Gölge Beklemek.

260 19 3
                                    

Zero ile Jeff in kapışması Slendy nin ortamı bok etmesiyle bitti. Herkes evine dağıldı. Gidecek bir evim yoktu... Jeff benden neşter istemişti, en yakın zamanda "Kara Market" e gitmeliydim. Üst kattaki odalardan birine geçip uykuya daldım. Uyandığımda hava kararıyordu. Bara geri indim ve biraz içtikten sonra gecenin karanlığında karıştım. Bu gece bittiğinde 4 gün kalmış olacaktı. Sonra ölecektim. Neden benim için mutlu son diye bir şey yoktu? Sevdiğim kız başkasıyla evlenecekti, ölsem bile iyi sondu bu benim için. Karanlıkta biraz yürüdükten sonra aklıma Natasha nın dedikleri geldi "Seni yenerek sana layık bir eş olmak istiyorum". Belkide sorun buydu. Zalgo beni fazla küçük görüyordu. Bunu ona kanıtlayacaktım.
Ama bunun için Darkness ı değil, Zalgı yu da değil. O "Damat" ı öldürecektim. Şimdi bilgi almam gerekiyor. Hemen aklıma son okuduğum haberler gelmeye başladı. O değil....o hiç değil.... Bunu Jeff yapmış.......Masky...... Bir çocuğun içi dışına çıkmış! İşte bu! İlk çocuk 12. Sokakta...... 2. 17....... Bir dakika, bunlar sanki...... Bu gün ayın kaçıydı? 8....5. Aydayız.....o zaman şimdiki 2015 olmalı. Ama bunun için....emm....... 1o. Sokak! Koşmaya başladım, tamamen tahmini iş yapıyordum. Ama hislerim beni asla yalnız bırakmayan tek şeylerimdi, ve onlara güvenirdim. Sokağa vardığımda en tatlı çocuğun olduğu eve girmem gerekiyordu. Bir ara sokağa girdim ve çömelip duvara yaslandım, biraz uyusam sorun olmazdı..... Gözlerimi açtım, ağzımda daha doğrusu dudaklarımda farklı bir tat vardı. Kiraz? Çok garip, sanırım canım kiraz çekti. Bi markete girip adam gibi bir şeyler aldım, ve tabiki kiraz. Küçük bir kahvaltıdan sonra hemen öğlen yemeği, çünkü uyqndığımda saat 13:31 di. Ne mücüş bi saat. Tamamen doyduğumda en tatlı çocuğu göz kararı seçip akşam evine giderken izledim. Evine gidiğinde mantıken onun olabilecek odanın penceresinden dalıp dolabına girdim. Çocuğu beklemeye başladım. 20 dk sonra çocuk pijamalarıyla geldi. Hemen yatağa yattı. Birden bire bi şarkı yada ninni gibi bir şey çalmaya başladı. Beklediğim an gelmişti.....

Harddead (Creepypasta)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin