Meğer...

4 0 0
                                    

Burcunun bana baktığı aynı şeytanlıkla ona baktım sadece.Şeytan diyordu al basket topunu vur kafasına kafasına.Aslında şeytan çok şey söyluyordu da neyse...
Bende keyif falan kalmamıştı.Sacma sapan basketler atıp evime gittim.Üst yoldan baktığımda hala oturuyorlardı.Yarın oldugunda yine dısarı cıkmıştık cocuk oldugumuzdan olsa gerek hep dışarda oyunlar oynar eve girmezdik. Burcuyla karsılastım ve bana Yusufun kimi sevdigini biliyorum dedi ahmak ahmak gülerek.Sanki komik bir durum vardı aynı sakinligimi koruyarak kimi ? Diye sordum ve ekleyerek seni mi ? Dedim. Birsey soylemedi.Nasılda sinir küpü olmuştum !!

Yusuf yaşadıgımız sehirden taşındığını söylemistim sizlere artık okul vakti geldi çattı bile.Yusuf gitmişti bir "Kendine iyi bak" demeden. Karşılıksız seviyordum fakat okul başlayınca biraz soğumuştum ondan.Bana bakmayısına,gülmeyişine,sevmeyişine hitaben bende sogumuştum ondan yavaş yavaşş. Artık yazları geldiginde ona sevgiyle bakmıyordum cunku zamanında canım yanmıştı , canıımm.Unutmuştum onu ta ki 2014 senesine kadar. Artık ibre benden yana donuyordu
Yusuf 2014 yazında bana açılmaya başladı.Çogu kez beni sevdigini belirtsede ben artık istemiyordum.İlgisini,sevgisini,
Merhametini bana yoneltsede ben artık o eski Nur değildim.Cogu kez cabalıyordu ama bende tık yok.
Bir Eylül gecesi ona baglanmıştım ,ilgisine,sevgisine.Konusmaya basladık.

Hani demistim sizlere basketten Yusuf cıktı diye Burcuda cıkmak istedi yamacına gidip oturdu diye.
İşte o zaman Burcuya beni ne kadar çok sevdigini anlatmıs.
Burcu'nun bana Yusufun kimi sevdigini biliyorum dedigi kişi meğer benmişim. O sosyal medyada "senden kurtuldum" yazısından sonra "Seni seviyorum,özür dilerim" diye mesaj atmıs fakat ben o hesabı kullanmadığım icin gorememiştim. Tüm sene beni sevmiyor diye kafayı yedigim adam meger beni seviyormuş , taşındıkları icin belirtememis aradaki mesafeyi istemem ben diye. Tam 7 sene beni sevmis ve kimseyle sevgili olmamış bile. Bana demişti ki ; "Ben senin icin ablamın omuzunda agladıgım günleri hatırlıyorum ve sen beni unutup başkasıyla cıktıgında ben bizim için ağlıyordum" demişti .
Suan beraberiz ve tam 11 aylık ilişkimiz var.Nice güzel yıllarımıza

Not:Kısaca kendi hikayemi anlatmak istedim arkadaslar.Yorumlarinizi ve desteklerinizi bekliyorum .

VURGUN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin