria ve Begüm'e sert bir tokat attı . Herkes şok oldu .
"Sen kimsin de bana tokat atıyorsun kızım ? Sen kimsin ?" Dedi ve Aria'nın tekrar üzerine yürümeye başladı .
"Begüm yeter buraya gel !" Dedi Hilmicem bağırıp kolundan çekmeye başladı .
"Takma sen onu kafana gel gidelim !" Dedi Serenay .
"Ne oldu arkadaşını sattın bakıyorum !" Diye bağırdı arkadan Begüm .
"Bak yeter sus batıyorsun Begüm . " Dedi Serenay .
"Ya Serenay seni anlamıyorum sen ne zamandır başka birisi için arkadaşını satar oldun?" Dedi Merve .
"Menfaat ayrı tabii Aria'ya yaranıyor !" Dedi Berna .
"Saçmalamayın kızlar kim isterse istediğini destekler !" Dedi Anıl .
"Arkadaşına yalancı deyen bir kızla aynı tarafta olmak senin gibilerin işi !" Dedi Berna .
"Berna bacım yürüyün gidin de kalbinizi kırmayalım !" Dedi Turabi .#
"Aria onları kafana takmamalısın öylesine konuşuyorlar işte !" Dedi Serenay .
"O kız yalancı biliyorum . " Dedi Aria .
"Ella senden böyle bahsettiğinde inanmamıştım yani sen onun için hep kendini tehlikeye felan atmışsın . Ama o yanındaki sadece patavatsız. Ne kadar şımarık bir kız ?! İyiki benim dostumsun Sero !" Dedi Aria ve Serenayla sarıldılar .
"Emin ol bu yaptıklarından pişman olacaklar !" Dedi Serenay .
"Ne kaynatıyorsunuz kızlar ?" Dedi Anıl .
"Merve seni burada görürse Sonun pek iyi olmaz !" Dedi Serenay .
"O kimin umrunda ?" Dedi Anıl omuz silkerek.
"Sen öyle diyorsan öyledir ." Dedi Ella .
"Peki ablan Nadia'yı görünce ne diyecek ?" Dedi Turabi .
"Ne demesini bekliyorsun ? Tabii ki baya sinirlenecek , sizin bize haber vermemenizi kızgınken bundan sonra nasıl açıklayacağım hakkında hiçbir fikrim yok . Zaten hastalığı da artıyor hem kardeşime de ... Ah boşverin !" Dedi Aria ve ayağa Kalkıp
"Ben ablamın yanına gidiyorum biraz yumuşak anını yakalarsam söylerim !"
"Ben de seninle geliyorum !" Dedi Serenay .
"Çok iyi birisin . Yani onlar sana bağırıp hakaret etse de sen hala bizi düşünüyorsun Aria !" Dedi Anıl .
"Boşver gitsin hadi Sero !" Dedi be yürümeye devam ettiler .#
"Anlamıyorum Hilmi o kim ki benim arkadaşıma 'yalancı' dedi onun o sarı saçlarını Alıp ..." Dedi Begüm hala toprağı yumrukluyordu .
"Begüm fazla ileri gittin !" Dedi Hilmicem .
"Ne fazla ileri gitmesi görmedin mi Begüm'e ve Nadia ya neler dedi civciv !" Dedi Merve .
"Hele Serenay hemen yağcı Aria'nın arkasına çıktı . Niyeti bizi David'e verip kurtulacak ama yok öyle yağma !" Dedi Berna .
"Ama ikisi de görecek , bana kimse tokat atamaz !" Dedi Begüm .
"Ya tamam her şeyi anladım da şu Çakma Aslan'ı hiç anlamadım harbi Çakal ." Dedi Merve .
"Anıl nerede ya ?" Dedi Berna .
"Nerede olacak kandırdı onu da sarı civciv ." Dedi Merve elini yumruk yaparak .
"Valla sizi hiç anlamıyorum kızlar nasıl oluyor da iki gün önce KARDEŞ olduğunuz kişileri şimdi kötülüyorsunuz ?" Dedi Hilmicem .
"Herşeyi daha yeni fark ediyoruz Aşkım . "
"Ella da ayrı bir dert !" Dedi Berna .
"Ben onu böyle bilmezdim ama içinde neler varmış be !" Dedi Merve .#
Aria ve Serenay Carlie'nin odasındaydı .
"Abla iyi misin ?" Dedi Aria korkarak
"Hastalığın çok daha Kötülere gidiyor , sen gidersen ne yapacağız hiç düşündün MÜ ? Dinlenmen gerek tüm hekimler bunu söylüyor ama sen ?!"
"Bana bağırma Aria ve emin ol yine Başınızı derde sokmadan önce dinleniyordum !" Dedi Carlie .
"Yeni kız yani Nadia onu bulduk !" Dedi Aria .
"Eeee bundan çıkartmam gereken sonuç ne ?"
"Onu Köye aldık !" Dedi Serenay .
"Ne ? Bana sormadan Köye mi aldınız ? Kim olduğunu bilmeden ? Ya sana bu Hakkı kim verdi Aria ? Kau membuatku gila mereka mulai menjadi lebih lama! (bunlar artık fazla olmaya başladı beni çıldırtıyorsunuz !)" dedi Carlie .
"Ben özür dilerim !" Dedi Aria .
"Kimin için bana attığın tokat için mi ukala !" Diye odaya girdi Begüm .
"Begüm Çık dışarı hiç Sırası değil ." Dedi Serenay .
"Neyin hesaplaşmanın mı , adaletin mi neyin ?"
"Sana Çık dışarı dedim Begüm çık ve bir daha akıllanana kadar karşıma Çıkma . Ne yaptığımızın farkına varmadan bizi aşalaman yetti !" Dedi Serenay Begüm'ün üzerine yürüyerek .
"Ne oldu bayan yağcı gururunuza mı dokundu ah pardon sizin şu aşalıksın arkadaşınızın attığı Tokatın Hesabını sormaya gelmiştim ama sen de isteniyorsun !" Dedi Begüm birkaç adım gelerek.
"Defol Begüm !" Dedi Serenay artık dip dibelerdi .
"Sen kimsin de bana bunu diyorsun pis kız !"
"Asıl sen kimsin de burada sadece fikrini söyleyen Aria'ya kızıyorsun ve o Tokatı sonuna kadar hak ettin ." Dedi Serenay . İçeriye Hilmicem , Turabi , Merve , Berna ve Anıl da girdi .
"Serenay kavga etme denmez !" Dedi Aria .
"Sen o Tokatı hak ettin anlıyor musun bu şımarıklılığın haddini AŞTI !" Dedi Serenay bağırarak .
"Senden nefret ediyorum !"
"Şansa bak ki ben de senden ne tesadüf ?!"
"Serenay tamam yapmayın !" Diye bağırdı Carlie . Serenay doğrulurken
"Al o zaman sen de bunu hak ettin !" Dedi ve Begüm ve Serenay'a tokat attı .Sizce kim haklı ?