Jeg våknet brått av at hodet mitt verket for å si det sånn så tror jeg festen var ganske vill. Jeg reiste meg opp når jeg fant ut at jeg var naken, jeg hadde ikke på meg bh eller truse. Hvordan kunne det skje hadde jeg faktisk hatt samleie med noen? Jeg var bare nitten! Ok jeg var nitten og jeg tipper halvparten av nittenåringene hadde hatt det allerede. Men jeg ville jo ikke ha det når jeg var full? Jeg ville vente til den personen jeg elsket skulle komme inn i livet mitt. Kanskje jeg ikke hadde hatt det? Liksom det kan jo være at jeg bare kledde av meg fordi jeg var full? Egentlig gjorde jo det noe for jeg ville heller hatt samleie med noen enn at alle i på skolen min skulle se meg naken!
Jeg reiser meg opp av sengen og tok på den første genseren jeg. En skjorte, selv om det var en skjorte var det mange som hadde bare kropper har de lå slengt over gulvet. Så jeg hveste ike hvem den var sin. Wow det er faktisk skole idag jeg så ned på klokken 15:23 Hah skolen var snart over, og de fleste lå her trøtte og slitene. Plutselig hørte jeg noen skritt bak meg.
"Så det er her du er" hørte jeg en mørk guttestemme.
Jeg snudde meg, Jc sto der i bar overkropp og rufsete hår. Vi så på hverandre før han plutselig så helt forskrekket ut.
"Hvafaen skjer med øyet ditt" hveste han han uten å vekke personene rundt han. Jeg så rart på han før jeg fant meg et speil. Ånei den ene linsen min hadde falt ut så jeg hadde ett brunt øyne og en blå og det så helt corny ut!
Jeg snudde meg nervøst rundt og møtte Jc sitt blikke. Han så på meg uten å si ett ord som om han ventet på forklaringen min.
"Ehh, kanskje jeg fikk ett slag?" Jeg fant faktisk ikke på noe bedre.
"Jeg er ikke dum El det er ett brunt øye, bruker du blåe linser?" Spurte han og gikk nærme meg.
Jeg nikket nervøst. "Men please ikke si det til noen, ingen må få vite det" svarte jeg fort.
"Hvorfor vil du ikke?" Spurte han og la en hånd på øyne mitt for å studere det.
"Fordi" jeg kom ikke på noe å si.
"Kom igjen El fortell meg alt, jeg vet at du skjuler noe jeg har alltid visst det!" Han så nesten litt sur ut.
"Lover du å ikke fortelle noen, ikke engang Jason? Eller Michael?" Jeg gråt nesten jo.
"Hvis det ikke er nødvendig"
Jeg nikket og dro han ned til en ledig sofa.
BINABASA MO ANG
Jason Mccann, Too much to handle (FERDIG)
FanfictionVerden til Lea Thayer perfekt, helt til hun må flytte, fra alle vennene og kjæresten, hvor hun skal flytte? Fra Norge til England alene med broren Joe Thayer. Ny skole, nye venner er ikke noe hun ser fram til. Men foreldrene er fast bestemt på det s...