BÖLÜM ¥1

101 7 1
                                    

Multimedya →→ Bölümde bahsedilen , Luhan ın geçtiği sokak. Kenarlarda çıkmaz sokaklarında olduğunu hayal edin .

LUHAN

Acaba yaşadığım süre boyunca ne gibi bir hata yapmış olabilirim? Tamam, Soo' nun yaptığı tatlıları ondan gizli yiyen benim, geçen ki Baekhyun' un eyeliner ını yanlışlıkla(!) kıran kişi de benim (ama ben de haklıydım tamam mı! Benim çilekli tişörtümü yırtmıştı. Hem de neden ? Sırf sürdüğü eyerliner a çirkin dediğim için. Yani şimdi sürdüğü eyeliner güzel olmamış ise bu benim suçum mu? Hem o benim en sevdiğim tişörtümdü. *-* ) . I-him. Ve evet Soo nun çok değerli olan vazosunu kıran da bendim . Ama bu cidden yanlışlıkla olmuştu . Baekhyun Çilekli pasta almıştı ve bana vermiyordu. Bende peşinden koşarken hem güzelim pasta yere düştü , hem de Soo nun harika(! ) pek değerli vazosu kırıldı .

Peki peki tamam.. Yaşadığım süre boyunca pek çok hata yaptım. Ama bu yine de bu ceza yı almam gerektiğini göstermez. Degil mi ?

Cezam? Evet cezam . Soo onun vazosunu kırdığımı öğrendi ve şuan burdayım . Baekhyun un odası. Tanrım bu nasıl bir leşliktir böyle . Gören bir insan odası değilde bir hayvanat bahçesi , ahır zanneder. Bu nasıl bir kokudur ya. Tanrım... galiba ölüyorum. Nefes alamıyorum.. gözlerim.. Benim minik sulu gözlerim ve minik bur-

Tamam bu kadar abartmak yeter. Şimdi ciddi olup bu işi bitirmem lazım . Sonra da gidip dolaptaki Çilekli keki yiyebil-

"ÇİLEKLİ KEKİ YEMEYİ UNUT LUHAN! AKLINDAN BİLE GEÇIRME! O ARTIK BENİM!.BENİM EN DEĞERLİ VAZOMU KIRMANIN CEZASI!! "

emem. Yiyebilemem... Evde Soo varken mi ? Ahh Hayır. Bu çocuk... Alt kattan gelen Soo nun sesine hemen cevap verdim.

"HAYIR TABIKIDE NE KEKI? AKLIMDAN BİLE GEÇMEDI!! "

"TABI CANIM TABI! EMINIMKI GECMEMISTIR. ZATEN BENİM GOZLERIMDE KÜÇÜCÜK!! "

Ahh~~ peki... Inandırıcı bir yalan değildi. Çünkü ben ; Xi Luhan. Bir çilekist olarak ( evet, isimde verdim *-* ) çileklere karşı bir zaafım var. Ve bunu en iyi Soo bilir .

Biz üçümüz küçüklükten beri arkadaşız.Hepimiz aynı yaştayız. Ailelerimiz çok yakın arkadaşlar. Ama 3 yıl önce çıkan bir yangında hem anne hem de babalarımız öldü. O sırada biz üçümüz bahçede oyun oynuyorduk. Yangının sebebi bilinmiyor . O zamandan sonra yetimhane de kaldık ve 18 yaşına girince -yani 1,5 hafta önce - ayrıldık. Şimdi de ailemizden kalmış olan birikmiş para var . Ama artı olarak da çalışmamız gerekiyor . Çünkü para anca yemek ve kira parasına yeter. Tabi birde Baek' in sürdüğü eyeliner var. Tanrım.. Resmen 1 aylık yemek paramızın % 75'i Baek'in makyaj malzemelerine gidiyor ...

¤¤¤

5 saat süren temizliğin ardından duşumu alıp aşağı indim. Evet.. yanlış duymadınız. Tam 5 saat sürdü Baek in odasını temizlemek. Ne sandınız? Baek in odası bu boru mu ?

Aşağı kata indiğimde Soo ve Baek i koltukta otururken gördüm . Ikisi de televizyona odaklanmıştı. Arkalarından sessizce yaklaştım. Tam korkutacaktım ki...

"Aklından bile geçirme Luhan. Geç otur şuraya . " Soo nun sesini duymamla bir of çekip televizyonun yanındaki tekli koltuğa attım kendimi.

