Bölüm-26

73 11 2
                                    

Baban çok sevinecek demiştim. Yüzümüzü güldürdün sayende mutluluğu tattık bebeğim. Anne olma duygusu. Garip çok garip ama bu bizim mucizemiz. Seni seviyorum bebeğim. İyi ki burdasın. Doğucağın günü sabırsızlıkla bekliyorum.
*****
Eve geldiğimizde başımda dikilen 4 gözle kalakalmıştım. Irmak desen ortalıklarda yoktu. Gördün mü bak teyze bizi bıraktı. Baban ve amcanla kaldık başbaşa.
"Kızım olucak benim." dedi Emir. Annem hep derdi. Babalar çocuklarının cinsiyetlerini hissederler diye. Acaba kızım mı olacak. Ben bunları düşünürken Aras ve Emir tartışmaya başlamışlardı.
"Erkek olucak amcası hissediyo" ah Aras ah
"Kız olucak babasının meleği olucak"
"Erkek"
"Kız"
"Erkek"
"Kız"
"Eh yeter ama annesiyle teyzesinin bitanesi yoruluyo 2-3 ay sonra öğrenirsiniz sabredin biraz"
"Kaçak teyze geldi annecim" dedim elimi karnımın üstüne koyarak. "Ya teyzesi yesin onu yemek yapmaya gittim ben ama "
"Ay ay bizi düşünme zaten sen" dedi Aras dudak bükerek. Kıskandı amcan seni kızım. Kızım mı? Kı-kızım dedim. Kızım mı olucak?. Bebeğim. Hey hey ağlama Başak ağlamak yok.
"Aşkım noldu iyi misin neden ağlıyosun?"
"Ay bilmiyorum birden geldi"
Irmak:Anne oluyo hamilelikte normal böyle

Emir:Tamam aşkım gel biz odaya gidelim bak dinlen uyu biraz
"Tamam" dedim ve kalktık. Evet uykuya ihtiyacım vardı.
Irmak'ın ağzından:
Başaklar gittikten sonra yalnız kaldık. Özlemişim kaç gündür doğru düzgün konuşamıyorduk.
"Teyze oluyosun"
"Amca oluyosun" birbirimize bakıp gülmete başladık. Garipti. Evde küçük biri dolaşacak teyze diyecek.
"Irmak biraz dolaşsak hava almış oluruz."
"Of yeni geldik eve Aras ya"
"Bi kere de tamam aşkım desen nolur"
"Tamam aşkım hadi gidelim"
"Bak dalga geçiyo bir de" dedi ve üstüme doğru yürümeye başladı. Kaç Irmak kaç.

Emir'in ağzından:
Baba oluyorum. Bebeğim Allahım. Şaşırdım ama kelimeler yetmiyo mutluluktan uçuyorum. Ailemize biri daha ekleniyor. Ben Başak'tan kötü haber beklerken o beni dünyanın en mutlu insanı yaptı. Benim bir parçam dünyam onun karnında. Evlenicez. Bebeğimiz doğacak. Başak. Uyurken o kadae masum ki. Olduğundan daha fazla. Senden çok güzel bir anne olacak meleğim. Çok mutlu olucaz. Aramıza hoşgeldin Babacım.

Aras"ın ağzından:
Vay be amca oluyorum. Irmak'ı biraz sinir ettikten sonra yatmak için odaya çıktık. Su içmek için mutfağa döndüm. Odaya dönüşte Başak'ın sendelediğini gördüm hızla yanına koştum. Eğer yetişmeseydim yere düşecekti. Bayılmıştı yüzü sapsarıydı. Ne yapacağımı bilemedim. "Irmaaakk" diye bağırmaktan başka çare bulamadım. Emir de duymuş olmalı ki hemen koştu. "Aras noldu Başak!!"
"Sendeledi yanına koştum ba-bayıldı"
"Arabaya hemen arabaya"dedi Irmak. Emir olduğu yerde duruyordu. Kıpırdamıyordu. Ben Başak'la beraber arabaya koştum. Irmak"ta Emir"i getirmişti. Gaza sonuna kadar basıyordum. Oğlum bi günümüzde hastaneden ayrı geçsin. Hastaneye girdiğimiz gibi doktora olanları söyledik. Başak'ı hemen bir odaya aldılar. Ve hepimiz o kapının dışında kaldık.
Uzun bir sessizlik olmuştu. Kimse konuşmuyordu. Yaklaşık 20 dakika geçmişti ama kimse haber vermiyordu.
"Yeter lan birinizde çıkıp bir şey söylesin." bunu Emir söylemişti. Kötüydük. Hepimiz. Başak"ı ufaklığı merak ediyorduk. Doktor odadan çıkıp hızla koşmaya başladı. Söylediği sözlerle hepimiz kalakalmıştık.
"Ameliyathaneyi hazırlayın kanama arttı anneyi kaybediyoruz"
***********************
Ufaklığın ağzından:
Sizi çok sevdim Baba,Anne,Amca,Teyze. Mutluluğunuz beni çok sevindirdi. Aranıza gelmek için neler vermezdim. Ama size kötü bir haberim var. Çok üzüleceksiniz. Ama üzgünüm
Ya annem ya ben....

Geçmişe Karşı (Tamamlandı✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin