-23-

242 19 2
                                    

Jamie

Mijn vader zag lijkbleek. We moesten terug! En wel snel! Ik mindlinkte beta Hank: we gaan terug.

Ik zag dat die kort knikte. Naar mijn vader toeliep en die op zijn rug nam. Ome Koran liep naar Nina en Benjamin en liet hen op zijn rug klimmen. We renden terug naar huis. Bèta Hank bracht mijn vader naar de ziekenboeg. Doctor Victor begon meteen mijn vaders wonden te verzorgen. Wij liepen naar huis. Mijn moeder had kleding beneden gelegd. Toen we ons hadden terug getransformeerd en aangekleed trok onze moeder ons allemaal in een omhelzing. Zelfs Luuk gaf ze een omhelzing. Ik bedankte Luuk omdat hij me had geholpen. Janette bedankte hem ook en gaf hem een kus op zijn wang. Hij kerk haar eerst verbaasd aan maar glimlachte toen. Daarna gingen de naar onze vader. Die lag in een ziekenbed. Hij keek op toen wij binnenkwamen. Mijn moeder liep naar het bed en gaf mijn vader een kus. Ik ging met Selena bij het voeteneinde staan. Selena ging voor me staan. Ik sloeg mijn armen om haar heen. Janette ging naast haar staan. Luuk ging weer naast haar staan. Benjamin en Nina gingen beide op het voeteneinde zitten. 'En' zei mijn moeder 'waarom lig je nu in het ziekenhuis?'

'Omdat alfa Max me stak met een zilveren mes.' 'En die vier daar hebben hem uitgeschakeld.'

Onze ouders keken naar ons. Mijn vader glimlachte, 'dank jullie.' 'Luuk kom eens hier.'

Luuk liep naar hem toe. Mijn vader pakte zijn hand en schudde die. 'Dank je wel' zei mijn vader glimlachend 'voor mij apart hoor je bij de familie.'

Janette glimlachte, 'soms is het wel handig als hij zijn wolf niet kan inhouden.'

Luuk keek haar aan en glimlachte. Mijn moeder schudde haar hoofd. 'Nou alleen nog de andere roedels bij onze roedel voegen' zei mijn vader.

'Jij moet rust houden' zei mijn moeder 'wij gaan wel.'

'Maar...'

'Niks te maren.' 'Jij moet herstellen.'

Mijn vader zuchtte, 'ja schat.'

We grinnikten. En mijn moeder gaf mijn vader een kus op zijn hoofd.

Drie weken later...

Janette

Selena had Jamie gemarkt. Mijn vader was hersteld. Luuk en ik waren hopeloos verliefd geworden. We waren echt de hele tijd samen. De roedels waren samengevoegd en nu hadden de heel veel land. Mijn ouders hadden een uitnodiging gestuurd om met alle alfa's en Luna's te praten. De alfa's en Luna's zouden vanavond komen naar onze roedel. Mijn vader was sinds hij uit de ziekenboeg al bezig met de voorbereiding, ook al vond mijn moeder dat niet goed. Ik zat met Luuk op mijn kamer. We lagen op mijn bed en keken naar het plafond. Hij pakte mijn hand. Ik kneep een beetje in zijn hand. 'Netje' zei hij 'ben je zenueachtig?'

Ik haalde mijn schouders op, 'mwa.' 'Gaat wel.' Ik keek naar hem, 'jij?'

Hij schudde zijn hoofd.

Ik knikte en keek weer naar het plafond. Na een tijdje zei ik: 'Lukie... wil je me marken?'

twin wolfs.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu