Bölüm 1:Yeni Bir Başlangıç

788 37 31
                                    

27 Mart 1971
Potterlar'ın Evi

Potterlar'ın Evi'nde Dorea Potter'ın "James uyaaaaaan" diyen sesi yankılanıyordu.Küçük Potter ise "Çoktan uyandıııım" diye cevap verdi. James Potter odasının içinde bir o yana bir bu yana zıplamaya başladı.Mutfağa giderken de zıplıyordu.James Potter'ın doğum günü nedeniyle eve neşeli bir hava hakimdi.James annesine bir öpücük verdi.Babasıyla da yumruğunu tokuşturdu.Oğlunun zıpladığını farkeden Charlus Dorea'ya "Dorea,küçük James'imiz bugün fazla heycanlı galiba" dedi.Dorea "Farkındayım" diye cevap verirken James "Ben küçük James'iniz değilim, ben bugün gelecek mektubumla resmen Hogwarts'a kabul edileceğim" diyordu .Annesi "Aslında mektubun gelemez" dedi. Karışık saçlarıyla annesine alınmış bir halde bakan çocuk "Anne,daha geçen hafta güçlerimi ortaya çıkardım" dediğinde annesi gülümseyerek "Kofti olmadığını biliyoruz tatlım" dedi. Babası ise anlayışla bakarak "Kofti olsanda seni çok severdik" diye ekledi.Dorea "Sadece mektup geldi,bu yüzden gelemez" dediğinde çocuk gerçekten kanatlanıp uçacakmış gibiydi."Mektubu ver anne lütfen lütfen lütfen" dedi heyecanla.Dorea James'i daha fazla bekletmemek adına mektubu uzattı.Üstünde küçük adamın daha önce pek çok kez gördüğü Hogwarts arması vardı.İçini açıp seslice okumaya başladı:
Sayın Mr Potter,
Hogwarts Cadılık Ve Büyücülük Okulu'nda yerinizin ayrılmış olduğunu size bildirmekten mutluluk duymaktayız.Gerekli kitap ve gereçlerin listesi ilişikte sunulmuştur. Ders yılı 1 Eylül'de başlamaktadır. Baykuşunuzu 31 Temmuz'dan önce göndermenizi gerekmektedir.

"Kahvaltını bitir de Diagon Yolu'na gidelim" diyen Dorea'nın ardından James haftalardır yemek yememişçesine yemeğine saldırdı.

*18 Ağustos* 1971
Black Malikanesi

Sirius Black odasının camından yavaşca süzülen mektubu eliyle yakaladığında belli etmemeye çalışsada çok heycanlıydı.O an neredeyse "Anne, Baba mektubum geldiiii!" diye bağırıyordu ancak bu şekilde saygısızca bağırdığında ailesi onun hakkında daha da kötü düşüncelere kapılırlardı.Sirius Andromeda'yı neden evden attıklarını sormuş sonrasında onu eve geri almaları gerektiğini söylemişti.O olaydan beri ailesinin onun hakkında hafif şüpheleri vardı.Ancak Black ailesinin son varislerinden olduğu için oldukça değerliydi.Sakince merdivenleri inerken gri gözlerini etrafta dolaştırıyordu.Slyterin bayrakları kendilerini belli ediyorlardı.Küçük Black'in düşünceleri çok karışıktı,düşünceleriyle baş etmeye çalışarak yemek odasına girdi.Walburga Black oğlunun odaya girdiğini farkettiğinde oturması için masayı işaret etti.Black Malikanesi'nde yemek masasındayken konuşmanız gerekiyorsa yemeğe başlamadan önce ve yemek bittikten sonra konuşmanız gerekirdi.Sirius bu kuralları mecburen ezberlediğinden hemen konuşmaya başladı."Anne,Baba Hogwarts mektubum az önce elime ulaştı" dedi.Elinden geldiğince uslüplu konuşuyordu.Babası bu durumdan memnun olmuş olacak ki "Haftaya Narcissa'da alışverişe gidecek Walburga ve sen,Druella ve Narcissa'ya eşlik edebilirsiniz" dedi.Walburga "Slughorn senin gibi asil birini binasına alacağı için çok şanslı" diye ekledi.Orion Black kadehini havaya kaldırdı ve "Hogwarts'ın ve Slytherin'in yeni mensubu olacak oğlumuza" dedi.Herkes kadehini kaldırdığında yemek başlamış oldu.Sirius Black bu konuşmalarda,kesinlikle Slytherin'e gitmesi gerektiğini anlatan imayı farkındaydı.Bunu,Hogwarts'ı ve daha pek çok şeyi düşünerek yemeğine devam etti.