"Yah!! Arkanda olduğum halde nasıl görüyorsun ?? Halbuki sessizce yaklaşmıştım. "

Sonlara doğru sessizce söyledim.

" Hahaha ne ?? Sessizce mi ?? Luhan kusura bakma ama bahçede ki böcekler bile duydu ayak seslerini. Hahaha "

Baek in anırarak söylediği şeye karşı Soo da sessiz bir kıkırtı çıkararak güldü.

Hıh layıp televizyon a döndüm .

"Odayı temizledin mi ? "

Soo nun sorusuna karşı büyük bir şaşırma ile ona döndüm.

"Pardon!?? Oda mi ?? Orası bir odamıydı!?? Sen söyleyene kadar ; senin bahçedeki böceklere acıyıp , onlara evde bir oda açtığını ve o odayı temizliğimi sanmıştım Soo. Ve evet temizledim. "

Tabi bu cümleden sonra kafama Baek ten bir adet yastık yedim.

"Yah!! Tamam azıcık-"

"Azıcık!??" Soo ile aynı anda Baek in sözünü kesip dehşetle sorduk.

"Tamam belki biraz daha-"

"Pardon ? Duyamadım??"

"Ahh~~ tamam tamam . Odam çok kirli . Ama cidden elimde olan birsey değil . Bir bakıyorum ki kirlenivermiş. *-* "

Baekhyun puppy bakışlara bize bakarak söyledi.

" Ah tamam tamam uzatmayın. Yarın okula gidicez ona göre uyuyun. Unutmayın ilk günümüz okulda. Bu yüzden kötü bir imaj sergilemeyin sakın. "

¤¤¤

Ertesi gün alarmın sesiyle kalktım. Saat 7'ydi . Hazırlanıp aşağı indim. Baek ve Soo kalmıştı bile. Hazırlanmış olan kahvaltıya oturdum.

15 dakikalık kahvaltı seansından sonra saat 7:45 olmuştu ( hazırlanmam yarım saat sürmüştü*-*). Tam kalkacaktım ki...

"Luhan.. Bugün ki kahvaltı toplama sırası sende. Değil mi ?? "

Soo nun sesi ve Baek in şeytan sırıtışı ile Baek e bir bakış atıp - bu bakış ; 'eğer hemen susmazsan eyeliner ların tehlikede' bakışıydı. - Soo ya döndüm .

"Evet.. maalesef ki bende. "

Ikisi çıktıktan sonra bende masayı toplamaya başladım. Okula daha önceden gittiğimiz için yerini biliyordum . Bu yüzden sorun yoktu. Zaten hepimiz aynı sınıftaydık.

Masayı topladıktan sonra ayakkabılarımı giyip , kapıyı kilitleyip dışarı çıktım. Kulaklıklarımı takıp Seventeen grubunun Adore U şarkısını açıp mırıldanarak yürümeye başladım. Yürüyerek 30 dakika uzaklıktaydı okul.

25 dakikalık bir yürüme seansından sonra sessiz bir sokağa gelmiştim . Bu sokak okula çok yakın bir yerdi. Geçen geldiğimiz de bu sokak sessiz değildi . Şimdi sessiz olması içime kurt düşürmüştü. Yavaş adımlar ile yürürken yan taraftaki çıkmaz sokaktan gelen ses ile oraya doğru yürüdüm. Biliyorum , gitmemem gerekiyor . Fakat çığlık sesleri geldiği için merakıma yenik düşmüştüm. Biraz daha yürüdüğümde siyah saçlı 1 çocuğun 1 sarışın bir çocuğu dövdüğünü gördüm. Şaşkınlık içinde bakarken siyah saçlı çocuğun bana bakması ile geri geri adımlar atmaya başladım. Bu sırada siyah saçlı çocuk bana doğru geldiği için sarışın çocuğun arkamdan koştuğunu gördüm . Ben hala şaşkınlık içinde bakarken çocuğun beni duvarla arasına sıkıştırdığını farkettim. Kulağıma doğru eğilip fısıltılı ve sinirli bir şeklinde şu cümleleri söyledi :

" üçüncü kez işimi bozuyorsun sürtük. Ve bu defa diğerleri gibi kaçamayacaksın. "

Evet. Şimdi. Cidden. SIÇTIM.








NOT*-*

Diğer hikayelere de bakarsanız sevinirim ^-^

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 28, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Love Group¥¥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin