(Vanuit Ilse)
Het was een jaar later en ik zat in de auto op weg naar huis. Ik was de hele dag in de studio geweest en ik was kapot. Bovendien miste ik Bart en Sofie verschrikkelijk. Sofie was alweer 2 jaar een een schat van een kind. Toen ik thuis kwam parkeerde ik de auto op de oprit en deed de deur open. "Bart?!" Riep ik. Geen reactie. Wat nou weer? "Bart!" Riep ik nog een keer. Toen kwam Bart de trap af met Sofie. "Mama!" Zei Sofie toen ze me zag. Ik glimlachte en zei:"hai schatje!" Ik drukte een kus op haar wang en Bart zei:"hey." "Hey." Zei ik en Bart gaf me een kus. "Hoe is het met je?" Vroeg Bart. Ik zei:"wat denk je?" Het kwam er botter uit dan ik eigenlijk bedoelde. Bart zei:"sorry hoor." Ik zuchtte en zei:"ik ben dood moe! Ik heb de hele dag niks anders gedaan dan stressen en ik word helemaal gek!" Bart zei:"rustig Ilse.." Ik keek hem aan en zei:"nee!" Bart zette Sofie op de grond en zei:"kalm oke?" "Nee!" Zei ik nog een keer. Bart werd nu ook chagrijnig en zei:"je hoeft al die stress echt niet op ons af te reageren hoor! Wij kunnen er ook niets aan doen dat jij jezelf weer een te druk maakt." Ik zei:"sorry hoor." Ik liep naar de keuken en zei:"ik kook ook wel, ga jij maar rustig zitten." "Jezus Ilse, doe nou eens normaal!" Zei Bart. Hij liep naar me toe en zei:"ik kook en jij gaat nu rustig op de bank zitten!" "Fijn." Zei ik chagrijnig en ik ging op de bank zitten. Sofie kwam naar me toe lopen en zei:"ben je boos mama?" Ik kon er niks aan doen maar ik glimlachte. "Nee Soof, ik ben niet meer boos, ik ben gewoon moe." "Dan moet je slapen." Zei Sofie. Ik knikte en zei:"eigenlijk wel he?" Sofie klom op de bank en ik pakte haar vast. Ze knuffelde me op mijn schoot en zei:"je moet niet boos zijn mama." Ik glimlachte en zei:"sorry lieverd, je hebt gelijk."
Later die avond, toen Sofie in bed lag, zaten Bart en ik samen op de bank. "Waar heb je toch last van?" Zei Bart. Ik zuchtte en zei:"ik heb geen idee." "Ben je niet ongesteld?" Vroeg Bart. Ik zei:"nee, wacht eens.. Ik moest eer gister ongesteld worden.." Bart glimlachte en zei:"o god. En dat is niet gebeurd?" Ik zei:"nee... Nu je het zegt.." Bart zei:"het zou best kunnen dat je zwanger bent, je was ook al zo misselijk laatst." "O god.. Ja je hebt gelijk.. Ik moet maar weer een test doen." Zei ik. Bart zei:"ja dat lijkt me een slim plan." Ik zuchtte en ging tegen Bart aan zitten. "Sorry voor vanmiddag." Zei ik. Bart gaf me een kus en zei:"het geeft niks liefje.."
COMMENTS?
TIPS?
JE LEEST
Ilse DeLange: Our love story❤
FanfictionIedereen weet hoe het is om verliefd te zijn. Ik ook, maar het stomme is dat ik altijd verliefd word op de verkeerde.. Totdat mister perfect ineens langs kwam, althans, dat hoop ik. Overleefd onze band het nu de zangeres en de drummer een relatie he...