10 Mart 1971
Lupinler'in Evi

Remus Lupin elindeki Hogwarts mektubunu tutarken tek hissettiği hayal kırıklığıydı.Mektubu ailesine göstermiş ve babasından "Kusura bakma Remus sen oraya uygun değilsin,bunu daha önce de konuştuk" cevabını almıştı.Gidemeyeceğini biliyordu ancak mektup içinde küçük bir umut oluşturmuştu.Bazen bir şeyin olamayacağından eminseniz bile en ufak bir olay içinizde minik bir umut filizlendirir.Hayalkırıklığını ve üzüntüyü vücudunun her zerresinde hisseden çocuk yaşıtlarından çok daha olgundu.Yine de o bir çocuktu.Yastığıyla yorganını yere fırlattı sonrasında yatağına geçip sessizce ağlamaya başladı.Bir mucize olur ya,işte o anda bir mucize oldu ve kapı çaldı.Remus kapıyı duymuştu ama kapıya bakmak istemiyordu.Anesinin kapıya açınca şaşkınlıkla söylediği "Profesör Dumbledor" sözcükleri Remus Lupin'in bir anda değişen hayatının habercisiydi.

1971
Pettigrewler'in Evi

Hava kararmaya başlarken tüm çocuklar bahçeden evlerine dönüyorlardı.Tek bir çocuk ise ne bahçeye çıkmış ne de penceresinin önünden ayrılmıştı.Peter Pettigrew tüm gün Hogwarts mektubunun gelmesini bekleyerek pencerenin önünde oturmuştu.Ancak Hogwarts mektubundan hiç iz yoktu.Güçleri ortaya çıkmıştı,ailesi gideceğine inandıklarını söylemişlerdi ama Peter'ın içi rahat değildi.Belki de büyü gücü yetmezdi.Umutsuz çocuk kara kara düşünürken camdan içeri giren baykuşun bıraktığı mektup çocuğu çok mutlu etmişti.Peter Pettigrew  ilerleyen zamanlarda arkadaş bulamamaktan endişelenecek olsada şu an endişesiz ve rahat bir çocuktu.

30 Ocak 1971
Evanslar'ın Evi

Lily Evans geçen günlerde parktayken Severus Snape adından değişik bir çocukla tanışmış,ablası Petunia ile kavga etmişti.Severus ona bir cadı olduğundan bahsettiğinde inanmamıştı.Ancak eğer Severus'un dedikleri doğruysa şimdiye kadar başına gelen imkansız olayların açıklamaları vardı.Her şey yerli yerine oturuyordu.Ama Lily bunlara inanmak istemiyordu.Ablası olanları annesine anlatmış,annesi ise buna devam etmemesini söylemişti.Kızıl saçlı kızın kafası çok karışmıştı. Yatağına uzanıp düşünmek rahatlatıcıydı ancak sorununu çözmüyordu.Kapı çalınınca açmak için kapıya koştu.Karşısında upuzun sakallı,değişik cübbe gibi bir şey giymiş,yaşlı bir adam bulmayı beklemiyordu.Adam oldukça farklı görünüyordu.Adam "Sen Lily olmalısın,merhaba canım" dediğinde Lily oldukça korktu ve "Anneeee" diye bağırdı.Annesi geldiğinde adam çok önemli şeyler söyleyeceğini ve ona bir dakika vermelerini söyledi.Mrs. Evans,Lily'e "Sen odana çık tatlım"dedi.Lily odasına çıktığında kafasından türlü türlü fikir geçiyordu.Annesi ve babası o adamla yaklaşık üç saat konuştuktan sonra Lily'i aşağı çağırdılar. Lily neler olduğunu çok merak ediyordu. Merdivenlerden aşağı inerken indiği her basamakta midesi yerinden oynuyordu. Yaşlı adam Lily'e seslendi "Gel bakalım Lily, seninle birkaç şey konuşalım." Lily,adamın yanına yaklaştığında adam "Ben Albus Dumbledore"  demiş ve konuşmaya başlamıştı...

27 Ağustos 1971                                                                                                                                                               Valentine Malikanesi

Nicoline mektubunu çoktan almıştı. Odasının camından giren mektubu ailesine okumuş, onlardan gelen tebrikleri dinlemiş ve kutlama için alınmış olan pastasını yemişti. Dinlenmek için odasına çekildiğinde kafası oldukça doluydu. Nicoline'in ailesi soylu safkan ailelerdendi. Babasının soyu Rowena Ravenclaw'a dayanıyordu, annesi ise Ignatius Prewett ve Lucretia Prewett'in kızıydı. Anneannesi Lucretia eskiden bir Black olduğundan annesi toplantılara çağırılırdı ancak safkan olmasına rağmen muggelara hoşgörüyle yaklaşması nedeniyle pek sevilmezdi.  Nicoline hangi binaya gitmek istediğinden emin değildi fakat Hogwarts'a gitmeyi iple çekiyordu. O düşüncelere dalmışken odaya giren annesi Lyra "Kızım yat artık, yarın okul alışverişini yapacağız iyice dinlen" demişti. Nicoline kalktı ve annesini öptü, sonrasında yatağına uzandı ve uyumaya çalıştı.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 27, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Our Story/ÇapulcularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin