Harry's P.O.V.
Napokon sam u Londonu. Zvao sam Emmu i rekla je da je u svom stanu. Ne zna da dolazim. Kako se vise priblizavam njenom stanu, srce mi sve brze kuca. Zaljubio sam se ? Ja ? Nazalost jesam... Ali imam sad predivno djevojku i ne bi je nikada mijenjao...
Uvukla mi se pod kozu i ne smeta mi.
Konacno sam pozvonio na vrlo poznata vrata.
Otvorio ih je Ian ???
Ian je njen bivsi o moj bozeEmma's P.O.V.
Flashback
Idem ulicom sa slusalicama na usima i nosim vrecicu punu namirnica. Odjednom sam se zabila u nekog. 'Izvinjavam se stvarno' rekla sam kupeci namirnice ali nakon sto sam cula svoje ime znala sam da je to Ian. Moj 'decko'. Imala sam 12 godina kad sam s njim bila. Kada sam to pricala Harry-u nije mogao doci sebi od smijeha..
Ja: Ian ?
Ian: Emmss nakon 8 godina ?
Ja: Da, ajde idemo kod mene u stan ionako sam sama
Ian: Mislio sam da imas decka
Ja: Imam, pogresno si protumacio recenicu
Ian: Idemo onda ?
Bili smo 2h u stanu ii pricali smo jedno drugome o svojim zivotima... Nista vise nije biloEnd of flashback
Ian je krenuo i sjetio se da je zaboravio mobitel. U tom trenutku je neko pozvonio. Rekla sam da Ian otvori ali to je bio HARRY ?
Ja: Harry- objesila sam mu se oko vrata
Ian:Ja bi morao ici , vidimo se Emm..a
Ja: Mhm
H: Sto je ovo bilo ?
Ja: Ma Ian je tu bio malo smo razgovarali i to je sve.
H: Jesi sigurna ?
Ja: Naravno budaloo\After 5 hours/
Sjedimo u dnevnoj. Harry nesto gleda u mobitelu a ja listam kanale na tv-u. Naletila sam na neki kanal o djeci i tu sam i ostavila.. Poslije nekog vremena Harry se oglasio 'Daj prebaci to'
Ja: Koji je problem ?
H: Djeca...
Ja: Sta s tim ?
H: Oni su uzasni
Ja: Harry, ne zaboravi da si ti bio dijete i sta je ovo neduzno bice krivo ? - upitala sam ga upiruci prst u tv
H: Djeca su problem. Svima smetaju.
Ja: Kako to mislis ?
H: Prvo se namucis da ih napravis. 9 mjeseci ne smijes khm.. Kad se rode samo placu. Kad krenu odrastat zahtjevni su i na kraju budu nezadovoljni.
Ja: O moj Boze Harry , pa valjda mislis imati nekad svoje dijete
H: Ne mislim, to je problem. Ne zelim ih
Ja: Ne znam Harry
Harry: Mozemo se bolje zabaviti bez djece - poceo me ljubiti i skidati mi majicu
Ja: Harry sorry ali nisam raspolozena
Samo je izletio iz stana...Harry's P.O.V.
Sjedim na klupi u parku. Ne mogu vjerovati. Dodjem i iznenadim je i ona je takva. Moja Emmica me ne zeli. Nakon pola sata mi je zazvonio mobitel. Emma? Ipak sam se javio i rekla je da dodjem odmah ne osjeca se dobro. Kada sam usao svjetla su bila pogasena. Otisao sam odmah u spavacu sobu i vidio nju ... polugolu i u sexy rublju kako me ceka. Jedino osvjetljenje su bile svijece. Morao sam je malo zadirkivati pa sam upitao 'Sta ti je , jesi ok ?' Samo je slegnula ramenima kao i odgovorila 'dodji pa vidi' ...
{Isjeceni dio je u drugom 'albumu' cisto da se svima prilagodim ---> https://www.wattpad.com/152184602-isjeceni-dijelovi-teacher-or-boyfriend-isjeceni}Poslije toga sam legla u njegov topli zagrljaj i zaspala...
-||--||--||--||--||--||--||--||--||--
Novi nastavak. Malo vas cita. Trudim se i pisem kad god mogu. Ali nemam neku inspiraciju s obzirom da vas jako malo cita...Mozda pauziram.
Hvala nekim curama koje su mi u box napisale misljenje..VOTE,COMMENT,READ !
Love you all!
ESTÁS LEYENDO
•Teacher or boyfriend ? /harry styles/croatian•
FanficDa li ce njih dvoje upkos svemu biti zajedno ? Nakon svega sto im se desilo da li ce imati snage probati ponovo ljubav ? Hoce li ona biti gorkog ili slatkog okusa ? Tu ima njegovog ponosa i njenog inata zbog kojeg unistavaju sebe ... Na neki nacin s...