Sen číslo 2

1.3K 92 1
                                    

Nedalo mi to spať. Vážne, tie psíčky ani Dano si to nezaslúžia. Chcela som stým niečo spraviť. Môj mozog sa snažil počas spánku niečo vymyslieť. No nejako mu to nešlo. Chcela som ho vytrieskať. Myslím ten mozog. Snažila som sa zaspať...

Sen
Idem vo veľkom aute. Zdá sa mi, že je to jeep. Idem po zničenej ceste. Zrazu vidím dva pohyblivé kamene. Ako som sa blížila, boli tie kamene lepšie vidieť. Zistila som, že sú to dva psi. Už som sa videla, ako do nich narazím. Chcela som zastaviť, no noha mi neustúpila, naopak pridávala na plyne. Ďalej som už nic nevidela, len som cítila, ako som prešla cez dva hrboli. Potom som vyšla z auta. Neviem ako, ale v ruke sa mi zjavilo páčidlo. Začala som hnedého psa mlátiť, lebo čjerny mi už ušiel. Potom vyšiel z toho istého auta ako ja Dano, postavil sa na strechu jeepu a povedal :"Vedel som, že si celý čas taká. Preto ti musím zobrať písmeno z tvojho mena. Od teraz budeš Gabriela, ako moja priateľka. Inač, sme zasnúbení. Ako sa ti to páči TERAZ?!" Chcela som plakať, no len som utiekla. Zrazu som sa zjavila na streche baráku. Za mňou bola Maggie. Vrčala a z papule jej tiekli sliny. Približovala sa ku mne. Vyskočila smerom na mňa...

"To som ja nespravila!!!" Skríkla som. Posadila som sa a napila. "Bože mňa tie moje sny raz zabijú..." a už som zaspala. Neviem prečo, no stále som mala pocit, akoby som bola ten psí vrach ja...

Fifty shades of GOGODonde viven las historias. Descúbrelo ahora